2016-04-02, 16:47
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Ok vad konstigt för när jag mailade och frågade, sa de att de skickat ut just 11 samples?

SORRY guys!! blandade ihop Allinshoppen och Hippiekranen!!

Mailet gällande 11 samples var från ALLINSHOPPEN.

Jag hade nämligen frågat hippiekranen ang. sample så man vågar beställa från de, men de har inte svarat då (mailat jag tänkte var från de var ju från allinshoppen). Så rätt tvek gällande hippiekranen då skulle jag vilja säga, tror det är scamvarning där!!
2016-04-07, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
SORRY guys!! blandade ihop Allinshoppen och Hippiekranen!!

Mailet gällande 11 samples var från ALLINSHOPPEN.

Jag hade nämligen frågat hippiekranen ang. sample så man vågar beställa från de, men de har inte svarat då (mailat jag tänkte var från de var ju från allinshoppen). Så rätt tvek gällande hippiekranen då skulle jag vilja säga, tror det är scamvarning där!!

Dom e nog trötta på alla som vill ha sample.. hippirkranen är gröna sedan 1,5 år.. blev frontad 5 g av dom på.de forumet dom finns på. .
2016-04-08, 12:40
Medlem
Angående Rc24s proscaline.. hur många bör man ta för en trevlig behaglig resa?
2016-04-11, 18:21
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodong
Dom e nog trötta på alla som vill ha sample.. hippirkranen är gröna sedan 1,5 år.. blev frontad 5 g av dom på.de forumet dom finns på. .

Ok men ingen har grönat deras LSD...
2016-04-12, 21:13
Medlem
psychoticbreaks avatar
Är det någon som kan förklara vad som hänt med RCKemikalier.se? En röd text där säger att det endast är en demosida och ingen verksamhet bedrivs där... sist jag kollade innan detta uppdaterade dom sidan....
2016-04-12, 23:28
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Är det någon som kan förklara vad som hänt med RCKemikalier.se? En röd text där säger att det endast är en demosida och ingen verksamhet bedrivs där... sist jag kollade innan detta uppdaterade dom sidan....

Nej, det var ju ännu tristare än när de "uppdaterade sen 1/3"... skickade ett mail till dem för ett par veckor sedan, men inte fått svar. Synd, de var ju så satans bra.
2016-04-13, 19:36
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Undrar samma sak. De hade ju en uppdatering om att de skulle få upp nya produkter så fort de hade kommit tillbaka från analys. Synd om en så välskött shop går i graven.
2016-04-27, 11:15
Bannlyst
Ser ut som att det inte finns svmapar att köpa? Eller lsd(äkta?) som man kan betala genom banköverföring?

Jag har sett en del RC-droger, fast har läst att dom ska vara dåliga för dig.
2016-04-27, 12:46
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdandix
Ser ut som att det inte finns svmapar att köpa? Eller lsd(äkta?) som man kan betala genom banköverföring?

Jag har sett en del RC-droger, fast har läst att dom ska vara dåliga för dig.
Ja, så är det. Till skillnad från droger som är klassade, är RC-droger inte bra för dig. Därför känns det fint när de blir klassade, så man slipper vara osund ;-)
Senast redigerad av LivinginthePast 2016-04-27 kl. 12:49.
2016-04-27, 16:03
Bannlyst
Lite ny inom psychedelics (ville bara ha lite svampar/lsd).
Ok så alltså 4-aco-dmt är som svampar och 25I-NBOMe är som lsd?
Finns det shoppar som har de och tar emot banköverföringar (inte bitcoins)?

Andra tips är välkommna också

Tack
2016-04-27, 16:47
Medlem
MisterMozzis avatar
Hur är det med TT? Verkar vara mycket som går fel med den sidan just nu.
2016-04-27, 17:40
Bannlyst
rcbolaget är slut på 4-aco-dmt och 2c-p...

Är TT th*tr*p* fortfarande gröna? Är det någon some har beställt nyligen. Vill köpa deras 4-aco-dmt. Läste att deras ZDCM-04 (lappar) inte fungerar bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in