2016-04-07, 02:54
Medlem
Någon som har erfarenhet av "inspectorknarks" Ikto? Jag betvivlar att dessa är äkta, eller så har jag byggt upp en tolerans utan dess like(hur vet jag inte, jag brukar sporadiskt).

15st 2mg svalda + 12 3.5or, känner mig rätt normal. Kände visst mjölighe i tabletterna, och inte lika mintiga som riktiga. Tagit ikto i 5 år och vet hur smaken ska vara. Jag tvekar på att det är äkte Roche som annonsen säger.

Jag vill inte röda, så dela gärna med er om ni testat hens produkter.
2016-04-07, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palel
Någon som har erfarenhet av "inspectorknarks" Ikto? Jag betvivlar att dessa är äkta, eller så har jag byggt upp en tolerans utan dess like(hur vet jag inte, jag brukar sporadiskt).

15st 2mg svalda + 12 3.5or, känner mig rätt normal. Kände visst mjölighe i tabletterna, och inte lika mintiga som riktiga. Tagit ikto i 5 år och vet hur smaken ska vara. Jag tvekar på att det är äkte Roche som annonsen säger.

Jag vill inte röda, så dela gärna med er om ni testat hens produkter.

Kan inte svara på dina frågor men ser de exakt ut som de äkta? Då vet man det, att det florerar sånt på marknaden.
Senast redigerad av Numm3r3 2016-04-07 kl. 03:59.
2016-04-07, 22:38
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knockaround
Det är bra gräs. Smakar väl kurerat och rent. Mycket kristaller, bra trimmat. Men som du säger blir det dyrt för en inrökt tomte om man bara ska röka på detta. Inte top shelf men bästa gräset jag fått på flugsvamp. Hans Zero Zero är mer intressant om man är ute efter det lilla extra ☺

Du ser. Köpte gräset. Rökte 10g på 5 dagar. Inget fel på gräset. Skulle säga att det var bra kurerat men rätt halvdant flushat, smakade rätt mycket "näring" om vi säger så. Bra potens dock.

Hur som så räckte hans zero-zero MYCKET längre. Men gav givetvis en mycket högre couchlock. Gräset var bra för CS. Men det var aningen dyrt. Jag har synnerligen svårt för gräs..
2016-04-08, 08:37
Medlem
Någon som har beställt från SimbaSimba och Lateminister?
2016-04-08, 19:23
Bannlyst
Någon fanboy till Morfar är inne?

Har inte beställt av han på ett bra tag. Vad är mest prisvärt?

Mvh
2016-04-08, 22:00
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Någon fanboy till Morfar är inne?

Har inte beställt av han på ett bra tag. Vad är mest prisvärt?

Mvh

Beställde nyligen "ZeroZero", "00", "Kashmir" och "Pollen". De två förstnämnda är svåra att skilja på, båda är vansinnigt sköna, om man är ute efter ett varmt, harmoniskt Indica-rus. Pollen slår bra också. Kashmiren är lite märkligt, tycker jag - får för mig att jag är mindre stenad än jag faktiskt är. Men visst funkar det. Köp någon av de två första, föreslår jag, även om de är dyrare per gram, är de mer prisvärda.
2016-04-08, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Beställde nyligen "ZeroZero", "00", "Kashmir" och "Pollen". De två förstnämnda är svåra att skilja på, båda är vansinnigt sköna, om man är ute efter ett varmt, harmoniskt Indica-rus. Pollen slår bra också. Kashmiren är lite märkligt, tycker jag - får för mig att jag är mindre stenad än jag faktiskt är. Men visst funkar det. Köp någon av de två första, föreslår jag, även om de är dyrare per gram, är de mer prisvärda.

Tack för svar!

Har lite dålig ekonomi för tillfället, och det verkar väldigt ovärt att endast köpa en 5:a av dem två förstnämnda. Men kommer att provbeställa en liten större mängd nästa löning.

Mvh
2016-04-08, 23:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
ZeroZero och 00 är ju för tusan samma sak så det är inte konstigt om du inte kunde skilja dom åt.
2016-04-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
ZeroZero och 00 är ju för tusan samma sak så det är inte konstigt om du inte kunde skilja dom åt.

Det är lite lustigt att Morfar har både 10g "00" och 10g "ZeroZero" listad samtidigt.
Jag misstänker att "00" är en fräschare batch endast, utav samma röka.
2016-04-09, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Hur ställer du dig till att dom olika sorterna skulle ha olika rus?

Som jag har förstått det är det enda som påverkar ruset förhållandet mellan Sativa/Indica.
Sen att om rökat är lite mindre potent så får man lägga i lite mera men att man fortfarande uppnår samma rus om man gör så.

Men det är intressant att det vittnas om att det skulle vara ett varmare rus på "00".

Antar att det kanske finns mer som påverkar?
2016-04-09, 00:17
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det är lite lustigt att Morfar har både 10g "00" och 10g "ZeroZero" listad samtidigt.
Jag misstänker att "00" är en fräschare batch endast, utav samma röka.

Citat:
Hur ställer du dig till att dom olika sorterna skulle ha olika rus?

Som jag har förstått det är det enda som påverkar ruset förhållandet mellan Sativa/Indica.
Sen att om rökat är lite mindre potent så får man lägga i lite mera men att man fortfarande uppnår samma rus om man gör så.

Men det är intressant att det vittnas om att det skulle vara ett varmare rus på "00".

Antar att det kanske finns mer som påverkar?

Jag måste sluta uttala mig så tvärsäkert utan att tänka först. Dubbelnoll har snarast med tillverkningstekniken att göra. Något med grovleken på nåt nät som används. Således går det alldeles utmärkt att göra 00-hasch på vilt skilda strains men ändå få ett 00-hasch. Jag tar på mig .
Senast redigerad av BigFatCone 2016-04-09 kl. 00:29.
2016-04-09, 16:18
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natopsych
Ett varningens finger för k*nnan, luktar selektiv scam. Minst tre personer som ej fått sina orders på sistone, utebliven mailrespons trots god ton från köpare samt ökad genomsnittlig leveranstid senaste 5 dagarna. Köpare med hög användarklass verkar dock få sitt levererat.

Allt löst med 100 % återbetlning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in