Citat:
Ursprungligen postat av
xak
Har nu testat Elvanse 3-4 gånger. Första gången delades en 70mg med en kompis, i snoken. Som väntat ingen effekt.
Nu dom igår tog jag två stycken alltså 140mg direkt, och kände mig lite speedad, men ändå fruktansvärt "normal" alltså som när man bara mår OK av sig självt.
Känner ju att det är bra mycket mer rus i Metamina eller är det inbillning?
Liset måste lösas bort i levern till dexamfetamin så det var inte så konstigt att ni inte fick effekt, testa oralt då det är det enda som funkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
lazze93lazze
Elvanse är gjord så du inte ska kunna få rus av den. Givetvis går det men den är gjord för att försvåra detta. Metamina går det betydligt enklare med.
men vadå inte ett rus? Minsta lilla sinnesförändring gjord av en substans är ett rus, frågan är vad för slags rus det ger. Jag vart helt klart påverkad efter att min kropp gjort av sig med lisdexamfetaminet och omvandlat till dexamfetamin, jag fick ett amfetaminrus! Oväntat? Nej.
Fråga dig själv vad du vill ha för rus, vill du funka i vardagen är elvanse ultimat, vill du gå på rejv i 24h kanske dom inte passar.
(OBS!! Det är amfetamin i dessa! Du får ett rus, klarare rus än gatutjack! Pundare föredrar kanske gatutjack då detta är medicin, jag föredrar med gatutjack om jag ska knarka.)