Citat:
Ursprungligen postat av
Trashtextat
Är du dum i huvudet själv? Jag är utredd genom en mängd utredningar där IQ tester ingår, min syster också. Utöver det var jag alltid bland klassens duktigaste elever, den mest frånvarande också. Jag har sedan tidig ålder konstaterats som överbegåvad i förhållande mot andra barn/människor. Ett annat syskon också. Faktum är att de flesta i min släkt utmärker sig tidigt.
Jag är utredd av flertalet psykologer där mina resultat jämförts mot övrig popultions snitt, Einstein. Vi är konstaterade i våra begåvningar på olika vis. Utöver det så märks skillnad av sådant hyfsat snabbt.
Ditt sätt att skriva lämnar en del i övrigt att önska, och för en dumfitta som säger sig härstamma från en
överintelligent och
överempatisk släkt vet du löjeväckande lite om ödmjukhet. Att hävda sig på nätet måste vara ett lågvattenmärke även för lågintelligenta, och hur vanligt tror du själv det är att lyckade människor känner ett behov att skryta inför människor i allmänhet och anonyma främlingar i synnerhet? Gör oss alla en tjänst och håll käften stängd.
Alla vet att kvinnor som röstar är en bidragande orsak till det långtgående förfall som vilar över Sverige likt ett mörkt jävla moln.