2016-04-05, 02:04
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Vad är mest prisvärdast?

Jag bryr mig inte vad jag stoppar i mig. Vill bli riktigt beng för en billig peng och kan gärna köpa bulk utav det.

Testade att köpa Tramadol bulk vilket var billigt. Men det hände inte så mycket.
Ska man kanske testa igen och boosta med alkohol/cannabis?

Mvh

Edit:
Gärna ångestdämpande
Stark känsla i kroppen

Eftersom du nämner cannabis så antar jag att du inte är bangen på narkotikaklassad benzo. Alprazolam (Xanor, Ksalol, Xanax) är billigt - särskilt om du köper bulk - och rätt bra tryck i. Vill man bli helt borta så räcker 2-3 folköl för att boosta.
2016-04-05, 10:00
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Vad är mest prisvärdast?

Jag bryr mig inte vad jag stoppar i mig. Vill bli riktigt beng för en billig peng och kan gärna köpa bulk utav det.

Testade att köpa Tramadol bulk vilket var billigt. Men det hände inte så mycket.
Ska man kanske testa igen och boosta med alkohol/cannabis?

Mvh

Edit:
Gärna ångestdämpande
Stark känsla i kroppen
Inte för att vara sån men varför inte boka tid hos vården och få nån att prata med istället? Knappast någon bra lösning du frågar efter. I all välmening.
2016-04-05, 14:54
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
aldrig haft problem med dem, alltid top notch gräs..
Och sen kom karman och hälsade på, nu var det ju såklart efter att jag skrev att de var att lita på så brände dom mig och jag har inte fått min senaste leveras.
Så jag får ödmjukt ta tillbaka mina goda vitsord och förtälja att dessa herrar eller damer är en hög med bajs.
Å det är ju fan inte najs.

Jävla karma som alltid ska hitta en överallt...
2016-04-05, 14:56
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Nån mer som inte kommer in på F.S ?
verkar som den är nere
Vart svajigt igår och idag, sidan krashade två ggr när jag skulle beställa..
Ddos attack?
Uppdatering av servern?

Har precis lagt lite god beställning inför helgen och jag kommer bli sjukt lack ifall sidan bajsar ihop sig nu...
2016-04-05, 21:39
Medlem
chots avatar
Fick leverans av medicalcannabiscorp idag. (En dag över tiden.)
Nu återstår test av deras tjack.
2016-04-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Är det någon som handlat av medicalcannabiscorp? Är dom smidiga?

Beställt en gång från dom. Fick ingenting så jag hade inte rekommenderat dom lirarna åt någon.

Mvh
2016-04-06, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Någon som provat morfars gräs? Han brukar ju inte ha det men det må ju vara bra om han nu har det. Eller är det som det mesta (95+%) = 0.5 gräs = 0.15 bra hasch? Låter ju bra enligt omdömen, men finns ju sällan dåliga omdömen oavsett kvalité.
Det är bra gräs. Smakar väl kurerat och rent. Mycket kristaller, bra trimmat. Men som du säger blir det dyrt för en inrökt tomte om man bara ska röka på detta. Inte top shelf men bästa gräset jag fått på flugsvamp. Hans Zero Zero är mer intressant om man är ute efter det lilla extra ☺
2016-04-06, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Inte för att vara sån men varför inte boka tid hos vården och få nån att prata med istället? Knappast någon bra lösning du frågar efter. I all välmening.
Som jag har förstått det kostar det massa pengar. Sen vet jag om mina problem och lösningar på dom, men så kanske dom flesta säger.
Mitt enda problem är väl att alla mina vänner har sagt upp kontakten med mig, eftersom att jag har flyttat ifrån dom. Sen har jag ytterst svårt att söka upp nya kontakter då jag för tillfället är arbetslös = väldigt lågt självförtroende.
Söker jobb för fulla muggar och hoppas på att saker löser sig om jag skulle få ett.

Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Eftersom du nämner cannabis så antar jag att du inte är bangen på narkotikaklassad benzo. Alprazolam (Xanor, Ksalol, Xanax) är billigt - särskilt om du köper bulk - och rätt bra tryck i. Vill man bli helt borta så räcker 2-3 folköl för att boosta.

Har funderat mycket på benzo. Jag gick på iktroivil ett tag, det fick mig ett ta tag med träningen och släppa på min sociala fobi. Men jag kände inget direkt kropsligt rus, mera ett förändrat humör.
Men det kanske är stor skillnad på xanor och iktroivil?

Gillar att minnet blir sämre och att man inte kommer ihåg så mycket, ger en illusion av att tiden går snabbare.
2016-04-06, 18:06
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Håller på och kollar in flugsvamp 2.0, verkar väldigt intressant. Vilka köpare ska man vända sig till om man är intresserad av lyrica, ikto, ksalol, imovane och opioder?

Antar att KickAss och Kartellen är gröna iallafall.

Undrar lite över en annan sak, varför kan man inte se vem som har skrivit omdömen? Kan inte en säljare enklare sitta och skriva omdömen på sina egna produkter då?

Beställer alltid benzo från kartellen, riktigt bra grejer till ett jävligt bra pris!
2016-04-06, 19:45
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Som jag har förstått det kostar det massa pengar. Sen vet jag om mina problem och lösningar på dom, men så kanske dom flesta säger.
Mitt enda problem är väl att alla mina vänner har sagt upp kontakten med mig, eftersom att jag har flyttat ifrån dom. Sen har jag ytterst svårt att söka upp nya kontakter då jag för tillfället är arbetslös = väldigt lågt självförtroende.
Söker jobb för fulla muggar och hoppas på att saker löser sig om jag skulle få jobb
Bara skicka räkningen til Soc.

Men om du ända ska ge dig på på benso så kör på ikto eller diazepam. Släng i dig ikton eller diazepamet innan du går och lägger dig. Då sover du ordentligt, vaknar på ett bra humör men är ändå inte flöddrad så du kan föra dig bland folk.

Energin för att ta tag i ditt liv kommer finnas där med stora plusset att du är klar i huvudet och ångestfri.

Ger du dig på alpran så kommer du må sämre och sämre och äta mer och mer alpra. Det är en akutbenso, guld värd vid enstaka tillfällen (Som att sova efter ett race eller vid panikångest) i övrigt är det ingen bra substans att fastna på.

Ikto eller diazepam. Styrdoser, bara dumt att dra på sig mer bekymmer i ditt läge.
2016-04-06, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Bara skicka räkningen til Soc.

Men om du ända ska ge dig på på benso så kör på ikto eller diazepam. Släng i dig ikton eller diazepamet innan du går och lägger dig. Då sover du ordentligt, vaknar på ett bra humör men är ändå inte flöddrad så du kan föra dig bland folk.

Energin för att ta tag i ditt liv kommer finnas där med stora plusset att du är klar i huvudet och ångestfri.

Ger du dig på alpran så kommer du må sämre och sämre och äta mer och mer alpra. Det är en akutbenso, guld värd vid enstaka tillfällen (Som att sova efter ett race eller vid panikångest) i övrigt är det ingen bra substans att fastna på.

Ikto eller diazepam. Styrdoser, bara dumt att dra på sig mer bekymmer i ditt läge.

Tack så hemskt mycket för dina tips.

Får se vad det blir sen, försöker ha ett uppehåll på en vecka efter ett rejält krampanfall på tramadolen.
Men om jag börjar igen kommer jag nog följa dina tips! Tack för att du bryr dig.

Mvh
2016-04-06, 22:21
Medlem
natopsychs avatar
Ett varningens finger för kannan, luktar selektiv scam. Minst tre personer som ej fått sina orders på sistone, utebliven mailrespons trots god ton från köpare samt ökad genomsnittlig leveranstid senaste 5 dagarna. Köpare med hög användarklass verkar dock få sitt levererat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in