2011-03-23, 13:00
Medlem
Vet inte om det är jag som är korkad men har letat som ett pucko runt hela sidan men inte hittat nåt om att ev få ett nytt aktiveringsmail skickat till mig eller liknande? Jag har min mail reggad på hotmail och såg att det stod det att det kunde bli problem med dem, men det måste väl gå att komma runt det? Vet inte ens om det här är rätt forum att ställa frågan, men jag är ju ny, så ja. Hjälp?
Citera
2011-03-23, 13:04
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tstal
Vet inte om det är jag som är korkad men har letat som ett pucko runt hela sidan men inte hittat nåt om att ev få ett nytt aktiveringsmail skickat till mig eller liknande? Jag har min mail reggad på hotmail och såg att det stod det att det kunde bli problem med dem, men det måste väl gå att komma runt det? Vet inte ens om det här är rätt forum att ställa frågan, men jag är ju ny, så ja. Hjälp?

Kollat skräp/spamposten?
Citera
2011-03-23, 13:06
Medlem
ojns avatar
Jag antar att kontot just nu är begränsat på något sätt? Du kan t.ex. inte starta trådar (förutom här då)? Du kan (åtminstone förr) skicka ett PM till en moderator (eller så läser de tråden) så kan de fixa ett nytt aktiveringsmejl. Det lär ju dock gå till Hotmail-adressen eftersom det måste gå att bekräfta att det går till rätt person. Glöm inte att kolla spam-lådan, mejl har ibland en tendens att hamna där.
Citera
2011-03-23, 13:07
Medlem
Ja, inget nånstans, sökt på flashback och så, testat allt på hotmailen.

Det är så skumt för det funkade hur bra som helst med det här kontot, men nu verkar det segt.
Citera
2011-03-23, 13:11
Medlem
Kanske kan vara segt bara att skickat ut aktiveringsmailet? tror dock det gick rätt snabbt förra gången. Det här är ju min gamla användare, tänkt skrota den och döpa mig till nåt annat.
Citera
2011-03-23, 13:26
Medlem
Insåg precis problemet, jag har skrivit fel mailadress.. Hahaha..

Nån kan ju ta bort ämnet om den känner för det.
Citera
2011-03-23, 19:19
Medlem
Aposterioris avatar
Harkel, du är inte ensam *host*
Citera
2013-08-15, 22:58
Bannlyst
Jag har ett liknande problem, fast det gäller ett väldigt gammalt konto jag registrerade för några år sen. Jag har provat att använd aktiveringsformuläret, aktiveringslänkarna jag fått och kollat runt efter andra lösningar. Är det möjligt att man kan få sitt konto aktiverat igen av en mod/Admin?
Citera
2013-08-15, 23:22
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzott
Jag har ett liknande problem, fast det gäller ett väldigt gammalt konto jag registrerade för några år sen. Jag har provat att använd aktiveringsformuläret, aktiveringslänkarna jag fått och kollat runt efter andra lösningar. Är det möjligt att man kan få sitt konto aktiverat igen av en mod/Admin?
Det vi kan göra är att skicka ett nytt aktiveringsmail till den epostadress som är registrerad på kontot. Kontakta mig via PM med användarnamn så löser jag det.

admin4
Citera
2013-08-18, 01:19
Medlem
Spermologoss avatar
Om man inte får ett aktiveringsmejl när man registrerat ett konto så går det ändå att logga in på det nya kontot. Gör man det så går det att byta mejladress och man får då ett nytt aktiveringsmejl till den nya mejladressen. Så gjorde i alla fall jag när jag registrerade mig!
Citera
2014-11-24, 20:03
Medlem
Polare kan ej aktivera konto

Han snackar om att han inte får mail eller går att aktivera.. hans användarnamn är laughing

Tack på förhand
Citera
2014-11-24, 20:21
Medlem
Kontakta en administratör. Det är det bästa ni kan göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in