Citat:
Ursprungligen postat av
Y2W
Det finns inte ETT ENDA fall där något hot har kunnat konstaterats, det påstår inte åklagaren heller.
Sedan är väl de enda som jublar idag sk "antirasister" som försöker få en martyr av någon som bara tog självmord. De är de som jublar idag, alla vi humanister sörjer över att han drevs till detta.
Läste du länken i mitt förra inlägg där jag bifogade länken i media, från åklagaren. Du kan förstås tolka det som du vill och fortsätta att tro att Alexander aldrig fick ett endaste hot.
För min del är helt övertygad om att Alexander fick motta massvis med verbalt hot och hat. Det skulle inte förvåna mig det minsta om flera av dem som nu skriver i denna träd själva har skickat anonyma hot till honom. Det måste ha varit extremt jobbigt för många här att en svart, adopterad, homosexuell ung man försökt göra sig gällande i politiken. Jag delade inte Alexanders ideologi och jag har ingenting att vinna med att få honom till martyr. Men jag är mycket bekymrad att ''humanister" som du i denna tråd deltar i hetsjakten på en död 20-åring. Om han tog livet av sig så gjorde han det antagligen för att han insåg att det inte fanns plats för honom i det Sverige som du och ditt parti representerar och som nog blir det nya Sverige.