Det är det enda jag ställer upp på. För om jag dejtar en landsförrädare blir det väl att jag spyr.
Sverigedemokrater är riktiga svenska som man kan lita på i ur och skur.
Trådstarten är komisk på ett sätt, det är ju en självklarhet att vilja dejta en riktig Svensk i Sverige, en Svensk som ännu inte har vänt sin feta röda lusiga bak till muslimska invasionsstyrkan.
Citat:
Ursprungligen postat av
LoketeGo
Aldrig. Kan inte älska en människa som inte respekterar grundläggande mänsklig värdighet. Har själv en flickvän som ibland gått på det förbjudna och t.ex. så började hon prata en massa främlingsfientlig smörja angående så kallade sextrakasserier på Eriksdalsbadet där hon brukade simma förut.
Sa ifrån direkt. Man måste tänka på att de här killarna har gått igenom en hel del och kanske missförstår sina egna och andras känslor. Vi kan inte ha ett hur dömande och intolerant samhälle som helst, man måste ha lite överseende med dem som haft det tuff och ge utrymme för missförstånd nu när vi är många i Sverige med olika språk och kultur.
Tror dock inte hon är SD:are, mer Fi. Vilket jag ju själv röstat på.
Vilken röd-feministisk liten mupp vi har här då!!
Dina svarta vilddjur respekterar inte grundläggande mänskliga rättigheter eller Sverige det minsta!!! FÖRSTÅR DU någon gång???. Extrema våldtäkter, MORD, glåpord, lögner om allting, tjuvar, skjutningar, sprängningar, polisattacker, skadegörelser, skingring av pengar, rån, sextrakasserier, misshandel, bidragsfusk, terroristbrott.... Men ger du dig på dem då!!!!? Nähäduu... din fega råtta där. Men hederliga svenskar och svenskor kan du minsann säga till. Mmmm... det går bättre det. Men vad modig du är under ditt PK!!!
Vänta du bara en dag, en dag så vänder PKns vindar, och då är du och din lilla landsförrådande judassekt rökt i helvetet,

din lilla landsförrådande röda flata där.
Känns det fräscht att era vilddjur spränger och mördar era medsystrar (allas våra älskade svenska medborgare), Känns det fräscht! Kom igen då. Du gillar ju dina vilddjur, eller hur??
Muhamedd ( ovanligt namn ) Belkaid sprängde ihjäl svenskar i Belgien.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/peterkadhammar/article22531578.ab?ref=yfp
Och oskyldiga svenskan My Atlegrim var en som dödades av Muhammeds bomber:
https://www.gp.se/nyheter/sverige/1.3039258-my-30-dog-i-bryssel-daden-i-tunnelbanan?ref=yfp
Feministerna har blod på sina händer. Och en dag hoppas jag att de skall få sona med blod för sin medskyldighet till alla de extremt vidriga brott vi svenskar fått/får stå ut med från muslimska männen, helt i onödan, de var aldrig flyktingar. Alla dessa mörka vilddjur är endast kriminella slödder och professionella lögnare.
Öga för öga , tand för tand är det som gäller.