2016-04-09, 15:11
  #47089
Medlem
Var svaret på den med kyrkogården 140 m^2?
Citera
2016-04-09, 15:12
  #47090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Enda sättet att undersöka läsförståelse. Om texterna är korta så söker folk bara efter svaren i texten istället för att läsa.

Visst var det ett enzym? Stod ju rakt ut så det kändes lättare än vad det borde vara.
Citera
2016-04-09, 15:12
  #47091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Enda sättet att undersöka läsförståelse. Om texterna är korta så söker folk bara efter svaren i texten istället för att läsa.
Men du kan ju göra korta texter och fråga kring textens betydelse utan att texten i sig säger "Hästar är bra"


Tips på hur jag kan bli bättre på läs? Rekommendera mig böcker...
Citera
2016-04-09, 15:13
  #47092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Tycker verbala delen är sjukt lätt iår.

Vad fan har dom valt för ord efentligen:
Ocker
Målande
Svinn
Nagga
Ellips


Dagisnivå !!! Skäms.

Aldrig hört talas om ockerhyror? Ellipser i matten?
Citera
2016-04-09, 15:13
  #47093
Medlem
Matten brukar vara min starka sida men känns som jag landar på typ 1.0 i år. Brukar få runt 1.3-1.6.
Lika bra att skicka CV:ET till donken imorgon.
Eller så måste jag sätta full pott på den kommande matten..
Kämpa på! Snart är det över.
Citera
2016-04-09, 15:15
  #47094
Medlem
Ebolakids avatar
Provpass var sinnen lätt men tyvärr så kommer det inte räknas... Provpass 2 var likvärdigt med pass 4
Proppas 3 var svårt 😭
Citera
2016-04-09, 15:21
  #47095
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stagflation
Aldrig hört talas om ockerhyror? Ellipser i matten?
Aldrig hört talas om att läsa? Den du citerade skrev att det var lätt, inte svårt.
Citera
2016-04-09, 16:28
  #47096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Aldrig hört talas om att läsa? Den du citerade skrev att det var lätt, inte svårt.

Oj..fel av mig
Citera
2016-04-09, 16:35
  #47097
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Nu kommer Det värsta, rättningen! Varje fel känns som ett knivhugg i ryggen. Varje fel väcker ett minne om lathet från gymnasiet.
Citera
2016-04-09, 16:42
  #47098
Medlem
Seppo1337s avatar
Fusket har ju som bekant varit på tapeten inför detta provpass men märkte ingen som helst skillnad från tidigare gånger. Patetiskt dålig koll rent generellt av provvakter osv.
Citera
2016-04-09, 16:42
  #47099
Medlem
Andra verbala kommer dra ner mig så jävla hårt. Fittaaaa
Citera
2016-04-09, 16:43
  #47100
Medlem
Brukar facit komma på text-TV eller studera.nu först? Eller är det precis samma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in