2016-04-04, 21:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är ganska mycket mindre känsel än på läpparna.

2) Menar du att du får sexuell njutning av att någon drar ett finger över dina läppar?

Inte närsomhelst, av vem som helst hursomhelst men ja, i ett sexuellt kontext ger det mig njutning.
Citera
2016-04-04, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Vid upphetsning är det mycket skönt, det är som inre smekningar som stegras vartefter

Okej

För när jag är hos tandläkaren njuter jag då inte, oavsett hur länge de borrar och har sig
Även om jag älskar den rena känslan efteråt!
Citera
2016-04-04, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Inte närsomhelst, av vem som helst hursomhelst men ja, i ett sexuellt kontext ger det mig njutning.
Vad är en sexuell kontext?
Varför räcker det inte med att en man drar fram kuken?
Citera
2016-04-04, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vad är en sexuell kontext?
Varför räcker det inte med att en man drar fram kuken?

Detta börjar jag också fundera över. Visste iofs redan att kvinnor behöver mer uppvärmning än män jada jada. Men det verkar vara än mer än så. Kvinnor verkar mer gå i gång på en tanke på att ha sex och olika saker runt än att faktiskt ha själva sexet.

Det följer iofs biologin väldigt bra.
Citera
2016-04-04, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Detta börjar jag också fundera över. Visste iofs redan att kvinnor behöver mer uppvärmning än män jada jada. Men det verkar vara än mer än så. Kvinnor verkar mer gå i gång på en tanke på att ha sex och olika saker runt än att faktiskt ha själva sexet.

Det följer iofs biologin väldigt bra.
Nej det är BS. De tjejer som jag legat med som gillar sex de knullar direkt utan några konstigheter.

Varför följer det biologin bra?
Citera
2016-04-04, 21:58
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Okej

För när jag är hos tandläkaren njuter jag då inte, oavsett hur länge de borrar och har sig
Även om jag älskar den rena känslan efteråt!
Intressant jämförelse. Skulle inte vilja ligga med dig.😜
Citera
2016-04-04, 22:04
Bannlyst
Citat:
Intressant jämförelse. Skulle inte vilja ligga med dig.😜

Nu blev jag sårad buffy.

Iofs har jag aldrig förstått den där smileyn
Citera
2016-04-04, 22:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Nu blev jag sårad buffy.

Iofs har jag aldrig förstått den där smileyn
Om du jämför sex med ett tandläkarbesök så...
Det pojkarna här inte har uppfattat är att kvinnors drift kan både generellt vara starkare och svagare under en månad, kan gå från att känna mig som en löpsk hynda till att "åh, han är verkligen söt". Som att ha två personligheter
Citera
2016-04-04, 22:19
Avslutad
Citat:
Det pojkarna här inte har uppfattat är att kvinnors drift kan både generellt vara starkare och svagare under en månad, kan gå från att känna mig som en löpsk hynda till att "åh, han är verkligen söt". Som att ha två personligheter
Fast alla som har haft sex med tjejer vet att det inte funkar så. Vissa tjejer gillar sex och de har sex varje dag, andra gör allt för undvika det även om de är kåta för att det är äckligt tycker dom.
Du lurar ingen med dina profilbilder. Du kan visa ditt ansikte men vägrar posta en bild med skylt, det går ingen på.
Citera
2016-04-04, 22:23
Bannlyst
Citat:

Lät det inte sexigt
Vissa säger ju att man ska göra upp ett schema på när man ska ligga. Lite sexplanering lite som man planerar upp allt annat
Antar att du inte tycker det är en höjdare heller.

Givetvis varierar kåthet precis som alla andra känslor. Men här talar vi om kvinnor vs män i allmänhet.
Citera
2016-04-04, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Fast alla som har haft sex med tjejer vet att det inte funkar så. Vissa tjejer gillar sex och de har sex varje dag, andra gör allt för undvika det även om de är kåta för att det är äckligt tycker dom.
Du lurar ingen med dina profilbilder. Du kan visa ditt ansikte men vägrar posta en bild med skylt, det går ingen på.

Fast vad är så konstigt med att sexlusten går upp och ner? Låter lika konstigt som att man mår mer eller mindre bra beroende på vilken dag det är. Eller du kanske känner likadant varje dag hela livet?
Citera
2016-04-04, 22:28
Avslutad
Citat:
Fast vad är så konstigt med att sexlusten går upp och ner? Låter lika konstigt som att man mår mer eller mindre bra beroende på vilken dag det är. Eller du kanske känner likadant varje dag hela livet?
Det är klart att den gör men sex är mycket mentalt alltså gillar man sex då vill man ha mycket sex. Om jag inte har sex på 1 vecka så blir jag jättekåt men jag kan ändå ha det varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in