Citat:
Jag har ganska markerade drag, och ganska finlemmat ansikte. Det borde synas att jag inte kan vara överdrivet stor iaf.
Jag har ingen presentation. Vet inte hur man fixar det.
Jag ser ordentlig ut, varav jag självfallet räknar med att få mindre killar då det inte drar. Inte som jag har lust att dra på mig kort, kort och posera med hunden (kamphundsras) Jag söker mer efter killar som kan tänka. Men trodde att jag skulle dra till mig fler svenska än utländska killar. Försäljare var den ena iaf, ej pratat med de andra. Helt ok då jag föredrar killar av lägre status än vad jag kan eller har kunnat få men oseriösare är ju de.
Lite svårt att veta varför de har swipeat höger på mig. Sex gissar jag på.
Invandrartjejer kanske är mer kräsna? Och svenska killar också. Verkar som så. Ta det inte personligt men en del killar är goda för mycket pengar. Vet en som är det för omkring ett par miljoner gällande företagets värde och som omedelbart fick en tjej (svenska iofs) fast han själv trodde ingen ville ha honom. Utländska tjejer kanske vill ha finare killar eller som är goda för en del.
Jag har ingen presentation. Vet inte hur man fixar det.
Jag ser ordentlig ut, varav jag självfallet räknar med att få mindre killar då det inte drar. Inte som jag har lust att dra på mig kort, kort och posera med hunden (kamphundsras) Jag söker mer efter killar som kan tänka. Men trodde att jag skulle dra till mig fler svenska än utländska killar. Försäljare var den ena iaf, ej pratat med de andra. Helt ok då jag föredrar killar av lägre status än vad jag kan eller har kunnat få men oseriösare är ju de.
Lite svårt att veta varför de har swipeat höger på mig. Sex gissar jag på.
Invandrartjejer kanske är mer kräsna? Och svenska killar också. Verkar som så. Ta det inte personligt men en del killar är goda för mycket pengar. Vet en som är det för omkring ett par miljoner gällande företagets värde och som omedelbart fick en tjej (svenska iofs) fast han själv trodde ingen ville ha honom. Utländska tjejer kanske vill ha finare killar eller som är goda för en del.
Tror som någon sa ovan att många mer propra svenska killar över 30 inte hänger på tinder eller dejtingsajter öht. Yngre killar som sedan när de blir äldre blir målgruppen du vill ha är nog betydligt lättare att hitta. I princip alla invandrartjejer swipade faktiskt ja på mig när jag hade appen när du säger det. Dock var en överväldigande del av mina matchningar blåögda blondiner. Jag har själv ljusa drag. Jag tror inte det beror på din härkomst faktiskt. Får du någon snygg svensk matchning alls? Jag swipar enbart ja beroende på kvalité och struntar i härkomst, kanske inte vill ha någon som är svart som natten men allt annat kan vara snyggt imo. Sen finns det vissa som man verkligen undrar varför de inte swipat ja på en själv, med tanke på att man redan matchat folk som är betydligt snyggare än de man tydligen inte matchade med. Det är väldigt konstigt det där men jag tror många är på tok för subjektiva i sitt swipande.