2016-04-11, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag vet inte längre min vän. Börjar kvinnor att jaga efter män? Sen vaknade du eller nåt.
Ingenstans jagar kvinnor efter män.

Jag har både jobb och bostad.

Jag vill bli uppskattad en gång i livet bara, förstår du? Tänk om en tjej skulle baka bullar till mig eller dra ihop en trerätters, fylla lägenheten med doften av god mat och så när jag kommer hem står hon där i solljuset i sin blommiga klänning med trosorna synliga under den silkeslena klänningen, glad vänder hon sig om och tar emot mig med en varm kram och säger att jag äntligen är hemma.

Drömma kan man alltid göra. I min värld trodde jag att detta var något som kunde hända men jag hade fel. Det är väl bara början till att ett helvete bryter lös och världen får det betydligt sämre.

Hela världen hatar jag. Tänk om man kunde omsluta en stor hand runt jordgloben och pressa av helvetets fulla kraft. Vi skulle se hela jorden tryckas ut som en enda bajsade ut i rymden.
ja men det är väl inte för sent att se till att du får detta du saknar i livet , det är garanterat inte omöjligt att fixa detta om du bara taggar ner lite och börjar bli lite trevlig mot din omgivning och de tjejer som ändå finns , ingen vill ha dej nu när du har dessa värderingarna och mående och du har hamnat i en ända stor ond spiral som bara drar dej djupare och djupare ner i dit eget elände jag kan garantera att det inte är mycket i livet som inte går att fixa om man bara vill och vågar satsa . det är faktist rätt synd om killar som dej och i bland önskar man att man kunde hjälpa till lite och vara ett stöd så du själv får se att det inte är så omöjligt som du har fått för dej att hitta lite kärlek och värme i livet
Senast redigerad av frifart 2016-04-11 kl. 22:06.
Citera
2016-04-11, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fast mitt intryck är att du är en av de som förtjänar någon minst av alla. Jag vet att svenskarna är världens ensammaste folk men du står inte direkt högt på listan om du ens är i närheten av hur du är här. Och inte då heller.
En gång till? Jag är också ensam, ensam varje dag.

Du kan lägg till mig på din ignorelista. Jag vill ha plats nummer ett om jag får.
Citera
2016-04-11, 22:09
Medlem
Mooons avatar
Du är ju en sådan kille som en kvinna som vill läka trasiga själar tagit om hand. Men hur hade du klarat förhållandet? Hade du blivit våldsamt svartsjuk, bitter mot henne och t o m utövat våld?

Citat:

Du kan lägg till mig på din ignorelista. Jag vill ha plats nummer ett om jag får.
Citera
2016-04-11, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
ja men det är väl inte för sent att se till att du får detta du saknar i livet , det är garanterat inte omöjligt att fixa detta om du bara taggar ner lite och börjar bli lite trevlig mot din omgivning och de tjejer som finns , ingen vill ha dej nu när du har dessa värderingarna och mående och du har hamnat i en ända stor ond spiral som bara drar dej djupare och djupare ner i dit eget elände jag kan garantera att det inte är mycket i livet som inte går att fixa om man bara vill och vågar satsa . det är faktist rätt synd om killar som dej och i bland önskar man att man kunde hjälpa till lite och vara ett stöd så du själv får se att det inte är så omöjligt som du har fått för dej att hitta lite kärlek och värme i livet
Jag får mer värme från en isbit i kalsongerna. Det finns liksom ingen hjälp att få. Jag menar det, det finns ingen hjälp. Inte hjälp till mig kanske du tänker men det finns ingen hjälp alls. Skulle jag få hjälp så hade jag fått den innan kompassen började haverera, nu är jag så djupt i skiten att jag ser kvinnor som ett falskt teaterspel med marionetter och frontfigurer som lurar av killen på allt han har. När jag säger att jag inte kan bli omtyckt av en enda kvinna så är det så. Tänk vad osannolikt men ändå sannolikt, så går det när kvinnors frihet ska hyllas. Kvinnors frihet blir männens förtryck och jag hatar att hunsa efter kvinnor.

Den här bilden på dem kommer aldrig att ändras. Har en dogm en gång blivit skadad så kommer den aldrig att repareras och jag börjar glömma hur jag såg på kvinnor före hatat började ta över.
Citera
2016-04-11, 22:20
Bannlyst
Citat:
Jag får mer värme från en isbit i kalsongerna. Det finns liksom ingen hjälp att få. Jag menar det, det finns ingen hjälp. Inte hjälp till mig kanske du tänker men det finns ingen hjälp alls. Skulle jag få hjälp så hade jag fått den innan kompassen började haverera, nu är jag så djupt i skiten att jag ser kvinnor som ett falskt teaterspel med marionetter och frontfigurer som lurar av killen på allt han har. När jag säger att jag inte kan bli omtyckt av en enda kvinna så är det så. Tänk vad osannolikt men ändå sannolikt, så går det när kvinnors frihet ska hyllas. Kvinnors frihet blir männens förtryck och jag hatar att hunsa efter kvinnor.

Den här bilden på dem kommer aldrig att ändras. Har en dogm en gång blivit skadad så kommer den aldrig att repareras och jag börjar glömma hur jag såg på kvinnor före hatat började ta över.
ja men förklara exakt vad kvinnor har gjort dej för ont personligen ? jag är nyfiken och vill höra detta , har du några erfarenheter av tjejer alls ? eller har du aldrig fått äran att vara nära de ?
Citera
2016-04-11, 22:24
Avslutad
Citat:

Jag förstår inte vad som är problemet? Kvinnor är som de alltid har varit men med en bitchigare attityd överlag (för att män är manginas). 100 % av alla tjejer är inte bitchiga och korkade och du vet att jag inte kör med nån BS.
Citera
2016-04-11, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Du är ju en sådan kille som en kvinna som vill läka trasiga själar tagit om hand. Men hur hade du klarat förhållandet? Hade du blivit våldsamt svartsjuk, bitter mot henne och t o m utövat våld?

Din första mening är åt helvete.

Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande även om jag varit i några halvseriösa relationer på några månader. Jag hade skitit i henne om jag känt mig illa behandlad, så enkelt. Botten är alltid nära för mig.
Citera
2016-04-11, 22:28
Bannlyst
Citat:

Jag ifrågasätter inte att du är ensam och arg chirho. Det svider säkert sjukt mycket.

Men du önskar ju livet av människor och kallar dem saker. Knullen och kärleken fungerar inte som ett kreditkort. Det är slumpmässigt men du minskar chanserna avsevärt

Min mycket utarbetade lista har enbart plats för riktiga troll och oönskade. Du verkar genuint bitter.
Dessutolm är den i bokstavsordning så då får du först tillintetgöra de som kommer före dig i alfabetet.
Citera
2016-04-11, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Jag förstår inte vad som är problemet? Kvinnor är som de alltid har varit men med en bitchigare attityd överlag (för att män är manginas). 100 % av alla tjejer är inte bitchiga och korkade och du vet att jag inte kör med nån BS.
Marknaden har spårat ut helt nu. Bitchiga har de varit hela tiden, visst, men deras bitchighet var i schack åtminstone för tio år sedan och för tjugo år sedan var det betydligt bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
ja men förklara exakt vad kvinnor har gjort dej för ont personligen ? jag är nyfiken och vill höra detta , har du några erfarenheter av tjejer alls ? eller har du aldrig fått äran att vara nära de ?
Svikit, ljugit, dissat mig hela tiden, Svikit riktigt rejält, sagt en sak men gjort raka motsatsen inom en kort tidsram och uppenbara lögner som aldrig går att bygga nåt på, förstört tilltron och fortsatt i samma spår. Dissarna har kommit tätt, många är vidriga och fräcka och så fortsätter det. Man vill bara se nåt allvarligt hända dem, sen skiter jag i resten. Bara de skadas och tas ner från sina höga hästar för att förstå hur illa det är för vissa andra och att de själva inte har några problem alls.

Kvinnors problem är att filten inte är tillräckligt varm, kläderna är inte tillräckligt snygga, det finns inga uteställen eller att saften är utblandad med för mycket vatten, eller den värsta av dem, Frida fick ärtor på tallriken som hon inte ville ha. Sug kuk då.
Citera
2016-04-11, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Jag ifrågasätter inte att du är ensam och arg chirho. Det svider säkert sjukt mycket.

Men du önskar ju livet av människor och kallar dem saker. Knullen och kärleken fungerar inte som ett kreditkort. Det är slumpmässigt men du minskar chanserna avsevärt

Min mycket utarbetade lista har enbart plats för riktiga troll och oönskade. Du verkar genuint bitter.
Dessutolm är den i bokstavsordning så då får du först tillintetgöra de som kommer före dig i alfabetet.
Med nöje.

Vare sig jag önskar livet av andra eller inte så fick jag inte den här inställningen av ren slump. Erfarenheterna med kvinnor är alla skit. Finns inte en enda kvinna för en, den tanken är nog tyngst av alla.
Citera
2016-04-11, 22:37
Avslutad
Citat:
Marknaden har spårat ut helt nu. Bitchiga har de varit hela tiden, visst, men deras bitchighet var i schack åtminstone för tio år sedan och för tjugo år sedan var det betydligt bättre.
Sure, men om du har jobb, bostad och ser respektabel ut ska det inte vara några problem för dig. Kanske har du för höga utseendekrav?
Citera
2016-04-11, 22:39
Bannlyst
Citat:
Med nöje.

Vare sig jag önskar livet av andra eller inte så fick jag inte den här inställningen av ren slump. Erfarenheterna med kvinnor är alla skit. Finns inte en enda kvinna för en, den tanken är nog tyngst av alla.

Så du blir dumpad på löpande band och ofta förstår du inte ens varför. Utan kvinnan slår till som en klar blixt. samtidigt som du säger dig vara en 8a.

Well chirho, du är en väldigt hatisk individ. Kanske personligheten som förstör för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in