2016-03-03, 13:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Så var det slut med den 4-manna metan...

http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/61734-a-quick-chat-about-the-next-ptr-patch

wow det där suger för ww barbs..
Citera
2016-03-03, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
wow det där suger för ww barbs..

Spelar du en säsong bakåt eller något? WW är väl dessutom channeling ändå.

Här kan du se att även WW buffas: http://www.diablofans.com/
Senast redigerad av Majoris 2016-03-03 kl. 14:09.
Citera
2016-03-09, 23:52
Medlem
Drapåtrissors avatar
Nybörjarfråga lönar det sig att uppgradera sin followers utrustning?
Citera
2016-03-10, 11:34
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor

eh ja, om du pushar solo... kolla på diablofans forum, där visar dom vad för grejjer du ska ha till vilken follower.
Citera
2016-03-10, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor

Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
eh ja, om du pushar solo... kolla på diablofans forum, där visar dom vad för grejjer du ska ha till vilken follower.

Followers gör i princip 0 dmg, så det enda du ska ge honom är saker som hjälper dig. T.ex. Thunderfury så att han slowar, eller unity (med odödlighets-reliken) när du också har det för att du ska tåla mer.
Citera
2016-03-11, 08:33
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Followers gör i princip 0 dmg, så det enda du ska ge honom är saker som hjälper dig. T.ex. Thunderfury så att han slowar, eller unity (med odödlighets-reliken) när du också har det för att du ska tåla mer.

Nu har man ju followers för beskydd å deras skills inte så mt för dmg för man vet ju att dom knappt gör ett skit men deras skills kan vara avgörande i fighter...
Citera
2016-03-24, 13:21
Medlem
ImWorthlesss avatar
Ni som lirar Crusadern, vad har ni för Allres och Armor?
Ligger på 1000+ allres och 33k+ Armor obuffad, men blir oneshottad i GreaterRifts.
Kör med Indestructable, men den proccar inte och stendör insta.

65% cdr och överlappar nästan på Akkarath, en glipa typ 3-4sekunder.
Senast redigerad av ImWorthless 2016-03-24 kl. 13:28.
Citera
2016-03-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Upplys mig om Diablo 3 - ska jag köpa?
Såhär ligger det till: Jag såg dåliga recensioner när spelet kom ut och en kompis sa att det var kanska platt och tråkigt. Vi spelade mycket D2 så jag liksom glömde bort spelet. Men jag har blivit så sugen nu på senaste månaderna. Har spelet förändrats något sedan släpp? Vad jag förstår kommer det stora uppdateringar då och då. Är det ett bra spel nu eller är det samma som vid släpp?

Är ledig idag och funderar på att köpa det via steam. Dock vill jag inte köpa något som jag inte kommer spela mer än någon timme. Vad tycker ni om D3 idag?

Det har bara blivit sämre sedan expansionen enligt mig. Om du aldrig har spelat spelet så kommer du lätt få flera timmar underhållning. De jobbar mycket på spelet och patchar då och då, men det blir tråkigt snabbt efter varje patch sedan expansionen släpptes.
Det går väl endå inte att köpa via Steam?
Citera
2016-03-31, 20:42
Medlem
PUSClFERs avatar
Season 5 slutar fredagen den 15:e april, klockan 17:00 svensk tid.
Season 6 börjar fredagen den 29:e april, klockan 17:00 svensk tid.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20077425
Citera
2016-04-02, 16:58
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Season 5 slutar fredagen den 15:e april, klockan 17:00 svensk tid.
Season 6 börjar fredagen den 29:e april, klockan 17:00 svensk tid.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20077425

Jag tycker blizzard måste släppa något nytt om de vill att man skall harva omkring i greater rifts. Okej att de rör om ibland alla gems men jag tycker inte att gameplay blir så mycket annorlunda. De lär vara samma tråkiga rifts layouts man tvingas springa omkring i och farma bloodshards. Nu när inte är någon skillnad på Ladder nonladder känns inte intresset så hett längre för D3.

För min del är jag mer intresserad av de blizzard har hintat om de senaste månaderna om - ej utannonserade projekt! Nytt spel inom diablo serien ? Hoppas på Diablo4 .
Senast redigerad av Opilus5500 2016-04-02 kl. 17:00.
Citera
2016-04-04, 01:03
Medlem
confused...s avatar
Alltså vafan jag köpte ros Idag, spelat flera timmar, kört på torment 3 och plockat flera checkpoints och gjort flera quests.

Torment 3 börjar bli för svårt med min gear som är runt 2 år gammal, så när jag kommer till ny waypoint går jag till stan, loggar ut och byter till torment 2.

Men nejdå, när jag loggar in igen så är alla mina waypoints jag plockat borta och jag måste börja om ifrån början igen på första queaten .....

Byter tillbaka till torment 3 för jag tänkte kanske bara sparas i just den torment jag kör, men nejdå samma där , måste göra om flera timmars spelande nu.

Förbannade jävla skitspel, det har varit ute i flera år nu och fortfarande inte fixat sånt här jävla bugg skit, inte konstigt skitspelet floppade.......
Hur fan är det ens möjligt att plocka flera waypoints och göra flera quests och så måste man göra om skiten.

Tar man en jävla waypoints så ska man fan ha den sen.

.
Citera
2016-04-04, 09:04
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Alltså vafan jag köpte ros Idag, spelat flera timmar, kört på torment 3 och plockat flera checkpoints och gjort flera quests.

Torment 3 börjar bli för svårt med min gear som är runt 2 år gammal, så när jag kommer till ny waypoint går jag till stan, loggar ut och byter till torment 2.

Men nejdå, när jag loggar in igen så är alla mina waypoints jag plockat borta och jag måste börja om ifrån början igen på första queaten .....

Byter tillbaka till torment 3 för jag tänkte kanske bara sparas i just den torment jag kör, men nejdå samma där , måste göra om flera timmars spelande nu.

Förbannade jävla skitspel, det har varit ute i flera år nu och fortfarande inte fixat sånt här jävla bugg skit, inte konstigt skitspelet floppade.......
Hur fan är det ens möjligt att plocka flera waypoints och göra flera quests och så måste man göra om skiten.

Tar man en jävla waypoints så ska man fan ha den sen.

.

Du pratar inte om Bountys nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in