2016-03-31, 21:26
  #126121
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. av en viss anledning: Vinstvinning med ett parallellt hat för att han behöver göra det..

Det är kluvenheten som ställer till det, ja.
2016-03-31, 21:28
  #126122
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Ja det var A som letade "balt" och kommer ifrån en militärsläkt.
Hon blev plötsligt intressant när den "händelsen" kunde peka ut NB via giult by association.
Pappa militär försökte hjälpa till på ett "hörn".
Jaja. Trådarna går ihop.
Men är du trög? Han (WK) är inte hennes pappa har jag redan sagt. Dementerat av A i TR.
2016-03-31, 21:30
  #126123
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Det är fåtalet ologiska och sporadiska spår. Försök inte.
10 DNA-träffar från en och samma person är fan inte ett fåtal spår i ett sånt här sammanhang.
Tror du gärningsmän annars brukar vara riktigt så frikostiga när de lämnar spår efter sig vid sina dåd? Skulle inte tro det. Inte heller särskilt vanligt att en mördare drar med sig sin frus
DNA och låter det hamna på ett offer.

Du har aldrig lyckats på ett övertygande sätt förklara varför det skulle vara fråga om
"ologiska och sporadiska spår".
Hur ser logiska och icke-sporadiska spår ut egentligen? Kan du berätta?

Att du, Fagro med flera tar det för självklart att den tekniska bevisningen är planterad
och en stor fet komplott föreligger gentemot den hjälplösa och oförargliga gästarbetaren
från öst må så vara. Ingen förmår tala er till rätta så ni kommer att leva med denna
vanföreställning. Det är dock ingenting vi andra behöver bry oss om. Vi som är kvar
i den riktiga verkligheten.
Vi har förstått att acceptera att detta mord begicks av den som dömdes för det och
sen får andra förvanska och hitta på bäst de kan och har lust till.
2016-03-31, 21:33
  #126124
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Det är fåtalet ologiska och sporadiska spår. Försök inte.
Repeterar eftersom du uppenbart är rätt dryg i denna fråga och det är expertis som slår dig med milslängder:
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
2016-03-31, 21:42
  #126125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Hur kommer det sig att ingen av domstolarna reagerade på alla dessa skandaler , jäv , tjänstefel
m.m som "kantar" utredningen som du räknar upp ? Är alla som satt i domstolen korrupta ,
jäviga också då eller hur tänker du där ? Hade alla dessa felaktigheter begåtts hade väl någon
av domstolarna reagerat tror du inte det ?

Det är två domstolar varav ingen har analyserat självständigt.
Det är illavarslande. Men det är ingalunda första gången det händer - domstolen går den väg som är utstakad. Utan att tänka.

Det är där media ska komma in. Framöver.
2016-03-31, 21:45
  #126126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Vilka spår är ologiska?
Logiken säger väl att de spår som finns efter mördaren är logiska, de finns där för att det är logiskt att mördaren avsatt dem just där.
Sporadiska spår?? Hur tänkte du där?
Förstår inte vad du får dina konstiga åsikter ifrån, har du själv haft problem med rättvisan?

Jag har förklarat detta mängder av gånger. Varför så trögfattade?
2016-03-31, 21:47
  #126127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men är du trög? Han (WK) är inte hennes pappa har jag redan sagt. Dementerat av A i TR.

"har jag redan sagt" . Herrn tar sig på för stort allvar.

(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
2016-03-31, 21:53
  #126128
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Jag har förklarat detta mängder av gånger. Varför så trögfattade?
Jag ser inget ologiskt eller sporadiskt med spåren, är jag trög då?
Då får du förklara vad du menar så kan jag själv avgöra om det är jag eller du som är trög.
2016-03-31, 21:53
  #126129
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Det är två domstolar varav ingen har analyserat självständigt.
Det är illavarslande. Men det är ingalunda första gången det händer - domstolen går den väg som är utstakad. Utan att tänka.

Det är där media ska komma in. Framöver.

Och det har du den rätta kompetensen att avgöra ?
Kanske är det så att allt du skriver bara finns i din fantasi och inte existerar i verkligheten ens ?
Enlig mitt och många experters förmenande så finns ju inget av det du påstår varken i utredningen
eller någon annanstans i det här fallet .
Hur kommer detta sig ?
Kan alla vara korrupta , jäviga , gör tjänstefel m.m utan att någon mer än du och möjligen några fler här på Fb lägger märke till alla dessa konstigheter .
Inte ens media har reagerat . Är de korrupta och jäviga också ?
2016-03-31, 22:02
  #126130
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
"har jag redan sagt" . Herrn tar sig på för stort allvar.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad

Adriana via ljudfil i TR:
Citat:
Rönnbäck:"... din pappa ska ha ringt in om det här. och sagt att det troligen skulle finnas fimpar då mannen rökte utanför bilen.
AB: Min svärfar? Ja.
Rönnbäck: Wilhelm Klingskor står det.
AB: Nej, det är inte min pappa. Det är ju, det är inte vår familj överhuvudtaget. Det har jag ingen aning om.
Rönnbäck: Nej, det blev alldeles fel, men det är i alla fall han som ringt in då.
AB: Jag vet vem det är, min familj känner honom men jag har inte pratat med honom alls.

Så tyvärr Noppe lille - du kommer ingen vägen med denna militära koppling till Adriana.
2016-03-31, 22:21
  #126131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Adriana via ljudfil i TR:


Så tyvärr Noppe lille - du kommer ingen vägen med denna militära koppling till Adriana.

WK ättling till greven med samma namn på Hällekis , Stenbeckssfärens anonyma ägare.
Adliga, stormrika och troligen inflytelserika personer.
Varför ringer han in om detta?
Var han med Adriana när hon träffade NB?
__________________
Senast redigerad av Vastmanlanning 2016-03-31 kl. 22:28. Anledning: korrigering
2016-03-31, 22:25
  #126132
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanlanning
WK ättling till greven med samma namn på Hällekis , Stenbeckssfärens anonyma ägare.
Adliga, stormrika och troligen inflytelserika personer.
På vilket sätt är denne man inblandad?
Inte det minsta mer än att Adriana säger att han är en bekant med familjen.

Han har på sin höjd hör talas om händelsen och ringt in detta som tips den 13 juni.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in