2010-09-04, 16:33
Medlem
rogerks avatar
http://www.youtube.com/watch?v=GTfFq0i5oNM&feature=player_embedded

Äntligen fick jag veta!
Citera
2010-09-07, 20:07
Medlem
Är det nån som har provat thai masage ställena i ängelholm?
Citera
2010-09-08, 20:36
Medlem
Broskbulles avatar
Provade idag på en massage i en gurkstad.
Massagen va så där, lokalen var så där, massörskan var runt 45-50 och inte en tillstymmelse till något lyckligt slut.
Citera
2010-09-09, 15:08
Medlem
AugustSs avatar
Vad har ni för erfarenhet och hur hanterar ni detta?

Hade en trevlig upplevelse idag. Söt tjej, bra massage, HE utan en tråd, inget BTB det var lite sent för det. När jag kom ut från massagen satt en tjej där som var en riktig tiopoängare, hon hade just kommit.

Tjejen som masserat mig ville uppenbarligen att jag skulle återkomma som kund och föreslog att jag skulle ringa henne och boka nästa gång...
Men nu är det ju så att jag nog hellre skulle vilja pröva den andra lilla pärlan...men det känns löjligt nog lite genant att boka den andra tjejen...det är ingen stor salong.

Har ni upplevt att det uppstår någon "svartsjuka" emellan tjejerna eller sura miner om en bra kund (läs kund som spenderar deg, respektfull, hel och ren och inte ställer till besvär) väljer en annan tjej nästa gång?
Citera
2010-09-09, 15:21
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AugustS
Vad har ni för erfarenhet och hur hanterar ni detta?

Hade en trevlig upplevelse idag. Söt tjej, bra massage, HE utan en tråd, inget BTB det var lite sent för det. När jag kom ut från massagen satt en tjej där som var en riktig tiopoängare, hon hade just kommit.

"HE utan en tråd"? Var tjejen alltså helt naken när hon gav dig HE?

Citat:
Tjejen som masserat mig ville uppenbarligen att jag skulle återkomma som kund och föreslog att jag skulle ringa henne och boka nästa gång...
Men nu är det ju så att jag nog hellre skulle vilja pröva den andra lilla pärlan...men det känns löjligt nog lite genant att boka den andra tjejen...det är ingen stor salong.

Har ni upplevt att det uppstår någon "svartsjuka" emellan tjejerna eller sura miner om en bra kund (läs kund som spenderar deg, respektfull, hel och ren och inte ställer till besvär) väljer en annan tjej nästa gång?

Nu brukar jag rätt sällan återkomma till salonger jag varit på tidigare (med vissa undantag), då jag tycker att det är kul att hela tiden pröva nya salonger som ständigt tillkommer i Stockholmsområdet, men på de salonger dit jag återkommit har det inte varit något problem. Det är väl bara att fråga om den andra tjejen kan massera dig i stället, tror knappast att du blir nekad det pga att den första tjejen skulle känna sig ratad, det är ju ändå pengar till salongen allt handlar om i slutändan.
Citera
2010-09-09, 18:02
Medlem
AugustSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
"HE utan en tråd"? Var tjejen alltså helt naken när hon gav dig HE?

Precis. Jag gillar att pilla på tjejerna och då frågar jag ibland om de vill ta av sig lite. Det blir extra dricks förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det är väl bara att fråga om den andra tjejen kan massera dig i stället, tror knappast att du blir nekad det pga att den första tjejen skulle känna sig ratad, det är ju ändå pengar till salongen allt handlar om i slutändan.

Nej, nekad tror jag inte att jag skulle bli, snarare att man kanske fick utstå trumpna miner, besvikna blickar eller så. I andra sammanhang har jag lärt mig att inte reta asiatiska tjejer i onödan. Men de här är förstås professionella...
Citera
2010-09-09, 18:20
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Nej, nekad tror jag inte att jag skulle bli, snarare att man kanske fick utstå trumpna miner, besvikna blickar eller så. I andra sammanhang har jag lärt mig att inte reta asiatiska tjejer i onödan. Men de här är förstås professionella...

Jag skulle nog trots det hålla mig till samma tjej.
Citera
2010-09-10, 19:57
Medlem
Varför får man ett finger i baken ibland under det lyckliga slutet? Inget som jag tycker är skönt, men ni kanske är av annan åsikt? Jag sa ifrån idag och då flyttade hon upp handen en decimeter vilket gjorde rejäl skillnad

För övrigt ska man inte gå på fredag em, för mycket gubbar och för lite tjejer.
Citera
2010-09-10, 20:26
Medlem
Kebabsugers avatar
HE är bara HJ ?
eller får man BJ om man har tur ?

menar skall dom runka mig blir dom nog rätt trötta innan jag kommer, även om jag e stenkåt :P
Citera
2010-09-10, 21:01
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
HE är bara HJ ?
eller får man BJ om man har tur ?

menar skall dom runka mig blir dom nog rätt trötta innan jag kommer, även om jag e stenkåt :P

HE kan vara lite vad som helst. Beroende på vad tjejen erbjuder.
Men vanligast är HJ och BJ.
Citera
2010-09-10, 21:35
Medlem
Kebabsugers avatar
tackar för svaret, kanske testa på sånt här någon gång då
Citera
2010-09-10, 23:03
Medlem
s-täljes avatar
Var i kväll fredag i norra stan Stockholm på ett nytt ställe
kan bara say Det var min bästa massage,tog 2tim blev 3tim hehe
men inte hj(eller vad ges) bara ett efter spel.som jag sista kund innan stängning.
hon gave mej en så skön tork med våt/varm handduk och lille nicklas stod upp haha
Vad göra? gissa
Ok inte häller er på linan
Det blev en dusch tillsammans!
så man som man är den stod rakt upp!och hon reta mej mycket men inget mera!!
Så vi bestämde träff snart.
Massage var en av det bästa jag fått,hon kunde verkligen sitt jobb
Man var mör,normal blandat med olja
samt avslut men huvud/fot

2h för 700 med lite tillbehör Woow jag helt nöjd!
inget fråga om extra

Ok ha det alla
TREVIG HELG!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in