Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Det är fåtalet ologiska och sporadiska spår. Försök inte.
10 DNA-träffar från en och samma person är fan inte ett fåtal spår i ett sånt här sammanhang.
Tror du gärningsmän annars brukar vara riktigt så frikostiga när de lämnar spår efter sig vid sina dåd? Skulle inte tro det. Inte heller särskilt vanligt att en mördare drar med sig sin frus
DNA och låter det hamna på ett offer.
Du har aldrig lyckats på ett övertygande sätt förklara varför det skulle vara fråga om
"ologiska och sporadiska spår".
Hur ser logiska och icke-sporadiska spår ut egentligen? Kan du berätta?
Att du, Fagro med flera tar det för självklart att den tekniska bevisningen är planterad
och en stor fet komplott föreligger gentemot den hjälplösa och oförargliga gästarbetaren
från öst må så vara. Ingen förmår tala er till rätta så ni kommer att leva med denna
vanföreställning. Det är dock ingenting vi andra behöver bry oss om. Vi som är kvar
i den
riktiga verkligheten.
Vi har förstått att acceptera att detta mord begicks av den som dömdes för det och
sen får andra förvanska och hitta på bäst de kan och har lust till.