2016-04-07, 22:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du har inte den kapaciteten att ta in detta. Du larvar dig enbart där jag sitter och beskriver svåra övergrepp och även troligen försökt till utomrättsliga avrättningar mm. Så byt sida nu så att fler kan komma till tals, ni skrämmer bort dem.

Det är väl du som skrämmer bort dem med pratet om att du associativt försöker få folk att tänka på något speciellt - är inte det mind Control om något??
Jag försökte bara begripa vad du skrev, men det verkar du inte vilja förklara..

Sen får du gärna berätta vad de menar med utomrättsliga avrättningar - vad jag vet är dödsstraff förbjudet i Sverige så alla avrättningar borde väl vara utomrättsliga?
Citera
2016-04-07, 22:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är väl du som skrämmer bort dem med pratet om att du associativt försöker få folk att tänka på något speciellt - är inte det mind Control om något??
Jag försökte bara begripa vad du skrev, men det verkar du inte vilja förklara..

Sen får du gärna berätta vad de menar med utomrättsliga avrättningar - vad jag vet är dödsstraff förbjudet i Sverige så alla avrättningar borde väl vara utomrättsliga?

Varför vill du så gärna skriva i denna tråden även då du inte kan ta in ämnet i ditt huvud?

Lek med ord ? Alla brott är utomrättsliga så olaga förföljelse, olaga avrättning,olaga tortyr. Avrättning var för att förstärka och betona allvaret i detta.

En sak har du rätt i och det är att jag behöver korrektur läsa det jag skriver , men det blir lätt så att man postar utan sådan läsning då man läser era svar = ingen ide att bemöda sig , men det kan var fler som läser så där ska jag skärpa mig som i början .
Senast redigerad av Harfager 2016-04-07 kl. 22:52.
Citera
2016-04-07, 23:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Varför vill du så gärna skriva i denna tråden även då du inte kan ta in ämnet i ditt huvud?

Lek med ord ? Alla brott är utomrättsliga så olaga förföljelse, olaga avrättning,olaga tortyr. Avrättning var för att förstärka och betona allvaret i detta.
.

Från början var det för att jag inte förstod vad du skrev - vilket jag påpekade. Sen blev det bara konstigt när du försökte förklara genom att utmåla dig själv som att du försöker kontrollera och påverka folk - jag tyckte det var anmärkningsvärda påståenden av någon som påstår sig själv vara utsatt för liknande övergrepp.

Citat:
En sak har du rätt i och det är att jag behöver korrektur läsa det jag skriver , men det blir lätt så att man postar utan sådan läsning då man läser era svar = ingen ide att bemöda sig , men det kan var fler som läser så där ska jag skärpa mig som i början
Toppen! Mission accomplished!
Citera
2016-04-07, 23:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Från början var det för att jag inte förstod vad du skrev - vilket jag påpekade. Sen blev det bara konstigt när du försökte förklara genom att utmåla dig själv som att du försöker kontrollera och påverka folk - jag tyckte det var anmärkningsvärda påståenden av någon som påstår sig själv vara utsatt för liknande övergrepp.

Toppen! Mission accomplished!

Var utmålade jag mig själv till detta ?
Citera
2016-04-07, 23:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Var utmålade jag mig själv till detta ?

Jag tänkte på när du skrev:
Associationer och dess tekniker för att få dig att tänka på något speciellt.
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citera
2016-04-08, 09:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Man tröttnar ju på att svara i tråden då ni medvetet misstolkar den enklaste förklaringen. Skulle finnas en funktion här som man dolde tex dina inlägg, då jag vet att du har och vill inte/inget att tillföra men ändå skriver.

Så vad menade du egentligen när du skrev om "tekniker för att få dig att tänka på något speciellt"?
Citera
2016-04-08, 09:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Så vad menade du egentligen när du skrev om "tekniker för att få dig att tänka på något speciellt"?

Det var ju inte "dig" personligen vilket du verkar tolka min text som , där jag menar allmänt" få dig att tänka på något " Resten, med associera , förstår du innebörden av ?
Citera
2016-04-08, 10:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det var ju inte "dig" personligen vilket du verkar tolka min text som , där jag menar allmänt" få dig att tänka på något " Resten, med associera , förstår du innebörden av ?

Nej jag förstår ändå inte vad du menar - att försöka få någon att tänka på något genom associationslekar och att skriva så flummigt så folk inte begriper vad du skriver, det låter ändå som om du försöker med någon sorts påverkan - mind control - subliminal påverkan.
Citera
2016-04-08, 11:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej jag förstår ändå inte vad du menar - att försöka få någon att tänka på något genom associationslekar och att skriva så flummigt så folk inte begriper vad du skriver, det låter ändå som om du försöker med någon sorts påverkan - mind control - subliminal påverkan.

För att förtydliga så tror jag ju inte att du lyckas med detta mer än jag tror på att de som skriver i den här tråden är utsatta för GS - jag finner det bara intressant att du verkar försöka använda samma metoder som de påstådda stalkarna beskylls för.
Citera
2016-04-08, 11:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Öppna en egen tråd för " de som utger sig för att vara utsatta för brott men är förövarna ". Du har inget här att göra annat än att läsa.

Du går väl i gång på om man kallar dig sadist med mer , men du är så patetisk med ett par till här så man vet fan inte vad man ska tro. Sista svaret till dig.

Varför ska jag gör det, jag tror ju inte ens på detta - jag invänder bara mot att du kackar i eget bo - att du inte ser att ditt eget agerande är precis detsamma som du misstänkliggör alla andra för!

Du beskyller så gott som alla och envar för att stalka dig, du fotar en suddig plutt i himlen och påstår att det är drönare som övervakar dig, du beskyller myndigheter och folk på stan etc etc etc - men du ser inte att ditt eget agerande kan tolkas på exakt samma sätt om man är lika misstänksam som du själv är.
Citera
2016-04-08, 13:11
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Varför ska jag gör det, jag tror ju inte ens på detta - jag invänder bara mot att du kackar i eget bo - att du inte ser att ditt eget agerande är precis detsamma som du misstänkliggör alla andra för!

Du beskyller så gott som alla och envar för att stalka dig, du fotar en suddig plutt i himlen och påstår att det är drönare som övervakar dig, du beskyller myndigheter och folk på stan etc etc etc - men du ser inte att ditt eget agerande kan tolkas på exakt samma sätt om man är lika misstänksam som du själv är.

Du snackar bara en massa skit , medvetet plockar ihop en berättelse som du har klippt och klistrat ihop ur mina texter. Medvetet vantolkar vad man skriver. Om jag säger ett par st på AF ett par på ...etc etc hur fan får du det till hela myndigheter?

Jag har ju berättat hur det började och har namnen. Sedan så det är inga random människor på stan som pratat om palme eller säpo osv och nu vet jag varför då jag 2015 hittade mitt namn i utredningen och senare i Granskningskommissionen och att detta startade nästan samtidigt ( kommissionen) som mitt startade.

Lämna tråden du har sagt dit.
Senast redigerad av Harfager 2016-04-08 kl. 13:16.
Citera
2016-04-08, 13:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du snackar bara en massa skit , medvetet plockar ihop en berättelse som du har klippt och klistrat ihop ur mina texter. Medvetet vantolkar vad man skriver. Om jag säger ett par st på AF ett par på ...etc etc hur fan får du det till hela myndigheter?

Jag har ju berättat hur det började och har namnen. Sedan så det är inga random människor på stan som pratat om palme eller säpo osv och nu vet jag varför då jag 2015 hittade mitt namn i utredningen och senare i Granskningskommissionen och att detta startade nästan samtidigt ( kommissionen) som mitt startade.

Lämna tråden du har sagt dit.

Vad pratar du om? Jag har endast pratat om:
1) Detta inlägg som jag ej förstår: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
2) Detta inlägg som skulle förklara varför du skrev så obegripligt: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Det är de enda inlägg jag diskuterat - ingenting har jag "plockat ihop" eller "klistrat" i dina texter. Den enda av dina texter jag ens citerat är inlägg 2) - och då i sin helhet!

Släpp det nu - eller förklara vad du menade - och koncentrerar dig på ditt löfte:
En sak har du rätt i och det är att jag behöver korrektur läsa det jag skriver ,
Titta igenom vad du just skrev om granskningskommissionen, Palme etc och fundera på hur folk som inte läst hela tråden ska ha en susning vad du pratar om....
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-04-08 kl. 13:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in