2016-06-29, 19:15
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Kan du ... i relation till frågan om att hålla oss till trådens bevis-efterlysning ... specificera? Är det min egen position om "bevis" du frågar efter?
Nej, det är din brist på personligt ansvar. Du saknar ömsesidig respekt!

Du har tagit Djävulens namn som användarnamn men går inte ut med vem du är, på så sätt hade du tänkt undkomma ansvar för att sprida Djävulens filo-filosofi på internet - men undanflykten kommer inte att hända denna gång i världshistorien OCH det är ett löfte.

Din filo-filosofiska läggning har tidigare dömts såsom kätteri av kristendomen (500 år sedan) och det med all rätt. Och kätteri är inte någon liten stöld av suddgummin i världshistorien om du nu tror/trodde det.
Citera
2016-06-29, 19:23
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasBeming
Nej, det är din brist på personligt ansvar. Du saknar ömsesidig respekt!

Trådirrelevant.

Citat:
Du har tagit Djävulens namn som användarnamn men går inte ut med vem du är, på så sätt hade du tänkt undkomma ansvar för att sprida Djävulens filo-filosofi på internet - men undanflykten kommer inte att hända denna gång i världshistorien OCH det är ett löfte.

Din filo-filosofiska läggning har tidigare dömts såsom kätteri av kristendomen (500 år sedan) och det med all rätt. Och kätteri är inte någon liten stöld av suddgummin i världshistorien om du nu tror/trodde det.

Falsk dikotomi.
Citera
2016-06-29, 19:28
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
Trådirrelevant. Falsk dikotomi.
Det är högst relevant att du som Djävul inte har någon ömsesidig respekt. Varför skulle man bevisa något om Gud för dig när man måste vara det (gudomlig) för att du ska "packa ner" lilla entouragets övernattningstält och ge dig av?
Citera
2016-06-29, 19:32
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Det är högst relevant att du som Djävul inte har någon ömsesidig respekt. Varför skulle man bevisa något om Gud för dig när man måste vara det (gudomlig) för att du ska "packa ner" lilla entouragets övernattningstält och ge dig av?

P.g.a. att "bevis" är tämligen specifikt definierat i nutidig metafysiks nomenklatur?
Citera
2016-06-29, 19:37
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
P.g.a. att "bevis" är tämligen specifikt definierat i nutidig metafysiks nomenklatur?
Men "nutida definitioner" är inte sanningar - så du faller på lögnaktighet. Ormtunga.
Citera
2016-06-29, 19:41
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Men "nutida definitioner" är inte sanningar - så du faller på lögnaktighet.

Nutidiga definitioner är grunden för en gemensam kommunikationsplatform.
Citera
2016-06-29, 19:48
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
Din kanske, inte min. Eller tror du akademikerna är i någon majoritet när det kommer till förstånd här i världen? Hur många kan ni vara... 2 000 st? Och vad ska du göra med den lilla plattformen om rättvisan och domstolarna i världen står över allt vad "akademiker" är.
Senast redigerad av MattiasBeming 2016-06-29 kl. 19:50.
Citera
2016-06-29, 19:50
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Din kanske, inte min.

Ordböckers och min definition.
Citera
2016-06-29, 19:55
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
Ordböckers och min definition.
Är det då en SAOB på internet du har? Med mängder utav info för endast ett enstaka ord?

De har en ny sajt nu för tiden förresten...
Citera
2016-06-29, 19:57
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Är det då en SAOB på internet du har? Med mängder utav info för endast ett enstaka ord?

Det är allegorisk* vad jag användar som underlag för hälvten av min argumentation.

* D.v.s. jag har också annat definitions-underlag än SAOB.
Citera
2016-06-29, 20:02
Medlem
MattiasBemings avatar
Citat:
Det är allegorisk* vad jag användar som underlag för hälvten av min argumentation. * D.v.s. jag har också annat definitions-underlag än SAOB.
Så egentligen är det du som definierar, inte ordböckerna - som inte kallar sig "definitionsböcker"?
Citera
2016-06-29, 20:16
Medlem
Citat:
Tja, för att det är trådämnet kanske? Jag anar att det inta bara sitter i "varför". Jag tror helt enkelt du inte har några bevis att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in