2016-03-28, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Haha vilken idiot jag stötte på, tog en riot van och han kör efter i sin sport bil. Försöker först preja mig in i saker sen börjar granater flyga och efter det sticky bombs. Ser att en landar på bakluckan prejar in han i en vägg sen spränger han sig själv medans jag kör iväg som vanligt.
låter som det var mig du stötte på
Citera
2016-03-28, 00:15
Bannlyst
en miss dom gjort tycker jag att man inte kan söka på spelare som man inte är vän med, och joina dom.
Citera
2016-03-29, 13:21
Medlem
Redlinezs avatar
Finns det nåt stort svenskt crew/crews som man kan joina. I såna fall vad heter den/dem? Verkar bli mindre och mindre ps3 spelare vilket suger stenhårt.. Vill kunna köra köra heist och missions med seriöst folk!
Citera
2016-03-30, 19:56
Bannlyst
nån som tycker det blivit mer buggar nu? har stött på flera stycken nu bla att jag inte kan skapa heist för den säger failed to download heist .
Citera
2016-03-30, 20:08
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokconny
en miss dom gjort tycker jag att man inte kan söka på spelare som man inte är vän med, och joina dom.
Du tycker inte det hade varit lite negativt för integriteten?
Citera
2016-03-30, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Du tycker inte det hade varit lite negativt för integriteten?
hur menar du? inte som att man skulle se deras telenummer eller adress :P
Citera
2016-03-31, 13:25
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
nån som tycker det blivit mer buggar nu? har stött på flera stycken nu bla att jag inte kan skapa heist för den säger failed to download heist .

Jag var med om just samma problem för 3 dagar sedan.. Som tur var höll det inte så länge för att sedan fungera igen. Var riktigt drygt när det inte gick att starta ens. Sen dess har jag inte stött på det. Men en dryg grej jag har stött på är att när jag ska gå online direkt medans det laddar i början när man startar spelet så kan det ladda en online session i säkert en halvtimme innan den kommer in. Ibland får jag starta om spelet så brukar det gå fortare. Och ibland måste jag vänta tills jag kommer in på story mode för att sedan därifrån gå till online läget och då fungerar det direkt. Det är otroligt jobbigt. Någon som kan förklara varför det har blivit så för mig helt plötsligt? Förut kunde man gå online direkt utan problem.
Senast redigerad av Redlinez 2016-03-31 kl. 13:28.
Citera
2016-03-31, 17:25
Bannlyst
Verkar helt dött på PC, omöjligt att få ihop 3 randoms för heists.
Citera
2016-03-31, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Verkar helt dött på PC, omöjligt att få ihop 3 randoms för heists.
folk har tröttnat på o spela heisten, dom som kommer nu verkar bara vara sådana som inte verkar ha mycket inför pannebenet.
Citera
2016-04-02, 15:12
Medlem
Redlinezs avatar
Vad ska man göra för att ranka upp snabbast möjligt? Väldigt sällsynt att få bra spelare med på heist som inte drar mitt i heisten eller gör nå annat som förstör så man måste börja om. Vilka missions och andra saker finns det som drar in mest pengar och xp/jp/rp? Behöver råd av er
Citera
2016-04-02, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Vad ska man göra för att ranka upp snabbast möjligt? Väldigt sällsynt att få bra spelare med på heist som inte drar mitt i heisten eller gör nå annat som förstör så man måste börja om. Vilka missions och andra saker finns det som drar in mest pengar och xp/jp/rp? Behöver råd av er
skit i ranken den spelar ingen roll möjligtvist tills du har rank 120 så du kan ha alla vapen. osv. men sen nej en 500 rank kan va sämre spelare än en 30 rank :P
Citera
2016-04-02, 22:09
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
skit i ranken den spelar ingen roll möjligtvist tills du har rank 120 så du kan ha alla vapen. osv. men sen nej en 500 rank kan va sämre spelare än en 30 rank :P

Förstår vad du menar. Har plockat en del spelare som har dubbelt mer i rank eller ännu mer till och med. Vill bara ranka snabbt så man har nåt att göra samt medans man tjänar stora cash och rp/jp. Är rank 50 nu liksom och vill gärna bli över rank 100 så man kan känna sig lite nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in