2016-04-14, 17:44
Medlem
JustZlatans avatar
Har fascistexperten Henrik Arnstad kommenterat Kaplans fascistiska bekantskap?
Citera
2016-04-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Har fascistexperten Henrik Arnstad kommenterat Kaplans fascistiska bekantskap?

Om han väl gör det så kommer det troligen bara handla om islamafobi och hur fascistiskt SD är.

För tillfället verkar han ha fullt upp med att forska i olika färger på skjortor.. däremot..

"@Savve13 Jag har inga anspråk på registrets fullständighet. Skrev bara upp skjortfärger när stötte på dem!"
Citera
2016-04-14, 17:50
Medlem
DenKrasses avatar
Han kan fara åt h-e-l-v-e-t-e oavsett. Han är den förste muhammedanen i en svensk regering, vilket i sig är ett skrämmande lågvattenmärke. Måtte det för djävulen inte bli fler... . Att han dessutom är fenomenalt inkompetent rent sakligt gör det hela knappast bättre.

Exakt hur tänkte svetsarpotatisen?
Citera
2016-04-14, 17:52
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kom inte detta fram redan 2014 när han nu sa detta med jihadister som åkte till Syrien att det var precis som frivilliga svenskar i vinterkriget... Märk väl allt detta med middagar han är på, saker han säger internet på olika tillställningar med likasinnade är saker som avslöjats. Det som nu inte kommer fram hur han resonerar i än mera slutna sällskap hoppas man åtminstone Säpo har koll på. Fast jag tvekar...

Nej detta är tidigare ageranden från jihadistst/terrorstödjaren Kaplan.

Klicka och läs!

(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)
Citera
2016-04-14, 17:52
Medlem
Stantormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugenOnegin
Kaplan är en islamist som delar ambitioner med Erdogan. Bara ett så blåögt parti som MP skulle släppa in honom.

Tyvärr inte Inom delar av Socialdemokratin finns medlöpare till fascism och islamism. Man behöver bara titta på vad Socialdemokrater för fred och solidaritet står för, Ulf Bjereld och många, många fler. Vilken sorglig resa socialdemokraterna i Sverige har gjort. Från att kämpa för mänskliga rättigheter, demokrati och social rättvisa, till att bli medlöpare till diktaturkramare och allsköns patrask som önskar vrida klockan århundraden tillbaka.
Citera
2016-04-14, 17:54
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKrasse
Han kan fara åt h-e-l-v-e-t-e oavsett. Han är den förste muhammedanen i en svensk regering, vilket i sig är ett skrämmande lågvattenmärke. Måtte det för djävulen inte bli fler... . Att han dessutom är fenomenalt inkompetent rent sakligt gör det hela knappast bättre.

Exakt hur tänkte svetsarpotatisen?
Såg på text-TV att han tar honom i försvar efter samtal där K lovat vara noggrannare när han väljer sälskap. Ska bli intressant å se nyheterna nu 18:00
Citera
2016-04-14, 17:54
Medlem
Den bästa taktiken är att låta honom sitta kvar och skämma ut dom Miljöprostituerade (MP)....Om han tvingas avgå kommer det en annan dåre...jag ser inga skillnader.

Det är viktigare att angripa Margot W och riktigt skaka om i den feministiska regeringen.
Citera
2016-04-14, 17:56
Medlem
aha. Så det var äntligen dags nu. Media "avslöjar" det många vetat i flera år.
Citera
2016-04-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Mehmet Kaplan har tidigare kopplats till terrorister.

Han har granskats av bl a Per Gudmundsson, ledarskribent i Svenska Dagbladet.

Här är en intressant sammanfattning:

(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)

Missa inte detta! Det är dags att Kaplans rätta jag kommer fram.

Finns gott om exempel på hur Kaplan lobbat för terrorister, något som egentligen borde vara mer bekymmersamt än att han sympatiserar med turkisk fascism och islamism.

Mindre känt är exempelvis hur Kaplan sökt få två svensk-somalier från al-Shabaab "hem" till Sverige, för att undvika rättegång i USA ( de fälldes senare till långvariga straff ).

När Kaplan talar i riksdagen, är det redan känt att den ena terroristen förekommer i en rekryteringsvideo där han även manar till mord på Lars Viks.
Inget som bekymrar Kaplan, som beskriver al-Shabaab i förskönande ordalag:

Citat:
Kaplan beskriver överslätande al-Shabaab som "en stridande fraktion i det somaliska inbördeskriget", och verkar på allvar bekymrad över att "svenskar" inte ska kunna delta i den av USA terroriststämplade organisationens verksamhet.
Citera
2016-04-14, 18:04
Medlem
Frigolit: "Jag tror mer på FEMINISTEN och DEMOKRATEN Mehmet Kaplan"

Hahahah, det här landet är en jävla parodi på verkligheten!
Citera
2016-04-14, 18:05
Medlem
Fridolin i Rapport om att Grå vargarna uttalat att Mehmet Kaplan mycket väl känner till dem.

Citat:
Jag litar mycket mer på feministen och demokraten Mehmet Kaplan än på Grå vargarna.
Citera
2016-04-14, 18:05
Avslutad
SVT rapport avslöjar att han träffa millimeter görus. Sett i backspegeln måste han vara efterklok säger han.
Fridolin försvarar sin kompis att han inte visste att vargarna var där.

- Men det sägs att han visste det?

Fridolin; "jag Litar mer på min vän feministen och demokrater Mehmat"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in