2011-07-07, 15:04
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Inte mycket att ha. Taskig journalist och helt vänstervriden. Osexig. Hon vill inte ens ta den i tvåan.
Blev du nobbad?
Citera
2011-10-05, 11:45
Medlem
Jag tycker hon ser ut som me gusta meme. Det kanske bara är jag som tycker så?
Citera
2011-10-06, 15:11
Medlem
Snusk kärring...
Flabbar som en riktig karl..
Citera
2012-01-21, 16:04
Medlem
hmmm...visst är hon en kalkon..men på nått sätt ändå sexig, just nu i kort kjol och höga stövlar på svt 1....fan, hon är het, vet inte varför....
Citera
2012-01-21, 16:07
Medlem
lodkolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hursom99999
hmmm...visst är hon en kalkon..men på nått sätt ändå sexig, just nu i kort kjol och höga stövlar på svt 1....fan, hon är het, vet inte varför....
swinger, hon gillar att knulla
Citera
2012-01-21, 16:22
Medlem
P55s avatar
Citat:

Visst är hon lite småhet, men en riktigt riktigt stor sosse som får finnas i rutan den här dagen.
Dessutom har hon bjudit in två andra sossekärringar, Brita Leijon och den tragiska Melin från sossetidningen Aftonbladet! Inte bra, inte alls bra att Rundström får så fria händer en sån här dag.

Men Brita är ju inte så dum....
Citera
2012-01-21, 16:24
Medlem
Vedklyvens avatar
Sitter just nu och babblar on Håkan Juholts avgång. Hon tillhör dom som hatade Håkan Juholt och har nu svårt att dölja sin glädje. Hon har bjudit in två judar, Wolodarski och Silberstein som tillsammans med den gamle skabbskallen K G Bergquist sitter i TV-soffan och gottar sig.

Jag tror hon är en riktig JävelKärring när hon tar av sig TV-Flinmasken. Nån sexighet kan jag absolut inte se hos henne.
Citera
2012-01-21, 16:45
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hon är varken mer eller mindre än en jävla rugguggla.
Citera
2012-01-21, 20:32
Medlem
c00lmans avatar
Citat:

Kan hålla med om det där. När hon kör sina höga stövlar och kjol så har hon något, men när allt som oftast hon sitter där i sina tråkiga tröjor och byxor så blir det en tydlig reality check - no way.
Citera
2016-04-14, 13:02
Medlem
Harfagers avatar
Hon kan ju inte vara helt obegåvad utan mer allmänbildat på lite av varje så. ...

Hette hon inte *an*els*on tidigare ?
Senast redigerad av Harfager 2016-04-14 kl. 13:08.
Citera
2016-05-22, 12:12
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hon kan ju inte vara helt obegåvad utan mer allmänbildat på lite av varje så. ...

Hette hon inte *an*els*on tidigare ?

När man googlar namnet ( det jag trodde hon hette innan ) så får man upp hennes bild men då man googlar gamla artiklar (tex i Aftonbladet) med det namnet så får man nuvarande namn .

Jag hade för mig att hon hette något annat i efternamn tidigare men hittar inget om namnbyte så jag kan ju haft fel är inte så kändis kåt så att jag lägger alla på minnet men vissa med associationer till samma namn lägger man ju märke till.
Citera
2016-09-17, 23:06
Medlem
Centipedes avatar
Det märks att hon blivit gammal och virrig nu för Claes Elfsberg får rätta henne hela tiden när hon säger fel i Gomorron Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in