Citat:
Ursprungligen postat av
Benon
Du verkar för aggressiv för att se det fina i Skapelsen.
Vi människor lyssnar inte på Gud, därför har vi snart fixat vår egen undergång via t ex naturen.
.
Lägg ner detta tramsandet av att leka känslo-orakel, enbart patetiskt.
Jag är troligtvis mer varm, hjälpsam, ödmjuk och sant empatiskt än du kommer att klara av att vara i resten av ditt liv.
Jag behöver ingen bok, att kolla i hur jag ska bete mig på jorden.
Detta är inte chatkanalen, det är ett forum du hamnat i - jag vill skita i om du gråter eller skrattar , gillar eller ogillar bibeln.
Det var inte på dagisnivån, diskussionslinjen sattes.
Jag är inte här för att älska dig, bara för att du är en som loggar in bland alla andra tusentals.
När ska du förstå det.
Vill du bli älskad, så ring din mamma.. eller ta en runda med din fru/man.. och kom sedan tillbaka när du fått din dos tillgodosedd, för jag är inte din mamma eller älskling att behöva gulla med.
Fjant.
och kom ihåg, att du inte under din livstid kommer uppmäta den empati jag strör omkring mig.
När i helveete behövde du min kärlek för att nå din gud? Är jag din dörrmatta? Har "jag" öht något att göra med ditt märkliga behov av att leva kedjad vid bibeln? Det är du som är avvikande här.
När fan snackade du med mig sist, öga för öga ? din dåre
Jag kan redan nu påstå, att du inte ens vet vad spontan glädje är, i sin utlevnad..
Så håll käften på dig och börja bete dig som folk, och förstå diskussion, och ge fan i mig - skulle jag ha stor makt, skulle jag avskaffa din rätt att sprida myter och konspirations-trams.
Du är ju direkt depressiv, du har inte ens kalrt för dig vad en människa per se är, du ser förbi människors behov och snackar skit om medmänniskor.. detta gör du dessutom i flock, men ensam.. går du och gömmer dig, och muttrar i ensamhet över hur ansatta folk är av "´djävulen"
Ser du dig själv som en fin individ, av att så lättsamt baktala folk?