Citat:
Ursprungligen postat av AugustS
Vad har ni för erfarenhet och hur hanterar ni detta?
Hade en trevlig upplevelse idag. Söt tjej, bra massage, HE utan en tråd, inget BTB det var lite sent för det. När jag kom ut från massagen satt en tjej där som var en riktig tiopoängare, hon hade just kommit.
"HE utan en tråd"? Var tjejen alltså helt naken när hon gav dig HE?
Citat:
Ursprungligen postat av AugustS
Tjejen som masserat mig ville uppenbarligen att jag skulle återkomma som kund och föreslog att jag skulle ringa henne och boka nästa gång...
Men nu är det ju så att jag nog hellre skulle vilja pröva den andra lilla pärlan...men det känns löjligt nog lite genant att boka den andra tjejen...det är ingen stor salong.
Har ni upplevt att det uppstår någon "svartsjuka" emellan tjejerna eller sura miner om en bra kund (läs kund som spenderar deg, respektfull, hel och ren och inte ställer till besvär) väljer en annan tjej nästa gång?
Nu brukar jag rätt sällan återkomma till salonger jag varit på tidigare (med vissa undantag), då jag tycker att det är kul att hela tiden pröva nya salonger som ständigt tillkommer i Stockholmsområdet, men på de salonger dit jag återkommit har det inte varit något problem. Det är väl bara att fråga om den andra tjejen kan massera dig i stället, tror knappast att du blir nekad det pga att den första tjejen skulle känna sig ratad, det är ju ändå pengar till salongen allt handlar om i slutändan.