2017-01-17, 09:46
Medlem
Tänkte bara kolla hur det ser ut med att någon fått polisen efter sig pga besök på thaimassage?
Hur ska man agerar om det här nu skulle hända?

Är helt oerfaren på detta så lite nyfiken på hur ni erfarna besökare tänker kring detta.
Citera
2017-01-17, 12:39
Medlem
Varför skulle du få polisen efter dig pga ett besök på thaimassage?
Citera
2017-01-17, 13:50
Medlem
Tänkte då på om man köpt extra tjänster också.
Dvs hur stor är risken att åka fast för köp av sexuella tjänster i samband med thaimassage?
Citera
2017-01-17, 14:56
Medlem
Dom kan inget göra. De måste ta dig under akten mer eller mindre. Annars får de väldigt svårt att bevisa att du köpt sex.
Citera
2017-01-17, 15:23
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Dom kan inget göra. De måste ta dig under akten mer eller mindre. Annars får de väldigt svårt att bevisa att du köpt sex.
Finns ju risk att du lämnat DNA, men vet inte om de utnyttjar det.
Citera
2017-01-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Finns ju risk att du lämnat DNA, men vet inte om de utnyttjar det.

DNA från vad? Sperma, om det skulle vara bindande så tycker jag synd om alla män som har rikliga försatser, vilket kan innehålla sperma med. Då skulle det vara straffbart att få stånd och bli kåt under massage fast man inte köper något extra. Fast är man dum nog och slänger eventuell kondom i papperskorgen på salongen . Då får man väl skylla sig själv lite.
Citera
2017-01-17, 16:36
Medlem
kaks avatar
Citat:
DNA från vad? Sperma, om det skulle vara bindande så tycker jag synd om alla män som har rikliga försatser, vilket kan innehålla sperma med. Då skulle det vara straffbart att få stånd och bli kåt under massage fast man inte köper något extra. Fast är man dum nog och slänger eventuell kondom i papperskorgen på salongen . Då får man väl skylla sig själv lite.
Då har jag varit dum. Kondomen har alltid snyggt försvunnit medan jag duschat.
Citera
2017-01-17, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curvan84
Tänkte då på om man köpt extra tjänster också.
Dvs hur stor är risken att åka fast för köp av sexuella tjänster i samband med thaimassage?

Risken är stor om det är en kvinnlig polis som masserar dig. Men eftersom det finns få eller inga alls kvinnliga poliser som dessutom är thaikvinnor så är risken obefintlig.
Dessutom får ju polisen inte uppmuntra till brott...så nä du kan vara lugn!

Tills den dagen polisen kliver in på salongen 😂
Citera
2017-01-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Då har jag varit dum. Kondomen har alltid snyggt försvunnit medan jag duschat.

Yep, om de inte spolar ner den. annars är det ju ett bevis om något att annat en massage pågått. Sen är det ju svårt att bevisa att du betalt för det. Om inte åklagaren tycker att du betalade 400:- för massage och sex.
Citera
2017-01-17, 16:47
Medlem
kaks avatar
Citat:
Yep, om de inte spolar ner den. annars är det ju ett bevis om något att annat en massage pågått. Sen är det ju svårt att bevisa att du betalt för det. Om inte åklagaren tycker att du betalade 400:- för massage och sex.

Risken är nog som dagt liten. Du måste nog tas på plats med kondomen. Har du gått därifrån lär de knappast utvinna DNA och springa runt och leta misstänkta att topsa. Tveksamt ifall de ens får, då normalstraffet för sexköp är dagsböter
Senast redigerad av kak 2017-01-17 kl. 16:56.
Citera
2017-01-17, 16:50
Medlem
Ok tack för infon.
Man blir ju nyfiken på att testa men nervös för att man får en härlig massage med lite extra och efteråt står farbror blå utanför och väntar på en. Eller de kanske tom gör hembesök och undrar vad man gjorde på salongen? Hade ju inte varit någon höjdare.
Tur man har er erfarna som lan upplysa en nybörjare om hur det fungerar.
Citera
2017-01-17, 18:32
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curvan84
Ok tack för infon.
Man blir ju nyfiken på att testa men nervös för att man får en härlig massage med lite extra och efteråt står farbror blå utanför och väntar på en. Eller de kanske tom gör hembesök och undrar vad man gjorde på salongen? Hade ju inte varit någon höjdare.
Tur man har er erfarna som lan upplysa en nybörjare om hur det fungerar.
Detta har diskuterats ganska ingående tidigare. Så vitt jag minns både här och i den generella tråden om thaimassage, där det hör hemma. Är man nyfiken kan man kolla hur polisen jobbar i de FUP som finns från de tillslag som lett till åtal och rättegång.
Finns att söka här på forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in