2016-04-17, 18:10
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fy fan vilket nöje att se dig så bitter varje gång AIK förlorar varje gång för du hittar nya ursäkter hela tiden och varje gång är det tydligen domarnas fel. Med tanke på hur mycket flyt ni hade med domarna ifjol känns det bara för väl att rättvisa skipas. Ni blev avsugna ikväll helt enkelt knappast domarnas fel.
Om det ändå vore så väl..
Citera
2016-04-17, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fy fan vilket nöje att se dig så bitter varje gång AIK förlorar varje gång för du hittar nya ursäkter hela tiden och varje gång är det tydligen domarnas fel. Med tanke på hur mycket flyt ni hade med domarna ifjol känns det bara för väl att rättvisa skipas. Ni blev avsugna ikväll helt enkelt knappast domarnas fel.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/experterna-overens-aik-blasta-pa-straff/ detta oxå... Matchen hade sett annorlunda ut om AIK fick straffen och att det blev mål. Inga ursäkter! Rena Sanningen.
Citera
2016-04-17, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vi fick den precis i heimdalen av Peking och du kommer med en massa domartjat? Whatever makes you happy.. Ofori gick in med båda dobbarna och fick då regelrätt ett gult kort f.ö.

Support U local bowling team: finns inga domare ens i elitserien... (Dock är AIK ett stryklag i högsta serien även där). Stentrött på att alla som skyller på domaren så fort laget blivit överkört. Välkommen till bottenstriden AIK
Citera
2016-04-17, 18:13
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/experterna-overens-aik-blasta-pa-straff/ detta oxå... Matchen hade sett annorlunda ut om AIK fick straffen och att det blev mål. Inga ursäkter! Rena Sanningen.
...och vi blev blåsta på en klockren straff 2015 i en riktigt tät match. Vi kan ju lägga detta på karmakontot.

Vidare skulle Ofori ha åkt ut för sina sträckta ben med dobbarna före långt innan "straffen" om du vill diskutera domarinsatser. Dock är det inget jag själv vill göra då jag nöjer med mig att konstatera att vi totalt spelade ut AIK som inte hade en chans i denna match. Det räcker en dag som denna där vi bröt en dålig trend.
Citera
2016-04-17, 18:15
Avslutad
AIK spelade uruselt. Felpassningar och gör ett sådant skitlag som peking bra.. Att Nyman kommer och nickar vid inlägg har jag ej några problem med för han är en genomusel nickare. men att släppa han fri osv det går ju ej
Citera
2016-04-17, 18:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
AIK spelade uruselt. Felpassningar och gör ett sådant skitlag som peking bra.. Att Nyman kommer och nickar vid inlägg har jag ej några problem med för han är en genomusel nickare. men att släppa han fri osv det går ju ej
Skitlag?

Kasta sten i glashus.
Citera
2016-04-17, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
...och vi blev blåsta på en klockren straff 2015 i en riktigt tät match. Vi kan ju lägga detta på karmakontot.

Vidare skulle Ofori ha åkt ut för sina sträckta ben med dobbarna före långt innan "straffen" om du vill diskutera domarinsatser. Dock är det inget jag själv vill göra då jag nöjer med mig att konstatera att vi totalt spelade ut AIK som inte hade en chans i denna match. Det räcker en dag som denna där vi bröt en dålig trend.
Ofori skulle ej ens ha gult. klockren brytning. straff 2015??? När traustasson filmar? jo tjena. Andreas Johansson skulle haft rött 2015 för sin filmning. Idag var Domaren genomusel. men det kan ju ej peking förstå för de vann ju ... 2 första målen skulle ej ens blivit till för AIK skulle haft frispark innan.
Citera
2016-04-17, 18:22
Medlem
Citat:
Ofori skulle ej ens ha gult. klockren brytning. straff 2015??? När traustasson filmar? jo tjena. Andreas Johansson skulle haft rött 2015 för sin filmning. Idag var Domaren genomusel. men det kan ju ej peking förstå för de vann ju ... 2 första målen skulle ej ens blivit till för AIK skulle haft frispark innan.
Jösses kan du nåt om fotboll? Dobbarna före filmning? Att du är bitter är hur uppenbart som helst men sluta trolla så jävla dåligt.
Citera
2016-04-17, 18:26
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Du är fan mer enögd än Oden.

1. Traustason filmade inte. Blomberg trampade honom i bakhasorna och drog med armen. Även Al-Hakim erkände i efterhand att det borde ha varit straff.
2. Hur klockren en brytning än må vara får du inte gå in med sträckta ben med dobbarna före i en duell. Farlig spel och kunde mycket väl ha åkt ut.
3. Filmning ger inte direkt rött kort utan ett gult.
4. Fanns inga frisparkar att blåsa innan våra mål hur mycket du än fantiserar ihop.
Citera
2016-04-17, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Du är fan mer enögd än Oden.

1. Traustason filmade inte. Blomberg trampade honom i bakhasorna och drog med armen. Även Al-Hakim erkände i efterhand att det borde ha varit straff.
2. Hur klockren en brytning än må vara får du inte gå in med sträckta ben med dobbarna före i en duell. Farlig spel och kunde mycket väl ha åkt ut.
3. Filmning ger inte direkt rött kort utan ett gult.
4. Fanns inga frisparkar att blåsa innan våra mål hur mycket du än fantiserar ihop.
1: Filmning. Solklar. Eller nästan lika solklart som eran kaptens filmning.
2: Skitsnack. Var på bollen. Var inte ens i närheten att träffa ifk spelaren
3: Vad säger att filmning bara ger gult? Jag tycker det är en bedömningsfråga och eran kaptens filmning är värd rött
4: både vid pekings första och andra mål fanns det situationer innan det skulle vara frispark.

Undra hur matchbilden skulle se ut om AIK fick straffen och gjorde mål..
Ni peking är fan enögda och tycker domaren var bra
Citera
2016-04-17, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skitlag?

Kasta sten i glashus.
Jag tycker AIK slarvade för mycket i passningarna och gjorde dem bra och Ja Peking är ett skitlag i mina ögon.
Citera
2016-04-17, 19:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Jag tycker AIK slarvade för mycket i passningarna och gjorde dem bra och Ja Peking är ett skitlag i mina ögon.
Utveckla varför Peking är ett skitlag? Dom spela ut oss efter noter idag, dom har fler SM-guld, dom ligger före oss i tabellen och målskillnaden ska vi inte ens gå in på. Dom har ett välfungerande kollektiv och en tränare som snart är förbundskapten så snälla: Varför är Peking ett skitlag?

EDIT: Liiiten tröst att Göteborg inte lyckas slå Kalmar. Förhoppningsvis åker deltagarna på sin tredje raka torsk imorgon också. Man får ta det man får när man inte är kapabel till att göra jobbet själv.
Senast redigerad av ZlatanMania 2016-04-17 kl. 19:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in