2014-11-24, 20:42
Medlem
tech@flashback.se
Citera
2014-11-24, 21:02
Medlem
b0gfettos avatar
Det har inte gått tre dygn än och det sker inte precis på klockslaget då det är automatiserat. Kolla i spamfiltret om mailet har hamnat där så uppmärksammar jag om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av rooflalala
tech@flashback.se

Vad har det med Flashback.org att göra? Olika hemsidor.
Citera
2014-11-25, 09:20
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poopystar
Han snackar om att han inte får mail eller går att aktivera.. hans användarnamn är laughing

Tack på förhand
Han kan kontakta oss via PM men får nog precisera problemet lite tydligare än så.

admin4
Citera
2016-04-04, 22:57
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Det vi kan göra är att skicka ett nytt aktiveringsmail till den epostadress som är registrerad på kontot. Kontakta mig via PM med användarnamn så löser jag det.

admin4

Det låter ju jättebra när det skrivs i en tråd som denna, men varför svarar ni admins inte på PM då när man ber er skicka ett nytt aktiveringsmejl?

Min tjej får inget aktiveringsmejl efter hon reggat sig och har inga befogenheter alls så jag måste skriva PM:et också.

Inte någon av er svarar fast ni loggat in både igår och idag??? Hur svårt ska det vara att svara? Vill ni inte skicka ett nytt aktiveringsmejl så svara det då så man vet, men den här tysta leken är ju bara löjlig.
Citera
2016-04-05, 00:46
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Det låter ju jättebra när det skrivs i en tråd som denna, men varför svarar ni admins inte på PM då när man ber er skicka ett nytt aktiveringsmejl?

Min tjej får inget aktiveringsmejl efter hon reggat sig och har inga befogenheter alls så jag måste skriva PM:et också.

Inte någon av er svarar fast ni loggat in både igår och idag??? Hur svårt ska det vara att svara? Vill ni inte skicka ett nytt aktiveringsmejl så svara det då så man vet, men den här tysta leken är ju bara löjlig.

1. Vi admins får väldigt många PM varje dag.
2. Skriver man rubriken "hej" på PM:et så hamnar det inte högst upp i prioriteringslistan.
3. Hennes konto är aktiverat nu.

admin5
Citera
2016-06-15, 21:05
Bannlyst
Nytt konto som inte blir aktiverat

Hej, har gjort ett konto åt min flickvän, men det blir inte aktiverat så hon kan inte skriva något alls, kan någon admin pm:a mig så vi kan försöka lösa det?

Har haft det i säkert ett par månader, så dom där 3 dagarna för aktivering ska ju vara över tycker man.

MVH
Citera
2016-06-15, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Hej, har gjort ett konto åt min flickvän, men det blir inte aktiverat så hon kan inte skriva något alls, kan någon admin pm:a mig så vi kan försöka lösa det?

Har haft det i säkert ett par månader, så dom där 3 dagarna för aktivering ska ju vara över tycker man.

MVH

Har du ens kollat mailen då?
Citera
2016-06-15, 21:20
Medlem
autismus-maximuss avatar
Citat:

MVH
Kanske beror på att någonting inte stämmer med emailadressen, har hon kanske inte bekräftat ordentligt?
Citera
2016-06-15, 21:29
Medlem
Dunderknas1s avatar
Vänta några dar till. Tog lite mer än 3 dagar för mig
Citera
2016-06-15, 21:29
Medlem
Illustrations avatar
Gör om, gör rätt! Du har säkert skrivit fel uppgifter, varför gör hon inte ett eget konto? Är hon för ung eller? Vad är det frågan om?'

Förresten så körs en aktivering en gång per dygn och det kan ta upp till 3-4 dygn innan kontot aktiveras.
Citera
2016-06-15, 21:42
Medlem
Kan det vara någon bugg i mailskicket? Som när tråden (FB) Varning! Byte av e-mail fungerar inte. Kontot blir spärrat och går ej att aktivera. skrevs.
Citera
2016-06-15, 22:06
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
kan någon admin pm:a mig så vi kan försöka lösa det?

Rimligare och smidigare att du hör av dig till någon av oss med tillbörlig information så löser vi saken.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in