Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Jag förstår inte vad som är problemet? Kvinnor är som de alltid har varit men med en bitchigare attityd överlag (för att män är manginas). 100 % av alla tjejer är inte bitchiga och korkade och du vet att jag inte kör med nån BS.
Marknaden har spårat ut helt nu. Bitchiga har de varit hela tiden, visst, men deras bitchighet var i schack åtminstone för tio år sedan och för tjugo år sedan var det betydligt bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
frifart
ja men förklara exakt vad kvinnor har gjort dej för ont personligen

? jag är nyfiken och vill höra detta , har du några erfarenheter av tjejer alls ? eller har du aldrig fått äran att vara nära de ?
Svikit, ljugit, dissat mig hela tiden, Svikit riktigt rejält, sagt en sak men gjort raka motsatsen inom en kort tidsram och uppenbara lögner som aldrig går att bygga nåt på, förstört tilltron och fortsatt i samma spår. Dissarna har kommit tätt, många är vidriga och fräcka och så fortsätter det. Man vill bara se nåt allvarligt hända dem, sen skiter jag i resten. Bara de skadas och tas ner från sina höga hästar för att förstå hur illa det är för vissa andra och att de själva inte har några problem alls.
Kvinnors problem är att filten inte är tillräckligt varm, kläderna är inte tillräckligt snygga, det finns inga uteställen eller att saften är utblandad med för mycket vatten, eller den värsta av dem, Frida fick ärtor på tallriken som hon inte ville ha. Sug kuk då.