2016-03-22, 01:42
Medlem
Psyko Dads avatar
Inga problem med det så länge de inte är V el MP.
Citera
2016-03-22, 01:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Inget annat än en välklädd, välfriserad sverigedemokratisk man kommer på fråga för min del.

Skulle aldrig kunna tänka mig att dejta någon flottig, striphårig kommunisthen med organisk kompost i fickorna.
Nä, en karl ska vara karl.

MVH/Gnomegirl

Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Haha vi verkar mena ungefär likadant fast i olika ordalag.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-03-22, 01:57
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Haha vi verkar mena ungefär likadant fast i olika ordalag.

MVH/Gnomegirl

Ja, sannerligen har vi lika åsikter i olika uttryck.
Ditt hade större underhållningsvärde iofs.
Citera
2016-03-22, 06:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Nej din sort var inte här före oss. Bara för att ni klär er i lite roliga kläder och levt nomadliv in emot 1900-talet betyder inte att ni var här först.

Arkeologer tvistar fortfarande om ni dessutom var först i Sameland.

De första "svenskarna" kom söderifrån och öster ifrån när isen smälte.

I Kärlek får man ibland tåla olikheter.
Om du läst mer i tråden så tog jag detta som ett exempel på hur löjligt det blir att dra in ursprung som ett sätt att hävda att man har rätten till det ena eller andra, det var ett medvetet grepp.
Citera
2016-03-22, 07:35
Medlem
Aldrig. Kan inte älska en människa som inte respekterar grundläggande mänsklig värdighet. Har själv en flickvän som ibland gått på det förbjudna och t.ex. så började hon prata en massa främlingsfientlig smörja angående så kallade sextrakasserier på Eriksdalsbadet där hon brukade simma förut.

Sa ifrån direkt. Man måste tänka på att de här killarna har gått igenom en hel del och kanske missförstår sina egna och andras känslor. Vi kan inte ha ett hur dömande och intolerant samhälle som helst, man måste ha lite överseende med dem som haft det tuff och ge utrymme för missförstånd nu när vi är många i Sverige med olika språk och kultur.

Tror dock inte hon är SD:are, mer Fi. Vilket jag ju själv röstat på.
Senast redigerad av LoketeGo 2016-03-22 kl. 07:48.
Citera
2016-03-22, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Aldrig. Kan inte älska en människa som inte respekterar grundläggande mänsklig värdighet. Har själv en flickvän som ibland gått på det förbjudna och t.ex. så började hon prata en massa främlingsfientlig smörja angående så kallade sextrakasserier på Eriksdalsbadet där hon brukade simma förut.

Sa ifrån direkt. Man måste tänka på att de här killarna har gått igenom en hel del och kanske missförstår sina egna och andras känslor. Vi kan inte ha ett hur dömande och intolerant samhälle som helst, man måste ha lite överseende med dem som haft det tuff och ge utrymme för missförstånd nu när vi är många i Sverige med olika språk och kultur.

Helt rätt, tycker att flickvänner till feministkillar borde visa lite mer respekt. Kanske belöna dem lite också, en avsugning här och var på ensamkommande flyktingbarn kanske får dem att tänka på något annat än alla krig och allt förtryck som de har råkat ut för i deras fruktansvärda liv - dessutom så kanske de lär sig att tycka om svenska tjejer mer om de ger avsugningar lite när som helst.
Senast redigerad av Majoris 2016-03-22 kl. 09:07.
Citera
2016-03-22, 09:04
Medlem
Människors värderingar styr vilket parti de går med i. Ofta tycker jag att det är svårt med människor som kommer från "fel" parti eftersom värderingarna krockar.
Citera
2016-03-22, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Helt rätt, tycker att flickvänner till feministkillar borde visa lite mer respekt. Kanske belöna dem lite också, en avsugning här och var på ensamkommande flyktingbarn kanske får dem att tänka på något annat än alla krig och allt förtryck som de har råkat ut för i deras fruktansvärda liv - dessutom så kanske de lär sig att tycka om svenska tjejer mer om de ger avsugningar lite när som helst.
Tack för ett gott skratt hahaha
Citera
2016-03-23, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Instämmer, är ju intresserad av intelligenta och bildade damer, inte idioter.
Citera
2016-03-31, 01:17
Bannlyst
Det är det enda jag ställer upp på. För om jag dejtar en landsförrädare blir det väl att jag spyr.

Sverigedemokrater är riktiga svenska som man kan lita på i ur och skur.

Trådstarten är komisk på ett sätt, det är ju en självklarhet att vilja dejta en riktig Svensk i Sverige, en Svensk som ännu inte har vänt sin feta röda lusiga bak till muslimska invasionsstyrkan.

Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo

Vilken röd-feministisk liten mupp vi har här då!! Dina svarta vilddjur respekterar inte grundläggande mänskliga rättigheter eller Sverige det minsta!!! FÖRSTÅR DU någon gång???. Extrema våldtäkter, MORD, glåpord, lögner om allting, tjuvar, skjutningar, sprängningar, polisattacker, skadegörelser, skingring av pengar, rån, sextrakasserier, misshandel, bidragsfusk, terroristbrott.... Men ger du dig på dem då!!!!? Nähäduu... din fega råtta där. Men hederliga svenskar och svenskor kan du minsann säga till. Mmmm... det går bättre det. Men vad modig du är under ditt PK!!!

Vänta du bara en dag, en dag så vänder PKns vindar, och då är du och din lilla landsförrådande judassekt rökt i helvetet, din lilla landsförrådande röda flata där.

Känns det fräscht att era vilddjur spränger och mördar era medsystrar (allas våra älskade svenska medborgare), Känns det fräscht! Kom igen då. Du gillar ju dina vilddjur, eller hur??

Muhamedd ( ovanligt namn ) Belkaid sprängde ihjäl svenskar i Belgien.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/peterkadhammar/article22531578.ab?ref=yfp

Och oskyldiga svenskan My Atlegrim var en som dödades av Muhammeds bomber:

https://www.gp.se/nyheter/sverige/1.3039258-my-30-dog-i-bryssel-daden-i-tunnelbanan?ref=yfp

Feministerna har blod på sina händer. Och en dag hoppas jag att de skall få sona med blod för sin medskyldighet till alla de extremt vidriga brott vi svenskar fått/får stå ut med från muslimska männen, helt i onödan, de var aldrig flyktingar. Alla dessa mörka vilddjur är endast kriminella slödder och professionella lögnare.

Öga för öga , tand för tand är det som gäller.
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-03-31 kl. 01:27.
Citera
2016-03-31, 19:52
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

Det jag förfasar mig över däremot är personer som kallar mina barn för blattar då de är chilenska på sin fars sida, eller när folk använder invandringen som en förklaringsmodell till precis allt som är fel i samhället, utan någon förmåga till reflektion.

I och med att du själv ser utländsk ut om det är du på din presentationsbild lär dina halvchilenarbarn se ännu mer mörka och utländska ut än dig så är det inte så konstigt att de blir kallade blattar. Det handlar om en mänsklig variant av betingad reflex och att människor fungerar så här går inte att göra något åt.

Människor som har mörkt hår, mörka ögon eller olivfärgad hy är associerade med obehag av vad jag bedömer är en majoritet svenskar. I det här fallet handlar det dock om både betingad och obetingad reflex. En del svenskar är helt enkelt mer tribalistiska än andra.

På sikt (~10 år) kommer en majoritet av alla svenskar att reagera betydligt kraftigare än med obehag på vad man kan kalla svartmuskigt utseende och då kommer du och dina barn att upptäcka att ni börjar stötas ut från svenskarnas del av samhället. Det är mycket allvarligare än att några SD-bonnläppar raggar på dig och kallar dina barn för blattar när du dissar dem, deras favoritkeps och deras hemmabyggda epatraktor.

Apropå TS fråga så kan jag komma med ett enkelt svar: Man diskuterar inte politik med kvinnor. Kvinnor känner, män tänker. Den som tänker kan diskutera politik. Den som känner kan bråka och slåss om politik. Att diskutera politik med en kvinna kräver att man sänker sig till hennes nivå och det vill man inte så det har inte så stor betydelse om hon är SDare eller inte. Den enda regeln är att undvika tokiga kvinnor.
Citera
2016-03-31, 20:04
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
I och med att du själv ser utländsk ut om det är du på din presentationsbild lär dina halvchilenarbarn se ännu mer mörka och utländska ut än dig så är det inte så konstigt att de blir kallade blattar. Det handlar om en mänsklig variant av betingad reflex och att människor fungerar så här går inte att göra något åt.

Människor som har mörkt hår, mörka ögon eller olivfärgad hy är associerade med obehag av vad jag bedömer är en majoritet svenskar. I det här fallet handlar det dock om både betingad och obetingad reflex. En del svenskar är helt enkelt mer tribalistiska än andra.

På sikt (~10 år) kommer en majoritet av alla svenskar att reagera betydligt kraftigare än med obehag på vad man kan kalla svartmuskigt utseende och då kommer du och dina barn att upptäcka att ni börjar stötas ut från svenskarnas del av samhället. Det är mycket allvarligare än att några SD-bonnläppar raggar på dig och kallar dina barn för blattar när du dissar dem, deras favoritkeps och deras hemmabyggda epatraktor.

Apropå TS fråga så kan jag komma med ett enkelt svar: Man diskuterar inte politik med kvinnor. Kvinnor känner, män tänker. Den som tänker kan diskutera politik. Den som känner kan bråka och slåss om politik. Att diskutera politik med en kvinna kräver att man sänker sig till hennes nivå och det vill man inte så det har inte så stor betydelse om hon är SDare eller inte. Den enda regeln är att undvika tokiga kvinnor.
Hm, jag är egentligen en blondin men färgar håret. Är ljus. Har gröna ögon. Mina barn har ljusbrunt hår och bärnstensögon. De blev kallade blattar först när faderns ursprung blev känt (han är läkare om det nu hör hit). De är ljusa, mitt ex är blekare än mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in