2016-04-05, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Nej men du verkar på fullaste allvar (inte allvarlig, då jag vet att du inte är allvarlig ) mena att sex är viktigare än mat för att du får mat.

Att du tar det för givet är inte intressant. Det är en fråga om din personliga situation.
Ja för jag prioriterar sex före att gå på restaurang t ex. Jag kan äta nåt snabbt hemma istället och få mer tid till att ha sex. Förstår du nu?

Men det är ju min personliga situation.
Citera
2016-04-05, 23:36
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Många kvinnor vet inte ens hur man uppnår orgasm.
Ok, synd om dom. Dock tror jag att det handlar om unga tjejer som inte lärt känna sin kropp ännu. Men för att ta det på Babianens nivå - om det kliar på ryggen, nöjer du dig då med att klia dig på magen?

Och de tjejer som faktiskt kan få orgasm, vad säger att de inte kan lägga till en man i sammanhanget - en man som kan ge dem onani och tillägga smekningar, känslan av någon annans hud emot sin, lukten av svett och sex som är upphetsande för de flesta varelser. Det borde ju slå en chokladkaka eller House of Cards.
Citera
2016-04-05, 23:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ok, synd om dom. Dock tror jag att det handlar om unga tjejer som inte lärt känna sin kropp ännu. Men för att ta det på Babianens nivå - om det kliar på ryggen, nöjer du dig då med att klia dig på magen?

Och de tjejer som faktiskt kan få orgasm, vad säger att de inte kan lägga till en man i sammanhanget - en man som kan ge dem onani och tillägga smekningar, känslan av någon annans hud emot sin, lukten av svett och sex som är upphetsande för de flesta varelser. Det borde ju slå en chokladkaka eller House of Cards.
herregud ja. Hud och svett gärna, blev lite sugen nu😉 Bästa kombon är ju ligga av sig för att se nån serie samt rejält med godis som återhämtning. Då får man med alla delar i "lustcirkeln".
Citera
2016-04-05, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Ja för jag prioriterar sex före att gå på restaurang t ex. Jag kan äta nåt snabbt hemma istället och få mer tid till att ha sex. Förstår du nu?

Men det är ju min personliga situation.
Ja men jag skiter väl i att du inte kan se detta.
Låt oss försöka det här. Tänk om du blev satt i någon kal del av Afrika där det inte ens fanns mask i marken. Om du nu satt där kastade sten på de andra afrikanerna och magen kurrade för 5 dagen i rad. Skulle du varit den som joinade den helt äkta importerade knullklubben om de också slog upp en burger king?
Och nej du hade ingen micro och kylväska med mat med dig till Afrika. Utan det var bara du och afrikanerna.
Citera
2016-04-05, 23:44
Avslutad
Citat:
Ja men jag skiter väl i att du inte kan se detta.
Låt oss försöka det här. Tänk om du blev satt i någon kal del av Afrika där det inte ens fanns mask i marken. Om du nu satt där och magen kurrade för 5 dagen i rad. Skulle du varit den första som joinade den dit importerade knullklubben om de också slog upp en burger king?
Nej men i Sverige så kurrar inte magen i 5 dagar så varför är det relevant?
Citera
2016-04-05, 23:46
Bannlyst
Citat:
Nej men i Sverige så kurrar inte magen i 5 dagar så varför är det relevant?

Nää men va fan..

Skulle nämnt att hjärtat slår och att kroppen fungerar är min absolut största prioritet. Men detta ser du väl heller inte? För hjärtat slår så därför kommer det alltid slå?
Citera
2016-04-05, 23:50
Avslutad
Citat:
Nää men va fan..

Skulle nämnt att hjärtat slår och att kroppen fungerar är min absolut största prioritet. Men detta ser du väl heller inte? För hjärtat slår så därför kommer det alltid slå?
Men vi har redan gått igenom det här? Vad man prioriterar efter självklara saker som överlevnad är vad som är intressant.
Citera
2016-04-05, 23:52
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
herregud ja. Hud och svett gärna, blev lite sugen nu😉 Bästa kombon är ju ligga av sig för att se nån serie samt rejält med godis som återhämtning. Då får man med alla delar i "lustcirkeln".
Ja, jag blev lite kåt själv nu. Och jag tänker inte äta godis eller kolla på serier
Citera
2016-04-05, 23:53
Bannlyst
Citat:
Men vi har redan gått igenom det här? Vad man prioriterar efter självklara saker som överlevnad är vad som är intressant.

Ja men de är inte fucking självklara
Bara för att du har kylen fylld med big macs eller frysen som de andra flashbackaran så betyder det inte att mat helt plötsligt går ner till att vara prio 10 i ditt liv. Mat är fortfarande prio 2. Aktivitet i hjärna och hjärta får anses vara prio 1.
Citera
2016-04-05, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ja, jag blev lite kåt själv nu. Och jag tänker inte äta godis eller kolla på serier

Du menar att du kommer runka?

Edit: Jag börjar bli trött, så går det när man tränar hårt. Så man kanske skulle stannat uppe 2 dygn och gått på knullkalas. Sömn kan man få av att sova och sova kan man ju göra om man sover..
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-05 kl. 23:57.
Citera
2016-04-05, 23:56
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Go for it! Tillfredsställda människor är bättre😋. Var la jag den där massageoljan nu...

Råder för övrigt typ alla att lyssna på "ligga med P3", för realitycheck. Vanliga människor som pratar om sex.
Citera
2016-04-05, 23:57
Avslutad
Citat:
Ja men de är inte fucking självklara
Bara för att du har kylen fylld med big macs eller frysen som de andra flashbackaran så betyder det inte att mat helt plötsligt går ner till att vara prio 10 i ditt liv. Mat är fortfarande prio 2. Aktivitet i hjärna och hjärta får anses vara prio 1.
Ingen tänker "måste se till så att min hjärna och mitt hjärta fungerar idag"...

När jag säger att mat är en prioritet så menar jag för njutningens skull. Massvis av folk äter om de har tråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in