Citat:
Gå in på profil och välj redigera , så svårt är det inte. Jag tror det här kan vara en del i dina problem. Själv vänster-swipear jag ganska ofta på tjejer som ser ok ut men inte har någon presentation. Känns nästan lite förnedrande att likea någon på bara några bilder och en presentation är ett bra sätt att hitta en isbrytare om man matchar och vill börja chatta.
Skulle jag matcha med en tjej som såg ok utan någon som helst presentation är det som att säga "Du är inte ful och jag tror vi spelar i samma (låga) liga ungefär."
Jag tror att det här är ett problem för många kvinnor för att de ska fatta vilken liga de egentligen spelar i. Jag har haft massvis med kvinnobekanta som inbillar sig att de spelar i högsta divisionen när de objektivt sett egentligen inte har skitmycket att erbjuda själva. De ser ok eller bra ut, har ok kroppar , ett jobb och är någorlunda charmiga och roliga. Som typ undersköterskor som pluggar upp något gymnasieämne på distans för att börja plugga till syrra borde de vara nöjd med en skapligt snygg och schysst snubbe med ett "skilled labourer"-jobb.
Men eftersom de några gånger har varit KK eller haft kortare förhållanden med män som varit framgångsrika karriärmässigt och är snygga, vältränande och charmiga så tror de att det är den ligan de spelar i.
Tick-tack-tick-tack , ska du vänta på den där advokaten för att du brukade knulla en juriststudent när du var 23?
Skulle jag matcha med en tjej som såg ok utan någon som helst presentation är det som att säga "Du är inte ful och jag tror vi spelar i samma (låga) liga ungefär."
Jag tror att det här är ett problem för många kvinnor för att de ska fatta vilken liga de egentligen spelar i. Jag har haft massvis med kvinnobekanta som inbillar sig att de spelar i högsta divisionen när de objektivt sett egentligen inte har skitmycket att erbjuda själva. De ser ok eller bra ut, har ok kroppar , ett jobb och är någorlunda charmiga och roliga. Som typ undersköterskor som pluggar upp något gymnasieämne på distans för att börja plugga till syrra borde de vara nöjd med en skapligt snygg och schysst snubbe med ett "skilled labourer"-jobb.
Men eftersom de några gånger har varit KK eller haft kortare förhållanden med män som varit framgångsrika karriärmässigt och är snygga, vältränande och charmiga så tror de att det är den ligan de spelar i.
Tick-tack-tick-tack , ska du vänta på den där advokaten för att du brukade knulla en juriststudent när du var 23?
Skulle precis kommentera på det övre stycket men du summerade det rätt bra i det undre. Om jag likar en tjej utan bilder så betyder det snarare att hon gärna får komma över på en "filmkväll". Däremot kan man vara intresserad av mer med tjejer i samma liga utan presentation. Det är en enormt skillnad p vad som funkar att ha sex med jämfört med vad man vill ha permanent. Tjejer inser ofta inte detta, stor anledning till att så många unga är singlar.
Och ja, tjejer blir desperata när ni närmar er 30. Har dejtat ett par tjejer i den åldern och det var stor skillnad, de som är mest konservativa med sin sexualitet har av min erfarnhet varit tjejerna mellan 20-27. När de är 18 så är de superlätta att få i säng, kanske mest för man är så mycket äldre och de som är över 27 är också lätta p.g.a. det som tidigare nämnt på sidan. Det roliga är att tjejer just i denna ålder blir så ofantligt förbannade om man nämner något om att kvinnor i den åldern börjar få lite panik. Att ni får panik är ju den primära anledningen till att de flesta män faktiskt kan skaffa familj och barn. Oftast går det förbannat fort också vilket är lite roligt, ett halvår så är kvinnan på smällen och dem gifter sig typ. Det kvinnorna i denna ålder som är singlar inte fattar är att detta är deras eget fel. De hade gott kunnat hitta någon tidigare som velat spendera tiden med dem, ofta börjar de tänka tillbaka på folk de dejtade när de var runt 20 och vill nu ha någon likadan för att de inser att han var ju ganska bra. "Varför dissade jag honom?". Väldigt roligt att iakta måste jag faktiskt säga.