2016-03-17, 21:28
Medlem
eenoks avatar
Fan det är slut på 4-aco-dmt överallt förutom hos TT men efter vad jag har läst om dom så vill jag inte beställa därifrån, är det någon som vet vart det går att köpa? Gärna en sida utan bitcoin och med 2-flouro-ketamin också
2016-03-17, 21:36
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eenok
Fan det är slut på 4-aco-dmt överallt förutom hos TT men efter vad jag har läst om dom så vill jag inte beställa därifrån, är det någon som vet vart det går att köpa? Gärna en sida utan bitcoin och med 2-flouro-ketamin också

Den kombinationen är jag också ute efter
2016-03-27, 12:34
Medlem
Lilabanans avatar
Slänger in en till gröning till grabbarna bakom PsychoactiveSociety
Två dagar leverans, bra packat och SJUKT bra drag i dras 4-aco-dmt! Jag o en polare körde ca 40mg var igår, jag trippade rätt hårt till o från, mycket färger och fraktaler Trots att vi hade tagit typ 6mg ikto var under dagen och sen körde vi några linor tjack ett par timmar innan så var effekten mycket starkare än vad vi hade tänkt oss.
Och ja, att trippa obestämt och var impulsivt under tjackruset men allt gick kalasbra! Riktigt mysig tripp Lite jobbigt att man inte sovit något bara, pupillerna är ju som tefat fortfarande men det r nog tjacket. Hehe man är lite lagom skev för tillfället
2016-03-27, 21:10
Medlem
Kan gröna rc24 även om det kanske inte behövs :P
Deras proskalin var riktigt mysigt!
2016-03-29, 01:23
Medlem
Amnias avatar
http://hippiekranen.com/produkter/

Verkar lovande men ingen har beställt deras LSD och testat?
En sample kanske kan ordnas så att man vågar beställa, vad tror ni om sidan ?
2016-03-29, 16:57
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia

Update: De har skickat ut 11 samples tydligen. Inväntar några gröningar gällande lapparna med spänning...
2016-03-29, 20:58
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Update: De har skickat ut 11 samples tydligen. Inväntar några gröningar gällande lapparna med spänning...

Dom har skrivit på sin sida att dom inte har skickat ut samples.

DNA lapparna är jävligt nice men att påstå att dom är billiga för att dom är ojämnt doserade är ju ett skämt.
Har nästan för mig TT sålde dom billigare.. kan ha fel.
2016-03-30, 17:10
Bannlyst
Citat:

Dom är Gröna.

Dom finns på ett annat ställe i över 1 år, om inte mer..

shoppa av dom 7 gånger minst.
2016-03-31, 07:59
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Dom har skrivit på sin sida att dom inte har skickat ut samples.

DNA lapparna är jävligt nice men att påstå att dom är billiga för att dom är ojämnt doserade är ju ett skämt.
Har nästan för mig TT sålde dom billigare.. kan ha fel.

Ok vad konstigt för när jag mailade och frågade, sa de att de skickat ut just 11 samples?
2016-03-31, 08:01
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodong
Dom är Gröna.

Dom finns på ett annat ställe i över 1 år, om inte mer..

shoppa av dom 7 gånger minst.

Ok men har du köpt deras LSD? Är just det jag är tveksam till... Jag vet inte, om inte fler nya gröningar kommer gällande deras lappar är jag rätt osäker på om jag vågar beställa
2016-03-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ok men har du köpt deras LSD? Är just det jag är tveksam till... Jag vet inte, om inte fler nya gröningar kommer gällande deras lappar är jag rätt osäker på om jag vågar beställa
Vet inte om det är av intresse man annars finns ALD-52 inrikes nu, vad jag vet omvandlas det till LSD i kroppen precis som 1P-LSD. Lagligt och det finns en grön säljare (chemikaze).

Har själv inte testat deras ALD men av vad jag läst verkar det vara legit.
2016-03-31, 21:33
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ok vad konstigt för när jag mailade och frågade, sa de att de skickat ut just 11 samples?

Ok, ja det är jävligt konstigt isåfall för det står på deras egen sida. Om det är som du säger så är det väl tillräckligt för att inte lita på dom och där med inte köpa av dom..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in