Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Beställde av flygresor. Drog 100-150 mg nyss och börjar må ganska gött. Lovar att lämna längre omdöme i tråden om Darknetshoppar senare.

Hittills känner jag i alla fall att det helt klart är värt 190 kronor grammet, även om det finns bättre vaket.
Med min tolerans kvittar kvaliteten, jag skulle ändå aldrig vara villig att betala så mycket som 190kr/g för vanligt amfetamin men så har jag väl vant mig vid en annan prisnivå än den svenska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Råttan!
Alltså seriös ere bara skit tjack på flugsvamp eller?
Har testat en hel hög med olika säljares tjack å aldrig varit nöjd eller ens i närheten av att vara riktigt nöjd. (Om det är nå som vill veta vilka så kan vi ta å byta erfarenheter över pm)
Då jag köpt på "gatan" har det oftast nästan alltid varit bra grejer, och redan efter EN lina har jag fått en bra skjuss. Brukar börja med att testa en lina på 0,1 för att kolla kvalitén, och det är ibland mer än det jag brukar lägga upp av gatutjacken, har skaffat mig en våg nu så jag kan kontrollera.
Men seriöst en 0,1 ska man väl ändå få en skjuss av (ingen direkt tollerans), och har jag inte känt nåt speciellt har jag oftast dragit i mig några fler linor och känner inte av det så mycket mer än ökad puls och blir vaken, men ingen eufori, rysningar eller må bra känslor alls, inget "rus".
Har oxå testat att börja med mindre linor på 0,05 för alla säljare påstår ju att deras tjack är så rent så det går inte att jämföra med gatutjacket, oxå bullshit. Och deras snack om att man ska behöva banka ut tjacket för att få effekten man är van vid är väl oxå bara skitsnack, iaf om man bara tar det i näsan.
Möjligt att mitt gatutjack varit bankat med meta iofs, blir väl genast potentare, men det har jag ingen aning om faktiskt, alltid trott jag haft bara "helt ok" tjack, en gång vet jag att jag testat metabankat men då var jag rätt full så märkte inte så stor skillnad mot vanligt förutom att det var totalt omöjligt att sova.
Men varför bankar folk isf ut det med meta? Kollar på shopparna så är ju ren meta jävligt mycket dyrare, eller är det så att dom kanske bankar 50 g vanligt tjack, ca 2-5 g meta och resten dextro/koffein/whatever upp till ett hegge och den lilla mängden meta gör det ändå rätt potent?
Orsaken till att det är dålig kvalitet på amfetaminet som finns på Flugsvamp är för att köparna inte är särskilt kräsna och nöjer sig med det mesta. Det räcker med att vidga vyerna till sidor med säljare inom EU så hittar du amfetamin av högre kvalitet som kostar en tiondel av vad det gör på den inhemska marknaden.
Även om det finns de som påpekar att Tullen plockar en del försändelser så köper jag hellre ett hekto från Tyskland för under 2000kr då man med den prissättningen har råd med att inte alla paket kommer fram ändå. Genom att dessutom kapa minst en mellanhand är det inte ovanligt att komma över minst dubbelt så hög kvalitet.