Citat:
Ursprungligen postat av
NeutronStar
"Snacka inte fucking skit", "du är fucking dead", så uttrycker sig bara kaozblattar.
Sånt här händer säkert minst tio gånger per dag i Sverige, bara i undantagsfall någon film dyker upp. Och om BO skvallrar för läraren blir det ju bara mer stryk.
Nej så ungefärligen talade de flesta ungar runt mig (jag själv också) för snart nästan 20 år sedan.
Jag ska knulla sönder dig, mammas död! Din fucking jävla hora! Men ja, tydlig mångkultur i dess sämsta esse
Vi härjade runt ordentligt vi med på min tid som ung tjej. Helt klart är de som pysslar med dessa videosar av samma sorts klientel. Patrask, slödder och drägg.
Man skulle införa fotboja på ungar som missköter sig för mycket. Att skvallra är det första man lär sig, lojalitet mot dessa normer. Därav att jag pissar på alla som snackar som vuxna om att " man inte ska gola" det är under sådana regler de slår och sparkar den försvarslösa tjejen även om de själva gärna publicerar material.
Få brudar med stake nog att gå på och emellan sådana slynor som attackerar i grupp. Man måste ha en verklig styrka för det. Så offret är ensamt, förhoppningsvis lär hon sig bättre umgänge i fortsättningen.