2016-04-02, 22:41
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Förstår vad du menar. Har plockat en del spelare som har dubbelt mer i rank eller ännu mer till och med. Vill bara ranka snabbt så man har nåt att göra samt medans man tjänar stora cash och rp/jp. Är rank 50 nu liksom och vill gärna bli över rank 100 så man kan känna sig lite nöjd.
Eftersom det är så pass knepigt att få ihop vettigt folk till heists är det bättre att köra uppdrag efter uppdrag istället, om man är ute efter RP vill säga.

Jag brukar köra solo/invite only session och köra diverse uppdrag som man kan köra ensam. Kanske inte det absolut roligaste man kan göra men man slipper vänta i tid och otid på spelare som tar evigheter på sig, alternativt sitta i en lobby och vänta.

Förresten, var det inte du som spelade på PS3 och letade efter någon vettig spelare för heists? Samma här. Skicka ett PM om du vill.
Citera
2016-04-03, 00:36
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Eftersom det är så pass knepigt att få ihop vettigt folk till heists är det bättre att köra uppdrag efter uppdrag istället, om man är ute efter RP vill säga.

Jag brukar köra solo/invite only session och köra diverse uppdrag som man kan köra ensam. Kanske inte det absolut roligaste man kan göra men man slipper vänta i tid och otid på spelare som tar evigheter på sig, alternativt sitta i en lobby och vänta.

Förresten, var det inte du som spelade på PS3 och letade efter någon vettig spelare för heists? Samma här. Skicka ett PM om du vill.
Jo jag håller med att det är drygt att vänta på folk så det är bättre att solo spela då istället. Men om man har någon att spela med så blir det genast mycket roligare. Tycker det är lite roligt att solo playa i alla fall. Gillar när det går bra och man tjänar bra med rp. Vilka missions får man mest rp av som man kan solo spela? Jo absolut kan skicka dig ett pm senare Vilken rank är du?
Citera
2016-04-03, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund

Några nya updates på ps3-versionen? Kör PC numera.
Citera
2016-04-03, 13:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Några nya updates på ps3-versionen? Kör PC numera.

Har för mig att de slutade uppdatera PS3 versionen för länge sen
Citera
2016-04-03, 14:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har för mig att de slutade uppdatera PS3 versionen för länge sen
Det stämmer.

1.29 var den sista patchen för PS3/XB360 som släpptes i november förra året.
Citera
2016-04-03, 17:48
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Går det att köra via ps4?
Citera
2016-04-03, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Går det att köra via ps4?

Yes och Xbox One samt PC. Givetvis ps3 och 360 men utan uppdateringar sen nov 2015.
Citera
2016-04-03, 20:45
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Yes och Xbox One samt PC. Givetvis ps3 och 360 men utan uppdateringar sen nov 2015.

Så hur gör man??
Citera
2016-04-03, 21:42
Medlem
Citat:
Så hur gör man??

Vad är det du ska göra?
Citera
2016-04-03, 23:12
Medlem
Det står en snubbe inne i mitt garage, i det rummet man inte kommer in i och skjuter mig. Aldrig hänt innan och hittar ingen guide om hur man gör. Spännande. Han sköt mig en gång, sedan blev jag passive mode och gick in i mitt garage igen, och där stod han. Dessutom var han VIP och försökte bjuda in mig till sitt CREW så att han skulle kunna skjuta mig igen lol.
Citera
2016-04-04, 02:29
Bannlyst
Citat:
Så hur gör man??
köp ett ps4 o börja spela?
Citera
2016-04-04, 12:33
Bannlyst
Tycker ps4 är tråkigare än ps3 det är så tommt på spelare fast det är en full server!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in