2016-04-05, 11:01
Bannlyst
Fyfan. Stoppa kvinnovåldet nu!
Tycket det här borde klassas som tortyr då det är så utdraget och utstuderat.
Citera
2016-04-05, 11:02
Medlem
Henguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanders
Invandrare som attackerar svenskar, har du bott under en sten i 20 år.
Vad är det för jävla svar till frågan om hur dum i huvudet man kan vara att filma istället för att hjälpa flickan, idiot?
Citera
2016-04-05, 11:09
Medlem
Syskonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus
Vad är det för jävla svar till frågan om hur dum i huvudet man kan vara att filma istället för att hjälpa flickan, idiot?

Varför skulle blattar hjälpa en svensk? Den där stenen du bott under, du kanske ska krypa tillbaka in under den?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus

Måste man förklara allt för dig, invandrare som torterar flickan och invandrare som filmar.
Citera
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
"Snacka inte fucking skit", "du är fucking dead", så uttrycker sig bara kaozblattar.

Sånt här händer säkert minst tio gånger per dag i Sverige, bara i undantagsfall någon film dyker upp. Och om BO skvallrar för läraren blir det ju bara mer stryk.
Nej så ungefärligen talade de flesta ungar runt mig (jag själv också) för snart nästan 20 år sedan. Jag ska knulla sönder dig, mammas död! Din fucking jävla hora! Men ja, tydlig mångkultur i dess sämsta esse

Vi härjade runt ordentligt vi med på min tid som ung tjej. Helt klart är de som pysslar med dessa videosar av samma sorts klientel. Patrask, slödder och drägg.

Man skulle införa fotboja på ungar som missköter sig för mycket. Att skvallra är det första man lär sig, lojalitet mot dessa normer. Därav att jag pissar på alla som snackar som vuxna om att " man inte ska gola" det är under sådana regler de slår och sparkar den försvarslösa tjejen även om de själva gärna publicerar material.

Få brudar med stake nog att gå på och emellan sådana slynor som attackerar i grupp. Man måste ha en verklig styrka för det. Så offret är ensamt, förhoppningsvis lär hon sig bättre umgänge i fortsättningen.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-04-05 kl. 11:16.
Citera
2016-04-05, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkNun
Jag blir så jävla arg och äcklad av dom här små fitt-ungarna att jag hade velat slå dom riktigt hårt över käften med ett basebollträ om jag hade sett detta.

Har dom ingen jävla uppfostran?

Hoppas att dom får en dödlig och plågsam sjukdom och sedan brinner i helvetet..

Detta gör att du stödjer våld av denna typ? Behöver du tillhyggen för några småtjejer?
Citera
2016-04-05, 11:19
Medlem
sociala experiment är alltid intressant.
mer intressant med nötkreatur i denna post som inte agerar mycket bättre utan enbart för "den är värst" logik och således visar att deras iq inte varit högre än de som "tittar på" i klippet då de är "sämre"
snyggt sätt att ge sig själv en käftsmäll.

Citera
2016-04-05, 11:27
Medlem
Vintergrisens avatar
En stilla undran från en "gammal farbror": var delar egentligen "kidsen" klipp nu för tiden? Pappan som intervjuas menar ju att han har hittat fler av det här slaget så de måste väl delas publikt någonstans?
Citera
2016-04-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Att ljudet skulle vara borttaget av hänsyn till flickan som misshandlats är ju bara skitsnack.
Aftonbladet med Jan Helin i spetsen vill inte att det ska bli extra tydligt att det är blattebrudare som misshandlar.

Varför hänger ni alltid upp er på etnicitet? Är det inte mer intressant att fråga sig varför människor mår så dåligt och känner så stort hat mot varandra att sådana här situationer uppstår? De som gör så här mot sin kompis mår definitivt inte bra. De behöver vård, inte förtalas på sociala medier.
Citera
2016-04-05, 11:31
Medlem
Ingen som har den riktiga filmen? Tjejerna som gör det här ska outas!
Citera
2016-04-05, 11:36
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharperSkin
sociala experiment är alltid intressant.
mer intressant med nötkreatur i denna post som inte agerar mycket bättre utan enbart för "den är värst" logik och således visar att deras iq inte varit högre än de som "tittar på" i klippet då de är "sämre"
snyggt sätt att ge sig själv en käftsmäll.

Jag är iallafall uppvuxen med den här sorten. Killar gruppvåldtar, deras horor gör som i videon.

Man må vara blond, men det är som så med hudfärgsgnällarna. De har noll insyn i verklig marginalisering.

Den här sortens småtjejer var startskottet mot att förstöra mitt liv. Jo, jag var själv en sådan som ingrep. Ensam för att försvara de svagaste. Jag uttalar mig idag bäst fan jag vill kring sorten.

När de här brudarna gått ut nian är de stolt uppknullade av en tolv stycken av de värsta killar ur deras åldersgrupp och upp mot omkring 20årsåldern. Menar för vilka tror du själv att de visar upp sig för?
Citera
2016-04-05, 11:39
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Att ljudet skulle vara borttaget av hänsyn till flickan som misshandlats är ju bara skitsnack.
Aftonbladet med Jan Helin i spetsen vill inte att det ska bli extra tydligt att det är blattebrudare som misshandlar.

Säger hon ens något? Hon lär ju säga saker som "nej" "sluta", medan dom som sparkar pratar hela tiden. Självklart är det blattar, men man måste ju censurera sånt, eftersom det kan gynna SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in