2016-04-04, 22:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Fast alla som har haft sex med tjejer vet att det inte funkar så. Vissa tjejer gillar sex och de har sex varje dag, andra gör allt för undvika det även om de är kåta för att det är äckligt tycker dom.
Du lurar ingen med dina profilbilder. Du kan visa ditt ansikte men vägrar posta en bild med skylt, det går ingen på.
Kan ta nån bild visst, jag är kvinna. Har ingen anledning att ljuga. Men det vär väl bara dumt då jag redan har en ansiktsbild och vill inte provida runkmaterial
Citera
2016-04-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Okej

För när jag är hos tandläkaren njuter jag då inte, oavsett hur länge de borrar och har sig
Även om jag älskar den rena känslan efteråt!

Nåväl..undrar hur sensuell en professionell tandläkare kan tillåta sig vara.
Sen besöker man väl näppeligen tandläkaren för sensualitetens och njutningens skull.
Citera
2016-04-04, 22:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Fast vad är så konstigt med att sexlusten går upp och ner? Låter lika konstigt som att man mår mer eller mindre bra beroende på vilken dag det är. Eller du kanske känner likadant varje dag hela livet?
Vi har ägglossning och en menscykel som för många, men inte alla kan påverka sexlusten, i högre grad än mäns.sen tillkommer ju dagsform och livet i allmänhet. Jag har varit kåtare än mina partners, men som sagt, det är olika
Citera
2016-04-04, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Kan ta nån bild visst, jag är kvinna. Har ingen anledning att ljuga. Men det vär väl bara dumt då jag redan har en ansiktsbild och vill inte provida runkmaterial
Det är inte OK att ta andras bilder och använda dem på internet. Jag går inte på ditt trams.
Citera
2016-04-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vad är en sexuell kontext?
Varför räcker det inte med att en man drar fram kuken?
Därför att tiotusentals män kan göra detta.......kvinnor är selektiva
Citera
2016-04-04, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Därför att tiotusentals män kan göra detta.......kvinnor är selektiva
So? Tiotusentals kvinnor kan teoretiskt sett göra detta också, män är inte mer selektiva för det.
Citera
2016-04-04, 22:35
Medlem
Citat:
Om du jämför sex med ett tandläkarbesök så...
Det pojkarna här inte har uppfattat är att kvinnors drift kan både generellt vara starkare och svagare under en månad, kan gå från att känna mig som en löpsk hynda till att "åh, han är verkligen söt". Som att ha två personligheter

Hormonerna styr!

Gapa stort! :P
Citera
2016-04-04, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Nåväl..undrar hur sensuell en professionell tandläkare kan tillåta sig vara.
Sen besöker man väl näppeligen tandläkaren för sensualitetens och njutningens skull.

Det var ett fucking skämt. Jag försöker ta efter Babianens språkbruk här. Som är legendariskt..
Dessutom körde man slut på kolhydratförråden idag vid träningen så fortfarande lite förvirrad

Jag har inte autism jag vet att tandläkbesök är osexiga.. Även om jag har sett trådar där killar frågor om tandläkaren var kåt och ville bli tagen för att hennes bröst råkade nudda vid honom.
Men fräscht som fan är det efteråt. Tandläkarbesöket med den storbröstade tandläkaren
Citera
2016-04-04, 22:36
Medlem
Citat:

Tänk om nån gillar ditt nylle då?? :P
Citera
2016-04-04, 22:37
Medlem
WHannas avatar
Vilket antagande du gör.

Jag är tjej, stabilt förhållande med barn osv.

Vi har massor av sex, ibland är jag nog jävligt jobbig och ibland mattas det av en del och kan gå en vecka utan sex. Sambon brukar då finna det rätt skönt eftersom jag oftast varit rätt intensiv innan.
Vi har grymt bra sexliv och är inte rädda för att testa på nya saker. Det är skönt på riktigt.

Däremot så har jag haft förhållande där sex inte va något jag ville ha. Jag viste ju exakt vad som skulle hända och variation va inte på tapeten.
En kille som kom nästan innan han ens stoppa in den, när han va klar ja då va sexet slut.
En kille som gjorde EXAKT samma sak varje gång, fast jag försökte annat.
En kille som trodde han va kund i baren, även när jag sa att en sak va oskön sa han åt mig att jag tyckte det va skönt tillslut fejka man för att få det överstökat (höll ca 1 månad)

Ingen av dessa va killar jag kände sexlust till. Tvärtom.
Citera
2016-04-04, 22:39
Medlem
Citat:
Vi har ägglossning och en menscykel som för många, men inte alla kan påverka sexlusten, i högre grad än mäns.sen tillkommer ju dagsform och livet i allmänhet. Jag har varit kåtare än mina partners, men som sagt, det är olika

Likväl fastnar du här........fast du borde ha bättre att göra! *skojar*
Citera
2016-04-04, 22:40
Bannlyst
Citat:

Jo jag vet. Är inte helt tappad
Män har den bekanta fördelen att slippa vissa komplikationer som uppstår i samband med mensen.

Sen är det som allt annat, det varierar. Rocco kan enligt egen utsago knulla flera timmar flera gånger om dagen, medan Erik med lågt testosteron och blöjbyte kanske inte är lika sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in