2016-04-05, 09:56
  #13
Medlem
SituationReports avatar
Dessa gärningskvinnor befinner sig på djupt vatten.

Vi får göra som de kristna: Vänd andra kinden till när gärningskvinnorna drunknar. När de sjunker säger vi att vi älskar dem trots deras fel och illdåd..... men vi hjälper dem inte.
Citera
2016-04-05, 09:57
  #14
Medlem
Hulkapulkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det är inge ljud i filmen?

Hörde att de hade klippt bort för hänsyn till offret. Jag tror det är säkert att säga att offret inte är den AB vill skydda.

Du har säkerligen rätt. Man kan ju säga att utelämnande av signalement är detsamma som ett signalement. Dessutom är utelämnande av ljud synonymt med att flickorna pratar med brytning.

Så frågar sig Jan Helin & co om sanningen undanhålls. Man blir bara arg.
Citera
2016-04-05, 10:07
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22563179.ab

Bara att kolla på den filmsnutten gör så att man brinner inombords.

Finns t.o.m folk som filma utan att ingripa, vad är det för jävla idioter som inte hjälper en svarslös flicka bli misshandlad?

någon som vet vart detta hände? och vilka dom var?
Citera
2016-04-05, 10:13
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkapulka
Du har säkerligen rätt. Man kan ju säga att utelämnande av signalement är detsamma som ett signalement. Dessutom är utelämnande av ljud synonymt med att flickorna pratar med brytning.

Så frågar sig Jan Helin & co om sanningen undanhålls. Man blir bara arg.
Ja och alltså. Farsan står ju där med namn och allt. Tror AB att folk inte kan hitta till hitta.se och knappa in hans namn och bostadsområde, kolla om det finns någon tonårig brud med samma efternamn?
Citera
2016-04-05, 10:28
  #17
Medlem
SituationReports avatar
Ska vi bestämma här och nu vad vi ska göra som straff?
Citera
2016-04-05, 10:33
  #18
Medlem
BewilderedHulders avatar
Inte ett nytt fenomen, tyvärr.
Jag hoppas att tjejen har trygga hemförhållanden och att skolan kan erbjuda ordentligt stöd.
Citera
2016-04-05, 10:34
  #19
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LL9
Fyfan vad mycket stryk hon får ta emot.

tjejerna förtjänar att våldtas
Nej nej absolut inte.
Konstiga ni är, ni killar som drömmer om att få våldta folk, vad är det för fel på er egentligen?
De här tjejerna ska i stället rullas nakna i tjära och fjäder, först ska håret snaggas. Sen ska de ut och paradera på Kungsgatan med en skylt med texten "Jag är ett svin".
Sen gör de aldrig, aldrig om det.

Naturligtvis ska de jobba ihop till ett rejält skadestånd till offret. Inte en cigg till damerna förrän de skrapat ihop summan.
Citera
2016-04-05, 10:36
  #20
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkapulka
Du har säkerligen rätt. Man kan ju säga att utelämnande av signalement är detsamma som ett signalement. Dessutom är utelämnande av ljud synonymt med att flickorna pratar med brytning.

Så frågar sig Jan Helin & co om sanningen undanhålls. Man blir bara arg.

Jag tyckte mig se att de benämnde GM som mörkhåriga och blonda flickan. Jag är dock tämligen övertygad om att blonda flickan antingen är jugge eller har blonderat håret. Aldrig att MSM skulle missa tillfället att rapportera om en svensk flicka misshandlar och står och sparkar på en annan flicka. Hade varit ett ypperligt tillfälle att visa att svenskar är precis som MENA. Visst kan jag ha fel och det visar sig vara en kvinnlig "Sebbe" men handen på hjärtat, vad är oddsen för det?
Citera
2016-04-05, 10:41
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag tyckte mig se att de benämnde GM som mörkhåriga och blonda flickan. Jag är dock tämligen övertygad om att blonda flickan antingen är jugge eller har blonderat håret. Aldrig att MSM skulle missa tillfället att rapportera om en svensk flicka misshandlar och står och sparkar på en annan flicka. Hade varit ett ypperligt tillfälle att visa att svenskar är precis som MENA. Visst kan jag ha fel och det visar sig vara en kvinnlig "Sebbe" men handen på hjärtat, vad är oddsen för det?


Är trots allt lugnande och "trevligt" när/om det finns även svenska brottslingar i Sverige...
Citera
2016-04-05, 10:44
  #22
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag tyckte mig se att de benämnde GM som mörkhåriga och blonda flickan. Jag är dock tämligen övertygad om att blonda flickan antingen är jugge eller har blonderat håret. Aldrig att MSM skulle missa tillfället att rapportera om en svensk flicka misshandlar och står och sparkar på en annan flicka. Hade varit ett ypperligt tillfälle att visa att svenskar är precis som MENA. Visst kan jag ha fel och det visar sig vara en kvinnlig "Sebbe" men handen på hjärtat, vad är oddsen för det?

"Sebbe" är en loser av lägsta sort, en löjlig lönnfet fjant som försöker agera invandrarslödder, med blattesvenska och allt.
I grunden en mycket tragisk figur naturligtvis, som alla dessa kickers och andra livsfarliga gängkriminella.
- Nu har ju Sebbe funnit Jesus ha ha, bara lycka till säger jag.
Citera
2016-04-05, 10:50
  #23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Nej nej absolut inte.
Konstiga ni är, ni killar som drömmer om att få våldta folk, vad är det för fel på er egentligen?
De här tjejerna ska i stället rullas nakna i tjära och fjäder, först ska håret snaggas. Sen ska de ut och paradera på Kungsgatan med en skylt med texten "Jag är ett svin".
Sen gör de aldrig, aldrig om det.

Naturligtvis ska de jobba ihop till ett rejält skadestånd till offret. Inte en cigg till damerna förrän de skrapat ihop summan.

Jag tycker man kan repatriera dem. Samtidigt letar man upp alla beröringspunkter i flickornas vardag, familj, släkt osv. Eftersom man inte ska splittra familjer repatrieras dessa också. Sedan får deras familjer "trösta" flickorna i hemlandet.


Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det är farsans uppgift först och främst. Det är ju hans dotter som har blivit skadad. Kanske låter lite talibanaktigt men hon är ju trots allt minderårig. Synd bara att farsan helt saknar mod och överlåter saken till snuten...

Å ena sidan håller jag med dig å andra sidan, hans dotter är panikslagen, han kanske är enda fasta trygga punkten i hennes liv just nu. Hjälper han henne om han sitter i fängelse eller om han ligger gipsad och sydd på sjukhus? Systemet i Sverige är riggat att svenskar ska råka illa ut i alla avseenden.

Råkar du ut för brott och anmäler läggs det mesta ner av spaningstekniska skäl eller så går GM fria pga tekniska detaljer eller döms till extremt lindriga straff. Gör du motstånd eller ger igen så åker du dit så det visslar om det. Hur du än gör så är du som svensk alltid förlorare. Personligen tror jag det är en bidragande anledning till att vansinnet tillåtits fortsätta så länge. Jag tror många inväntar vändningen.
Citera
2016-04-05, 10:55
  #24
Medlem
NeutronStars avatar
"Snacka inte fucking skit", "du är fucking dead", så uttrycker sig bara kaozblattar.

Sånt här händer säkert minst tio gånger per dag i Sverige, bara i undantagsfall någon film dyker upp. Och om BO skvallrar för läraren blir det ju bara mer stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in