Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Nej nej absolut inte.
Konstiga ni är, ni killar som drömmer om att få våldta folk, vad är det för fel på er egentligen?
De här tjejerna ska i stället rullas nakna i tjära och fjäder, först ska håret snaggas. Sen ska de ut och paradera på Kungsgatan med en skylt med texten "Jag är ett svin".
Sen gör de aldrig, aldrig om det.
Naturligtvis ska de jobba ihop till ett rejält skadestånd till offret. Inte en cigg till damerna förrän de skrapat ihop summan.
Jag tycker man kan repatriera dem. Samtidigt letar man upp alla beröringspunkter i flickornas vardag, familj, släkt osv. Eftersom man inte ska splittra familjer repatrieras dessa också. Sedan får deras familjer "trösta" flickorna i hemlandet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Det är farsans uppgift först och främst. Det är ju hans dotter som har blivit skadad. Kanske låter lite talibanaktigt men hon är ju trots allt minderårig. Synd bara att farsan helt saknar mod och överlåter saken till snuten...
Å ena sidan håller jag med dig å andra sidan, hans dotter är panikslagen, han kanske är enda fasta trygga punkten i hennes liv just nu. Hjälper han henne om han sitter i fängelse eller om han ligger gipsad och sydd på sjukhus? Systemet i Sverige är riggat att svenskar ska råka illa ut i alla avseenden.
Råkar du ut för brott och anmäler läggs det mesta ner av spaningstekniska skäl eller så går GM fria pga tekniska detaljer eller döms till extremt lindriga straff. Gör du motstånd eller ger igen så åker du dit så det visslar om det. Hur du än gör så är du som svensk alltid förlorare. Personligen tror jag det är en bidragande anledning till att vansinnet tillåtits fortsätta så länge. Jag tror många inväntar vändningen.