2016-04-12, 09:06
Moderator
Morfar-52s avatar
Substansen är klassad som hälsofarlig vara, all diskussion om shoppar ska tas i shoptråd. /OT raderat
Senast redigerad av Morfar-52 2021-06-22 kl. 10:31.
Citera
2016-04-12, 13:29
Medlem
Kingandaces avatar
Ni som skjuter denna. Hur mycket vatten går det åt till att lösa en startdos till en person helt utan tolerans?
Jag har tillgång till 1ml insulinare, räcker det eller går det åt mer vatten?
Citera
2016-04-12, 20:53
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Ni som skjuter denna. Hur mycket vatten går det åt till att lösa en startdos till en person helt utan tolerans?
Jag har tillgång till 1ml insulinare, räcker det eller går det åt mer vatten?

200-300mg får plats utan problem.

Råder dig till att släppa stas innan du trycker in, och känner efter när du trycker in. Typ en tredjedel i taget av 1ml. Att trycka in allt på en gång och sen släppa stas tycker jag är smått obehagligt om dosen är vid +300mg. Kicken är hård och omedelbar. Väldigt lätt att känna efter hur mycket man ska trycka in, bara vänta några sekunder med nålen inne innan du fortsätter tills du är nöjd. Det bränner något fruktansvärt i halsen om man trycker in allt på en gång tycker jag, som gör att jag hostar som fan några sekunder. Lite obehagligt. Simma lugnt. Känns nästan som att kicken är för hård om man vill nå högt med själva ruset, därför trycker jag in lite i taget under någon halvminut/minut tills jag är nöjd. Kan dock vara lite svårt om man är ovan att göra så, lätt hänt att man blir darrig/skakig innan man fått i sig tills man är nöjd hehe.
Senast redigerad av kattvrak 2016-04-12 kl. 21:25.
Citera
2016-04-12, 21:20
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
200-300mg får plats utan problem.

Råder dig till att släppa stas innan du trycker in, och känner efter när du trycker in. Typ en tredjedel i taget av 1ml. Att trycka in allt på en gång och sen släppa stas tycker jag är smått obehagligt om dosen är vid +300mg. Kicken är hård och omedelbar. Väldigt lätt att känna efter hur mycket man ska trycka in, bara vänta några sekunder med nålen inne innan du fortsätter tills du är nöjd. Det bränner något fruktansvärt i halsen om man trycker in allt på en gång tycker jag, som gör att jag hostar som fan några sekunder. Lite obehagligt. Simma lugnt.

Att prata om doser på 2-300mg med nybörjare är riktigt dumstridigt enligt mig.

När jag tröck i mig 200mg fick jag världens chock och hade jag inte varit van vid feta kickar hade jag helt klart fick världens panik.

Kicken av 200mg 3-cmc är det sjuuukaste (och bästa) jag har varit med och då har jag ändå tryckt i mig tjackdoser på grammet. Dock hade jag aldrig testat 3-cmc innan och varit ren från serotogenadroger en längre period. Men ändå.

Men ja, du rekommenderar iallafall att ta det lugnt vilket är bra.

Bara så ingen tror att 2-300mg är normaldos på denna substans.

Skulle råda nyböjrare att börja med 100mg.

Tänkte att det var värt att nämna så att folk inte får några idéer och sen freakar ur när påslaget kommer (vilket är direkt, pang bom från 0-1000 på 0.1 sek).

Jaja, mitt tips om ni ska pyssla med 3-cmc och IV är att ni måste vara jävligt beredda på att kicken är sinnessjuk och att när kicken kommer så ta det lugnt och freaka inte.

Må väl allesammans hoppas era rus är grymma och måendet på topp!

EDIT: Såg nu att han faktiskt bara pratade om en person utan tolerans och inte nybörjare men låter ändå min text stå kvar så folk är beredda på hur högre doser av denna är.
Citera
2016-04-12, 21:31
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Att prata om doser på 2-300mg med nybörjare är riktigt dumstridigt enligt mig.

När jag tröck i mig 200mg fick jag världens chock och hade jag inte varit van vid feta kickar hade jag helt klart fick världens panik.

Kicken av 200mg 3-cmc är det sjuuukaste (och bästa) jag har varit med och då har jag ändå tryckt i mig tjackdoser på grammet. Dock hade jag aldrig testat 3-cmc innan och varit ren från serotogenadroger en längre period. Men ändå.

Men ja, du rekommenderar iallafall att ta det lugnt vilket är bra.

Bara så ingen tror att 2-300mg är normaldos på denna substans.

Skulle råda nyböjrare att börja med 100mg.

Tänkte att det var värt att nämna så att folk inte får några idéer och sen freakar ur när påslaget kommer (vilket är direkt, pang bom från 0-1000 på 0.1 sek).

Jaja, mitt tips om ni ska pyssla med 3-cmc och IV är att ni måste vara jävligt beredda på att kicken är sinnessjuk och att när kicken kommer så ta det lugnt och freaka inte.

Må väl allesammans hoppas era rus är grymma och måendet på topp!

EDIT: Såg nu att han faktiskt bara pratade om en person utan tolerans och inte nybörjare men låter ändå min text stå kvar så folk är beredda på hur högre doser av denna är.

Jag håller med, ber om ursäkt.

Men jag tycker inte ruset blir tillräckligt om man skjuter lägre doser totalt, tycker dock kicken känns för hård i kontrast till ruset man får. Därför skjuter jag i intervaller under någon halminut/minut tills jag tycker jag kommit tillräckligt högt. Att skjuta i sig 300 mg på en och samma gång och sen släppa stas är helt klart för hårt i min smak, då det bränner till som fan i halsen med en kort hostattack som följd som gör det svårt att andas samtidigt som man känner hjärtat dunka som fan, men tycker det är lagom om man ser till hur högt man kommer i själva ruset. Bättre att börja lågt och känna efter, helt klart. Inga problem att fylla på med fler pannor direkt, om du vill ha mer. Jag kör ju med ungefär samma metod, bara att jag väntar med nålen inne en liten stund innan jag trycker in mer. T.ex. trycker jag in runt 100mg och väntar lite med nålen inne, sen in med runt 100mg till och sen kanske 100mg till om jag inte tycker det var tillräckligt. Man känner direkt liksom.

Lite svårt att beskriva vad det är i kicken som blir obehaglig om man skjuter "för" mycket, tycker mest den brännande känslan i halsen man får någon sekund efter man tryckt in som varar några sekunder är problemet. Sen drar det givetvis på ganska duktigt, vilket kan va obehagligt om man inte är beredd på det eller skjuter väldigt mycket för mycket. Simma lugnt som sagt och håll i hatten.

Jag hade (har gjort) lätt kunnat skjuta i mig 300mg på en och samma gång om du inte vore för den brännande känslan i halsen, men det är jag. Den brännande känslan i halsen ökar ju fler pannor du kör under en session. Jag får pausa mer och mer med nålen inne ju längre jag varit igång. Första pannan under en session är inte så farlig i det avseendet jag, men den finns även där vid högre doser. I slutet av en session märker jag av det som fan, minsta lilla man trycker i sig. Känns mest obehagligt och då avbryter jag allt som oftast eller kör en fet snok i ren "desperation" haha. Brukar hålla igång ett par dygn.

Blir det så för er andra med? Den brännande känslan i halsen är dock inte bara negativ tycker jag, för om jag inte får den så är jag inte inne bra med nålen. Bra indikator på att man är inne liksom. Man känner ju typ direkt när man trycker in liksom.
Senast redigerad av kattvrak 2016-04-12 kl. 22:30.
Citera
2016-04-12, 21:36
Medlem
svampssons avatar
Hur tycker ni andra toleransökningen är för er? Säg att ni kör en session ikväll, vilar imorgon och kör kvällen efter igen? Mest nyfiken på hur ni andra upplever det.
Citera
2016-04-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Hur tycker ni andra toleransökningen är för er? Säg att ni kör en session ikväll, vilar imorgon och kör kvällen efter igen? Mest nyfiken på hur ni andra upplever det.

Beror väldigt mycket på vilken mängd man dammar i sig första kvällen, kör man på ordentligt så tycker jag att rusen andra kvällen helt klart är märkbart mildare
Citera
2016-04-19, 17:34
Medlem
Denna är alltså bara klassad som Hälsofarlig vara? Hela tiden trott denna är narkotikaklassad?

OT kanske men vad heter sidan man kan kolla upp klassade substanser?
Citera
2016-04-19, 18:09
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Denna är alltså bara klassad som Hälsofarlig vara?

Ja, än så länge.
Citera
2016-04-22, 08:16
Medlem
CoopColas avatar
Hur skall man inta detta om man har 1g kristaller? Har läst mycket om att folk bombar, är det stor skillnad på bomb och snorta? Älskar att snorta haha.. Man kanske kan ta en bomb och när man börjar känna av så tar man en lina? Vilka doser ska man ta? Kommer använda upp hela gubben iaf.

Sorry för dubbelpost, kan inte göra mycket åt det dock
Citera
2016-04-22, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hur skall man inta detta om man har 1g kristaller? Har läst mycket om att folk bombar, är det stor skillnad på bomb och snorta? Älskar att snorta haha.. Man kanske kan ta en bomb och när man börjar känna av så tar man en lina? Vilka doser ska man ta? Kommer använda upp hela gubben iaf.

Sorry för dubbelpost, kan inte göra mycket åt det dock

Bomba 500mg, när det börjar kittlas lite i pungen så full fart och upp med en 300mg rövpanna. När du väl kan sitta ordentligt och den mest akuta ränneskitan har lagt sig så avslutar du kalaset med en 200mg lina för att varva ner lite
Citera
2016-04-22, 08:39
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Bomba 500mg, när det börjar kittlas lite i pungen så full fart och upp med en 300mg rövpanna. När du väl kan sitta ordentligt och den mest akuta ränneskitan har lagt sig så avslutar du kalaset med en 200mg lina för att varva ner lite

Haha, är det inte lite väl mycket? Har noll cs-tolerans kan jag tillägga.

Men en bomb på typ 300 och sen fixa två linor a' 100mg och ta den ena när bomben börjar kännas och ta den andra linan typ en kvart efter den första? Om jag gör så, hur ska jag då göra när jag fyller på? Bomb igen eller är det lika bra att ta sträck?

Kommer inte ha möjlighet till rp/IV

Tack för snabbt svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in