2016-04-05, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Ingen tänker "måste se till så att min hjärna och mitt hjärta fungerar idag"...

När jag säger att mat är en prioritet så menar jag för njutningens skull. Massvis av folk äter om de har tråkigt.

De borde kanske göra det. Uppskatta de självklara sakerna. Men det är en diskussion om upplysningen. Iofs den viktigaste frågan jag kan komma på.
Men även om de inte uppskattar eller ens tänker på det så kommer det fortfarande vara prio 1. För hur knullar du när hjärtat lagt av?

Att hjärtat slår är också prio 1 om du har en njutningslista för hur njuter du utan att hjärtat slår? Nu vet jag att du förmodligen bara ser njutningen i ett framtida knull, men det är för att du är så inriktad på framtiden och är så fast i tankarnas värld.
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-06 kl. 00:02.
Citera
2016-04-06, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Go for it! Tillfredsställda människor är bättre😋. Var la jag den där massageoljan nu...

Råder för övrigt typ alla att lyssna på "ligga med P3", för realitycheck. Vanliga människor som pratar om sex.
Haha seriöst, ingen tjej pratar så här i verkligheten det vore väldigt wierd. "Ska gå hem och pulla nu tjejer", hört den någongång?
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
De borde kanske göra det. Uppskatta de självklara sakerna. Men det är en diskussion om upplysningen. Iofs den viktigaste frågan jag kan komma på.
Men även om de inte uppskattar eller ens tänker på det så kommer det fortfarande vara prio 1. För hur knullar du när hjärtat lagt av?
Men det sker automatiskt.
Citera
2016-04-06, 00:04
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Du menar att du kommer runka?
Nej, jag kommer leta upp nån snygg ung kille och knulla som faan. Och jag kommer inte att få ett öre för det - ändå vill jag göra jag det! (Om jag skulle få pengar för det så skulle det inte kännas nåt vidare )
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Go for it! Tillfredsställda människor är bättre😋. Var la jag den där massageoljan nu...

Råder för övrigt typ alla att lyssna på "ligga med P3", för realitycheck. Vanliga människor som pratar om sex.
+1

Du kan få va med på en trekant förresten.
Citera
2016-04-06, 00:04
Bannlyst
Citat:
Haha seriöst, ingen tjej pratar så här i verkligheten det vore väldigt wierd. "Ska gå hem och pulla nu tjejer", hört den någongång?

ååå vilket troll du är

Du sa förresten innan att alla tänker abstrakt.
Hur skulle det kännts att vara den som avviker från det?
Citera
2016-04-06, 00:06
Avslutad
Citat:
ååå vilket troll du är

Du sa förresten innan att alla tänker abstrakt.
Hur skulle det kännts att vara den som avviker från det?
Eh ah vart vill du komma?
Citera
2016-04-06, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nej, jag kommer leta upp nån snygg ung kille och knulla som faan. Och jag kommer inte att få ett öre för det - ändå vill jag göra jag det! (Om jag skulle få pengar för det så skulle det inte kännas nåt vidare )

+1

Du kan få va med på en trekant förresten.

Tjejer knullar inte.
Lycka till med att leta upp någon mitt i natten

Men det är bra att du skriver så öppet i tråden nu kommer Babianen ifrågasätta en del saker om dig imorgon. Kan bli så tjatigt om samma personer får samma fråga hela tiden
Citera
2016-04-06, 00:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Äsch, nej du kanske berättar för dina kompisar när du planerar att runka,vad vet jag,det här är ett forum så jag är snäppet öppnare här.
Du borde förstå skillnaden. Man anpassar sig beroende på situation.
Citera
2016-04-06, 00:08
Bannlyst
Citat:
Eh ah vart vill du komma?

Att knulla är viktigaste för tydligen är mat och sömn ändå alltid tillgängliga. Vilket innebär att alla som dör av svält bara är några jävla masochister.
Citera
2016-04-06, 00:12
Bannlyst
Citat:
Vad har du rökt?

Röka gör jag inte för det är under knulla på min prio-lista så varför någonsin röka när man bara kan knulla?
Citera
2016-04-06, 00:14
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Tjejer knullar inte.
Lycka till med att leta upp någon mitt i natten

Men det är bra att du skriver så öppet i tråden nu kommer Babianen ifrågasätta en del saker om dig imorgon. Kan bli så tjatigt om samma personer får samma fråga hela tiden
Ja, han kan behöva lite nya personer att skriva exakt samma saker till. Förhoppningsvis får han lite nöje med att leta upp nya länkar också.

Borde ju heller inte vara så svårt att hitta nån mitt i natten eftersom alla killar vill knulla alla tjejer närsomhelst. Hål som hål.
Citera
2016-04-06, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, han kan behöva lite nya personer att skriva exakt samma saker till. Förhoppningsvis får han lite nöje med att leta upp nya länkar också.

Borde ju heller inte vara så svårt att hitta nån mitt i natten eftersom alla killar vill knulla alla tjejer närsomhelst. Hål som hål.
nej alla killar är inte sådana , vi andra som väljer med omsorg finns också
Citera
2016-04-06, 12:19
Bannlyst
Här skrivs det dygnet runt.
Själv skriver man tidigt då man inte fått sova skönhetssömnen idag och fick omplanera lite så att säga. sad
Enbart 4 timmar kuddkramning

Låg och surfade på das webet. the net.
Hamnade på Expressen.

Först och främst hittade jag en artikel som sa att 13% av alla människor har haft sex med fler än 30 personer. Det stämmer förvånansvärt bra med flashbacks 80/20 regel!!

Men nu handlar inte tråden om detta.

Mitt inlägg handlar om två artiklar som i högsta grad är aktuella när det gäller den här tråden. Dessa två i kombination med varandra gör att vi kan dra slutsatser om svenska parens knullande. Enligt dessa två artiklar kan vi helt enkelt utröna att 33 sekunder penetration 1 gång i veckan kan vara tillräckligt för att ha ett lyckligt förhållande!

Denna artikel säger att 33 sekunder närvaro av kuk i det ljuva fitthålet räknas som normalt
http://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/forskarna-sa-lange-pagar-ett-normalt-samlag/

Denna artikel säger att 1 gång i veckan är tillräckligt. Det är kvaliteten som spelar roll.
http://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/forskare-sa-ofta-har-lyckliga-par-sex/

Märk dock att de som har sex 1 gång i veckan inte utgör den enskilt största gruppen. Enligt denna tredje artikel kan vi utröna att 22% av alla svenskar har sex mer sällan än "En gång varannan månad".
Detta är den största enskilda gruppen.

Så vad säger flashbackseliten om att 44 sekunders rotande med penisollonet i hallongrottans djupa skrymslen kan vara en tillfredställande mängd sex i ett lyckat förhållande?
Jag antar att flashbacksmännen kommer protestera nu. För alla här klarar att dunka på alla tänkbara hål och hålla tillbaks kaskadspruten i timmar.

En annan intressant artikel på sidan har "duschsex" och att "säga vad man vill ha" under saker man borde testa under sitt liv

http://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/13-saker-du-borde-testa-i-sangen---minst-en-gang/

Så nu har jag med expressens hjälp redogjort för hur svenska par och människor har sex och hur de har sex.
Tråden kan därmed låsas
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-06 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in