2016-04-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Jag forsokte fa av en avrunkning men massoren bara nekade det hela och sa "no no no".
Hur vanligt ar detta? Javla thaihora

Du verkar inte vara gammal nog...med tanke på hur du uttrycker dig...
Citera
2016-04-08, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du verkar inte vara gammal nog...med tanke på hur du uttrycker dig...

33
Citera
2016-04-08, 14:53
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Din uppfattning om tjejerna är nedsättande!

Verkligen!...förmodligen är han en liten klen person;-)
Citera
2016-04-08, 15:07
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Citat:
Jag forsokte fa av en avrunkning men massoren bara nekade det hela och sa "no no no".

Med den attityden så förstår jag henne. Eller så är du bara väldigt ofräsch. prova att duscha innan, använda lite deo och bemöt henne med respekt. Så får du nog annat resultat.
Citera
2016-04-08, 15:10
Medlem
Citat:

O pratar du lika illa som du skriver så har du inte på salongen o göra,,,,,,,,,
Citera
2016-04-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
3.) På TMG brukar det i regel framgå om salongen har dörrar till rummen.
Jag kollar ju förstås alltid på deras hemsida för att se om de har bilder på stället och det är inte alltid det framgår, tråkigt nog. Tycker inte riktigt att jag kan slappna av om det inte är hela väggar och en dörr omkring mig, vare sig det gäller vanlig massage eller något annat.
Citera
2016-04-08, 16:36
Medlem
Citat:
Visa resepkt och ett nej är nej oavsett om du är på salong eller någon annanstans när du träffar en kvinna
Citera
2016-04-08, 16:42
Medlem
Citat:
33

Ålder har du tydligen...men fingertoppskänsla /social kompetens borde du skaffa dig..att kalla folk för "jävla hora" har du inget för...inte här på forumet eller annanstans heller...har du någonsin vunnit något med detta uttryck?.Vet inte vem av er Jalle. Kalle eller Balle som är skriv/läskunnig men HEN kan läsa i tråden och ta till sig om spelets regler..
Citera
2016-04-08, 19:21
Medlem
Citat:

Hur kan damen vara en "jävla thaihora" om hon säger nej till att ge dig extra tjänster?
Citera
2016-04-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDicken
Hur kan damen vara en "jävla thaihora" om hon säger nej till att ge dig extra tjänster?

Spot on.
Citera
2016-04-09, 09:26
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handshake
Jag kollar ju förstås alltid på deras hemsida för att se om de har bilder på stället och det är inte alltid det framgår, tråkigt nog. Tycker inte riktigt att jag kan slappna av om det inte är hela väggar och en dörr omkring mig, vare sig det gäller vanlig massage eller något annat.

Bästa är väl då att besöka en salong, och se själv om salongen erbjuder "hela väggar och en dörr omkring dig". Låter mer som en osäkerhet ifrån din sida, men visst, alla är vi olika. Ett tips är ju annars att du håller fast vid de salonger du hittar, som har det du känner dig nöjd med. Och inte håller på och letar efter om "gräset är grönare på andra sidan".
Citera
2016-04-09, 13:15
Bannlyst
Oj vad kansligt det var harinne, inte trodde man att prositutionsfanatiker skulle vara de storsta humanisterna pa flashback.

Tja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in