2016-04-06, 20:29
Medlem
galeloss avatar
Och nu kommer man ihåg varför Allsvenskan är en sån jävla berg- och dalbana. Helvetes jävla kuk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ja du, jag hade tyvärr rätt i mina farhågor.

ja - hahahahaha - tur bollen é rund.
Citera
Avslutad
Malmös försvar suger. Men som jag misstänkte kommer många lag straffa Malmös spelidé
Citera
2016-04-06, 20:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
ja - hahahahaha - tur bollen é rund.

Ja men den är rundare i HIF. Hur många år sedan är det sen ni tog GULD?
Citera
2016-04-06, 20:35
Medlem
4522s avatar
Det säger en del om hur risiga Kalmar är, när ingen spelare i Norrköping gör en insats som sticker ut. Ändå blir det 4-1. Nog för att dom är extra risiga på konstgräs men dom lyckades aldrig etablera något grundspel. Förmodligen för att Elm saknades, men det såg ju kass ut mot Södra också. Det är nog bara att titta nedåt i tabellen för Kalmar. Det gör det än mer ofattbart att ingen plockade Antonsson efter förra säsongen.

Peking var mellanmjölk ikväll, ingen som förtjänar extra beröm. Telos mål är riktigt snyggt, det känns tryggt att det levereras på fasta situationer och att Kujovic fått näta. Trasten var dock helt osynlig och kändes rätt grinig stundtals. Raka motsatsen mot matchen mot MFF.
Citera
2016-04-06, 20:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storhasen
Ryktena säger att avdic vägrade spela i adidasskor, därav utbytt och sedermera petad imorgon
Vägrar tro på en sån larvig teori. Kan bara inte stämma.
Citera
2016-04-06, 20:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Malmös försvar suger. Men som jag misstänkte kommer många lag straffa Malmös spelidé

Citat:
Jag är mest orolig för försvaret med de ganska långsamma innerbackarna Arnasson och Bengtsson. Brorsson och Carvalho är bra men inte riktigt taktiskt skolade ännu.

Jag skrev detta 31/3 och tyvärr så stämmer det. Även om Safari kommer hem så behövs det åtminstone en snabb innerback.
Citera
2016-04-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag skrev detta 31/3 och tyvärr så stämmer det. Även om Safari kommer hem så behövs det åtminstone en snabb innerback.

Fegt att inte ge Brorson chansen på allvar. Fördelen med tom plånbok: man tar vad man har & nu har HIF fått fram en ny försvarsgeneral i Calle Johansson. Redan publikfavorit i HIF
Citera
2016-04-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vägrar tro på en sån larvig teori. Kan bara inte stämma.

Hoppas du har rätt!
Citera
2016-04-06, 20:55
Medlem
Cruachans avatar
Orka allsvenskan, srsly.
Citera
2016-04-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Så Malmö har alltså bestämt sig för att enbart delta ytterligare en säsong? Jag trodde man inte nöjde sig med torsk mot en jumbotippad nykomling i mästar.. oj ursäkta deltagarstaden.

"Allsvenskan är så tråkig nu när den är så lätt att vinna"
- Många, många MFF:are här inne i december 2014.
Nån dag när jag har tråkigt ska jag leta upp alla de inläggen

Som AIK:are kommer dock säsongens höjdpunkter vara Alms barnsligheter och övriga internbråk. Har självklart inga större förhoppningar på spelet så länge Alm rattar laget
Citera
2016-04-06, 21:00
Medlem
Signaturums avatar
Samma jävla skit som förra året mot de s.k blåbärslagen, arrogans.
Man kan ju tro att spelarna har lärt sig av förra årets misstag där laget går ut och förväntar sig att bollen ska studsa dit fan spelarna själv vill.

Kjartansson är en överbetald nolla och Árnarson ser ut att vara halvvägs in i graven med sina efterblivna ingrepp på planen. In med Brorsson eller Carvalho istället, Molins ska starta med Rosenberg.
Förpassa islänningarna långt bortom Island, droppa gärna dessa gärna mitt i Atlanten i en båt med lite fårost och vatten.
Senast redigerad av Signaturum 2016-04-06 kl. 21:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in