2010-09-11, 00:38
Medlem
Nu börjar jag ledsna på alla som skriver i denna tråd. Jag trodde flashback var en sajt där vi bryr oss om varann och gärna tipsar en broder om en fin Thaimasse där det erbjuds extra. Icke.

Tog en tripp på 17 mil till huvudstaden och detta ställe för att prova massagen, massagen i sig var ingen jättehöjdare men ok. Klädde av mig till kallingarna och lade mig ned, Men när hon kom in så beordrades jag att ta av mig kallingarna då det var oljemassage som hon uttryckte det. av åkte dom samtidigt som hon frågade om jag var blyg. (det var engelska som gällde) Men inte är jag blyg för att visa mig naken. Massagen började och d är låg man och fantiserade om det ena och andra. fick halvfjong då hon kom åt påsen då och då under massagen, efter halva tiden var det dags att vända sig om. täckte halva kroppen med handuken men lille petterniklas lät hon sticka ut under massagen på magen. sen kom frågan om den "lille" oxå skulle få massage, visst skulle han ha det sa jag och frågade hur mycket det skulle kosta, 500 sa ho och jag sa 300 men det slutade med att jag fick punga ut med 400. på med olja och efter några minuter fick hon ducka . avtorkning och massagen fortsatte tiden ut. riktigt trevligt må jag säga då detta var första gången man fått HE .

Tack för tipset Kallur
Citera
2010-09-11, 01:02
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilden
Nu börjar jag ledsna på alla som skriver i denna tråd. Jag trodde flashback var en sajt där vi bryr oss om varann och gärna tipsar en broder om en fin Thaimasse där det erbjuds extra. Icke.

Tog en tripp på 17 mil till huvudstaden och detta ställe för att prova massagen, massagen i sig var ingen jättehöjdare men ok. Klädde av mig till kallingarna och lade mig ned, Men när hon kom in så beordrades jag att ta av mig kallingarna då det var oljemassage som hon uttryckte det. av åkte dom samtidigt som hon frågade om jag var blyg. (det var engelska som gällde) Men inte är jag blyg för att visa mig naken. Massagen började och d är låg man och fantiserade om det ena och andra. fick halvfjong då hon kom åt påsen då och då under massagen, efter halva tiden var det dags att vända sig om. täckte halva kroppen med handuken men lille petterniklas lät hon sticka ut under massagen på magen. sen kom frågan om den "lille" oxå skulle få massage, visst skulle han ha det sa jag och frågade hur mycket det skulle kosta, 500 sa ho och jag sa 300 men det slutade med att jag fick punga ut med 400. på med olja och efter några minuter fick hon ducka . avtorkning och massagen fortsatte tiden ut. riktigt trevligt må jag säga då detta var första gången man fått HE .

Tack för tipset Kallur

Vid oljemassage skall kallingarna alltid av! Har ALDRIG gått på en Thaimassage utan att få bra erbjudanden. Har ALLTID tagit av mig kallingarna innan. Alltid. Det är tipset till alla nybörjare.
Citera
2010-09-11, 02:54
Medlem
Var på ett ställe i Stockholm där två tjejer gav BTB (+ mer) 45 min för 900 kr totalt. Kan ju inte skriva ut stället här, men är det någon som varit med om samma? Verkade inte vara standard men man vet ju aldrig. Undrar om jag skulle få samma behandling även nästa gång. Letar också efter andra bra ställen för BTB, förutom detta, i Stockholm, men det är ju svårt att hitta.
Senast redigerad av Lisen95 2010-09-11 kl. 02:57.
Citera
2010-09-11, 07:36
Medlem
s-täljes avatar
hello
Yes det finns mera ställen
Jag har varit med om nästan samma sak
kan säga att 2 till 3 gånger brukar massage vara mera intimt hehe
då menar jag ,man varit samma ställe 2-3gånger
prov ta massage 2tim ska du se,jag har nästa fått allt då på mina favorit ställen
Det är bara att var öppen och prata med dom i massagen som visa lite kropps språk

alltid lika spännande varje gång gå massage nytt som gamalt ställe
man vet aldrig vad det ges

ha gott alla

Citat:
Ursprungligen postat av Lisen95
Var på ett ställe i Stockholm där två tjejer gav BTB (+ mer) 45 min för 900 kr totalt. Kan ju inte skriva ut stället här, men är det någon som varit med om samma? Verkade inte vara standard men man vet ju aldrig. Undrar om jag skulle få samma behandling även nästa gång. Letar också efter andra bra ställen för BTB, förutom detta, i Stockholm, men det är ju svårt att hitta.
Citera
2010-09-12, 10:08
Bannlyst
Mycket snack om om ställen på söder om söder!
Har några stycken häromkring där jag bor, vilka jag funderat på att besöka.
Fast det kanske inte är en sådan bra grej att besöka ett ställe väldigt nära sin bostad?

Det finns speciellt ett ställe där 4-5 thaitjejer alltid brukar sitta på stolar utanför(20-40år), ingång i huset bakom en fastighet med tempo, inom 200m finns även Thaikäk, en grill och två barer. Ni som varit där, känner säkert till beskrivningen.
Några erfarenheter?
Citera
2010-09-13, 15:28
Medlem
Finfin geografisk beskrivning av detta thaimassehak.
Detta ställe är en klassiker. Vill tom påstå att detta ställe är det säkraste att gå till om man vill ha HE.
Har själv varit där 4 eller 5 ggr. HE är givetvis standard, men har både fått Bj och knullat med ung thaitjejh i båsen här. Fina unga taj ta tjejer dessutom.
HE garanti. Det perfekta stället för thaimassenewbies.

Mvh C
Citera
2010-09-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Provade idag på en massage i en gurkstad.
Massagen va så där, lokalen var så där, massörskan var runt 45-50 och inte en tillstymmelse till något lyckligt slut.

Hejsan

Då var det säkert samma ställe som jag också provade . Kuken stod som ett spett men hon pickade bara lite med fingret på den och sa " sleep " Jag sa att han också ville ha massage men icke ...
Citera
2010-09-13, 18:12
Medlem
Har lite frågor...

# Hur vanligt är det att tjejerna på Massageställena är unga? Har prövat 3 ställen med bara 35+ tanter.

# Hur vanligt är det med analmassage?
Citera
2010-09-13, 18:25
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audirille
Har lite frågor...

# Hur vanligt är det att tjejerna på Massageställena är unga? Har prövat 3 ställen med bara 35+ tanter.

Mycket vanligt, i alla fall i Stockholm. Jag skulle gissa att på kanske två av tre salonger där jobbar det både yngre tjejer och äldre damer.

Citat:
# Hur vanligt är det med analmassage?

Det har jag bara blivit erbjuden en gång, och jag tackade nej då jag inte vill ha in något där, så det tror jag inte är så vanligt, men om du blir erbjuden HE eller mer så kan du säkert få även det, eventuellt mot extra ersättning.
Citera
2010-09-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Mycket vanligt, i alla fall i Stockholm. Jag skulle gissa att på kanske två av tre salonger där jobbar det både yngre tjejer och äldre damer.

OK någon som kan nämna några helst i norra sthlm där det jobbar tjejer som är 20-25.. Trött på att få massage av gamla tanter.
Citera
2010-09-13, 19:24
Medlem
Citat:
OK någon som kan nämna några helst i norra sthlm där det jobbar tjejer som är 20-25.. Trött på att få massage av gamla tanter.

Visst finns det unga thaitjejer norr om stan men själv så föredrar jag 30+ för då blir det kvalitet både på massagen och det extra.
Mina bästa upplevelser har alla varit mellan 30-40 fast en del verkar inte vara mer än 25.
Citera
2010-09-13, 21:33
Medlem
Ngn som vet ngn bra thaimassage i helsingborgs trakten??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in