Citat:
Ursprungligen postat av
Skriuw
Inte för att vara sån men varför inte boka tid hos vården och få nån att prata med istället? Knappast någon bra lösning du frågar efter. I all välmening.
Som jag har förstått det kostar det massa pengar. Sen vet jag om mina problem och lösningar på dom, men så kanske dom flesta säger.
Mitt enda problem är väl att alla mina vänner har sagt upp kontakten med mig, eftersom att jag har flyttat ifrån dom. Sen har jag ytterst svårt att söka upp nya kontakter då jag för tillfället är arbetslös = väldigt lågt självförtroende.
Söker jobb för fulla muggar och hoppas på att saker löser sig om jag skulle få ett.
Citat:
Ursprungligen postat av
lääz_kelly
Eftersom du nämner cannabis så antar jag att du inte är bangen på narkotikaklassad benzo. Alprazolam (Xanor, Ksalol, Xanax) är billigt - särskilt om du köper bulk - och rätt bra tryck i. Vill man bli helt borta så räcker 2-3 folköl för att boosta.
Har funderat mycket på benzo. Jag gick på iktroivil ett tag, det fick mig ett ta tag med träningen och släppa på min sociala fobi. Men jag kände inget direkt kropsligt rus, mera ett förändrat humör.
Men det kanske är stor skillnad på xanor och iktroivil?
Gillar att minnet blir sämre och att man inte kommer ihåg så mycket, ger en illusion av att tiden går snabbare.