2016-04-01, 16:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att du inte kan få honom.

Det är vad jag ser när jag går till gymmet.

Det ger många bra exempel på hur vanliga människors sex liv ser ut.

1) Det är inte bara jag som hävdar det alla undersökningar som jag har länkat till i den här tråden säger samma sak. Det finns en studie från Sahlgrenska som visar att kvinnor som har barn har sex on average 1 gång/månad.

2) Average vikt i Sverige för kvinnor är typ 67 kilo det är extrem fetma.

3) Men det är sant att män inte kan välja vilka kvinnor som de ska ha sex med. Titta på alla videos där män går fram till kvinnor och frågar om sex och jämför med de videos där kvinnor går fram till män.

4) För att jag har träffat högst 5 kvinnor i mitt liv som har gillat sex. Alla andra kvinnor har inte gillat det. Om man gillar sex då vill man ligga hela tiden, om man inte gillar sex då vill man aldrig ligga.

Länka till några bilder.

De gifta människorna är vanliga Svenssons. Det betyder att alla som är vanliga Svenssons har samma sex liv proof by induction.

Jag tror att du är avundsjuk på mina bröst.

1) Bra muskler, bra definition, platt.

2) Naveln är bara kosmetiskt ingen bryr sig.

1) Nej sex är inte naturligt för kvinnor. Om det var det då skulle kvinnor ragga upp män för sex. Eller gå på BC och leta sex.

2) De flesta kvinnor är inte gjorda för sex. Att njuta av sex är en perversion för kvinnor ungefär som att tända på fötter för män. Normala kvinnor vill inte ha sex och njuter inte av det.
Du snackar så mycket skit. Herregud. Jag har ju upprepat Ad infinutum att sexuellt intresse tar sig olika uttryck hos kvinnor och män-det är hyfsat autistiskt att dra slutsatsen att det betyder att kvinnor inte gilla sex.

Det finns personer som är asexuella, det är ingen hög procent, så jag skulle säga att sexuellt intresse är högst normalt. Sex är ingen jävla perversion för mig.

67 kg är inte fetma om man inte är extremt kortväxt.
Senast redigerad av Buffymylove 2016-04-01 kl. 16:04.
Citera
2016-04-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Sex är för miljonte gången en naturlig grej. Vi människor är gjorda för att ha En sexdrift, den kan variera i intensitet på individuell nivå. Att kvinnor inte gillar sex och dra till med märkliga källhänvisningar som fan läser Bibeln och enbart utgå ifrån sig själv är idiotiskt.

Jag har pluggat en del arkeologi, antropologi och sociologi. Mycket hur vi uppför oss när vi tar intiativ till sex är hur vi förväntar bete oss (mannen jagar, kvinnan passiv). Sådana normer är också svårare att bryta med beroende på flera faktorer. Sen finns det skillnader mellan män och kvinnor också, men det är en felaktig slutsats att kvinnor inte tycker sex är skönt, genom att hävda att en kvinnas enda incitament är at mannen ska ha status för att hon ska "släppa till".

Nej aalla har inte höög sexdrift. Testosteron (manligt könshormon) ansvaarar för sexuell lust/drift för bägge könen. Ju högre, desto kåtare. En normal kvinna har har 1/10 testosteron som en normal man. Tjejer som knullar runt mkt med gott samvete har helt enkelt högre testo än andra kvinnor. Dessa kvinnor är alltså mer män än kvinnor.
Citera
2016-04-01, 16:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Nej aalla har inte höög sexdrift. Testosteron (manligt könshormon) ansvaarar för sexuell lust/drift för bägge könen. Ju högre, desto kåtare. En normal kvinna har har 1/10 testosteron som en normal man. Tjejer som knullar runt mkt med gott samvete har helt enkelt högre testo än andra kvinnor. Dessa kvinnor är alltså mer män än kvinnor.
Nu skrev jag inte hög sexdrift, jag Skrev sexdrift som kan variera med ålder exempelvis.
Äsch, i moderlivet är fostret mer "kvinnligt", testosteron i varierad grad gör ingen kvinna manligare. Det är en naturlig variation.
Citera
2016-04-01, 16:14
Bannlyst
Citat:
Nu skrev jag inte hög sexdrift, jag Skrev sexdrift som kan variera med ålder exempelvis.
Äsch, i moderlivet är fostret mer "kvinnligt", testosteron i varierad grad gör ingen kvinna manligare. Det är en naturlig variation.
Alltså kvinnor har oftare mer lust till sex när sexet är satt i rullning så att säga, men att få den i rullning så krävs det att man lurar kvinnan, antingen är det genom lögner om ett bättre liv eller att hon på nåt sätt har en fördel av att ha sex med killen. Annars finns inga skäl att ha sex på kvinnans egen vilja.

Fattar du? Om du fattar, svara inte.
Citera
2016-04-01, 16:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Alltså kvinnor har oftare mer lust till sex när sexet är satt i rullning så att säga, men att få den i rullning så krävs det att man lurar kvinnan, antingen är det genom lögner om ett bättre liv eller att hon på nåt sätt har en fördel av att ha sex med killen. Annars finns inga skäl att ha sex på kvinnans egen vilja.

Nja. Håller inte med. Det kräver möjligen lite förspel och smekningar eller något som bygger upp lusten (där är det individuellt hur mycket som krävs). I helvete att jag går igång på någons plånbok, eller att det skulle vara gemene kvinnas incitament för att bli sugna.
Citera
2016-04-01, 16:31
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Nej, det är bara du och en drös dårar som måste lura kvinnor för att få sex. Vi andra klarar det utan lögner och bedrägeri.
Citera
2016-04-01, 16:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Nånting hände under någon av dina graviditeter? Jag minns inte vad det heter men jag såg på TV en annan kvinna som hade likadan mage... Nånting med att musklerna blev cp. Sorry men det är som att nån skulle säga att de har ett fint ansikte fast det är deformerat.

Jamför din mage med denna: http://cdn.niketalk.com/6/6b/500x1000px-LL-6b0d1afa_7332120980_737e23e08b_b.jpeg

1) Ja mina magmuskler blev separerade, https://en.wikipedia.org/wiki/Diastasis_recti

2) Uh-huh,

http://cdn.niketalk.com/6/6b/500x1000px-LL-6b0d1afa_7332120980_737e23e08b_b.jpeg

vs

http://www.imagebam.com/image/d2d15b475249678

Citat:
Du snackar så mycket skit. Herregud. Jag har ju upprepat Ad infinutum att sexuellt intresse tar sig olika uttryck hos kvinnor och män-det är hyfsat autistiskt att dra slutsatsen att det betyder att kvinnor inte gilla sex.

Det finns personer som är asexuella, det är ingen hög procent, så jag skulle säga att sexuellt intresse är högst normalt. Sex är ingen jävla perversion för mig.

67 kg är inte fetma om man inte är extremt kortväxt.

1) Hur skulle det ta sig olika uttryck?

2) Det finns bara ett sätt att gilla sex med män på - samma som för bögar. Det finns inget speciellt kvinnligt sätt att gilla sex med män på.

3) Om kvinnor gillade sex då skulle de ha sex right? Går kvinnor runt och söker sex eller tackar de ja när en man kommer fram och erbjuder sex? Nej just det. Det betyder att kvinnor inte gillar sex. Det är bara att acceptera det.

4) För kvinnor är det inte normalt att gilla sex. Hur många gånger i livet måste en kvinna ha sex för att reproducera sig? 100 gånger högst? Allt efter det fyller ingen funktion.

5) Om man säger att man gilar sex som kvinna är det ungefär som att säga att man gillar bög-sex med Ron Jeremy som man. Man blir sedd som ett perverst creep.

6) Titta på mina bilder, jag är 45 kilo. Fatta hur feta kvinnor på 60+ kilo är.

Citat:

1) Dude tänk på hur vidrigt det är att bli knullad av en man. Tänk sen om du måste göra det flera gånger i veckan?

2) Så nej det finns ingenting som kommer att få en vanlig kvinna att vilja ha sex med en man. Kanske om hon är väldigt frustrerad och är full.

3) Testa att byta ut "kvinnor" mot "män" varje gång du tänker på sex typ,

"Alltså män har oftare mer lust till sex när sexet är satt i rullning så att säga, men att få den i rullning så krävs det att man lurar mannen, antingen är det genom lögner om ett bättre liv eller att han på nåt sätt har en fördel av att ha sex med killen."
Senast redigerad av Babianen 2016-04-01 kl. 16:48.
Citera
2016-04-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
1) Ja mina magmuskler blev separerade, https://en.wikipedia.org/wiki/Diastasis_recti

2) Uh-huh,

http://cdn.niketalk.com/6/6b/500x1000px-LL-6b0d1afa_7332120980_737e23e08b_b.jpeg

vs

1) Hur skulle det ta sig olika uttryck?

2) Det finns bara ett sätt att gilla sex med män på - samma som för bögar. Det finns inget speciellt kvinnligt sätt att gilla sex med män på.

3) Om kvinnor gillade sex då skulle de ha sex right? Går kvinnor runt och söker sex eller tackar de ja när en man kommer fram och erbjuder sex? Nej just det. Det betyder att kvinnor inte gillar sex. Det är bara att acceptera det.

4) För kvinnor är det inte normalt att gilla sex. Hur många gånger i livet måste en kvinna ha sex för att reproducera sig? 100 gånger högst? Allt efter det fyller ingen funktion.

5) Om man säger att man gilar sex som kvinna är det ungefär som att säga att man gillar bög-sex med Ron Jeremy som man. Man blir sedd som ett perverst creep.

6) Titta på mina bilder, jag är 45 kilo. Fatta hur feta kvinnor på 60+ kilo är.

Ja, det har flera sagt till dig men du har nekat det.

Den som han länkade är tusen gånger snyggare.

Svara på mina inlägg din jävla sopa till etransa.
Citera
2016-04-01, 17:06
Medlem
Citat:
2) Uh-huh,

vs

Du kan väl inte ärligt tro att du är snyggare än henne? Hennes kropp är perfekt medan din kropp är äcklande att ens se på bild, och du erkände nyss att din mage är trasig. Nog förstår du väl att deformerade kroppsdelar inte är heta?

Tror du att den kvinnan är tjock?
Senast redigerad av ragnarrokvantar 2016-04-01 kl. 17:08.
Citera
2016-04-01, 17:39
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:

Här råkade du skriva fel, va?

https://scholar.google.se/scholar?q=testosterone+effects+women&hl=sv&as_sdt= 0&as_vis=1&oi=scholart&sa=X&ved=0ahUKEwivvp_k4u3LA hUHkCwKHUhuDc8QgQMIGjAA
Citera
2016-04-01, 17:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Här råkade du skriva fel, va?

https://scholar.google.se/scholar?q=testosterone+effects+women&hl=sv&as_sdt= 0&as_vis=1&oi=scholart&sa=X&ved=0ahUKEwivvp_k4u3LA hUHkCwKHUhuDc8QgQMIGjAA
Det jag menade är att om man har varierad grad testosteron så ser man sig ju ändå som kvinna. Kvinnors sexlust brukar vara mer ojämn än mäns beroende på var i cykeln man befinner sig. Jag blir galen en vecka i månaden och kan bara tänka på en sak
Citera
2016-04-01, 17:56
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Det jag menade är att om man har varierad grad testosteron så ser man sig ju ändå som kvinna. Kvinnors sexlust brukar vara mer ojämn än mäns beroende på var i cykeln man befinner sig. Jag blir galen en vecka i månaden och kan bara tänka på en sak

Ok, då är jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in