Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Haha, komiskt

Klicka in på denna sida styrker bara mer vad jag nämnt tidigare.
Absolut ovärt att spela Seasons hädanefter, det ger ingenting på något sätt alls.
Jag har paragon 1073 på season nu och 972 på non-season, det ger mig totalt 1211 då season5 är slut :P
Bara season5 har gett mig mer exp totalt än vad 1 ½ års spelande på non-season (innan seasons kom) sen samtliga 1-4 seasons. dvs 6 veckor sen jag började season5 har gett mig mer exp än vad totalt, 3½ års spelande innan gett

Blizzard failar ju hårt då dom mixtrar med exp-ration totalt från dag 1 tills idag, dom måste ju inse själv att man behöver ju vara lite konsekvent iallafall.
Nudå blizzard tog bort Season-only grejer så förlorade dom helt konceptet med att göra seasons till nåt roligt tycker jag.
Förut var det ju riktigt kul att "starta om på nytt" och åtminstone ha några nya set som inte fanns på non-season eller items som dom helt enkelt gjort om just för season där alla startade upp med samma förutsättningar.
Idag är ju season meningslöst, är ju non-season fast du startar om utan paragon bara, är man insnöad på seasons så kan man ju likväl starta sin non-season gubbe och reseta alla paragon points, sen pö om pö klicka i dom lite då och då bara :P