2016-03-29, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
För contrails dunstar på 30 sekunder..
Alltid? Hur vet du det? Varför är det sant? Förklara fysiken.
Citat:
och kan aldrig sprida ut sig över en stor yta som chemtrails gör..
Visa att chemtrails existerar innan du fantiserar ihop egenskaper.
Citat:
contrails regnar heller inte ner, contrails dunstar uppåt.
Är det för att vatten är lättare än 'nanometall'?
Varför sprider sig i så fall "chemtrails" mer över himlen, vilket snarare borde tyda på att "nanometall" är lättare än vatten.
Citat:
Man behöver inte mäta några ämnen i chemtrails eftersom fysiken säger att dom inte är contrails.
Då kan vi enas om att chemtrails är pulveriserade lakritskulor, om dess innehåll inte spelar någon roll.
Hur fungerar det för din konspirationsteori?
Citera
2016-03-29, 05:12
Medlem
KungPungPats avatar
Jag förklarade just fysiken , du förstår inte att metalldam och contrails beter sig på två helt olika sätt i atmosfären.
Citera
2016-03-29, 05:18
Medlem
Citat:
Jag förklarade just fysiken , du förstår inte att metalldam och contrails beter sig på två helt olika sätt i atmosfären.

Du har "förklarat" motsägelsefull fysik vad gäller metall jämfört med vatten, och "förklara fysiken" var varför contrails dunstar på 30 sekunder - vilket du inte gjorde.
Att jag inte förstår din påhittade fysik innan du förklarat den kan du inte gärna beskylla mig för.

Och du har fortfarande inte demonstrerat vad "chemtrails" består av, annat än att det inte spelar någon roll.. vilket är mycket lustigt.
Citera
2016-03-29, 09:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
För contrails dunstar på 30 sekunder.

Självklart finns det inget som säger att vatten alltid förångas på 30 sekunder. Har du aldrig sett moln som dröjt sig kvar längre än 30 sekunder?

Förklara varför vattenmoln från flygplan förångas snabbare än andra vattenmoln.

Citat:
Är det logiskt för dig att människor i alla länder börja filma contrails för 13 år sedan, medans dom påstår att det inte är contrails?

Är det logiskt för dig att det finns filmer och vittnen som visar att contrails fanns långt tidigare än för 13 år sedan. Jag har sett persistent trails i hela mitt liv och det är betydligt längre än 13 år.
Citera
2016-03-29, 10:00
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Släng upp en näve metalldamm i luften så kommer dammet bete sig som chemtrailsen i atmosfären.

Här är det bästa videobeviset som chemtrailsförnekare inte kan förklara : https://www.youtube.com/watch?v=PTTpQp8Rk9M

Det är inget fel med att vara bakom flötet, 90% av mänskligheten är idag mentalt handikappade och behöver media och politiker för att veta vad som ska göra med sina betydelselösa liv som går ut på modernt slaveri.

Det är samma människor som förnekar chemtrails som är anledningen till att utomjordiska insekter terraformar Jorden som dom aldrig kommer sluta förstöra trots att dom kommer utrota sig själva om dom inte gör det..

som ett långsammt självmord genom att förstöra alla ekosystem på JOrden genom att köra runt i bilar och äta bodskapsdjur trots att dessa två nöjjen förstör haven och alla ekosystem genom miljöförstöringen som dom skapar.

Tyvär men bryr man sig inte om sin hemplanet alls.. om pengar, köttätande och konsumerande är viktigare än att ha en hemplanet att bo på , då fylls himmlen med chemtrails tillslut eftersom det finns utomjordingar som gärna bor på en planet som Jorden.

Dom kan terraforma hela JOrden medans chemtrailsförnekarna skyddar dom, det är inga problem, chemtrailsförnekarna kulle skyddat vem som helst som vill förstöra Jordens ekosystem, så dom slipper känna sig ensamma när dom syndar.

Tråkigt att du försöker projicera dina egna känslor istället för att komma med några sammanhängande argument. Du hittar på dina egna motargument dessutom som du sedan besvarar. (Jag tittar inte ens på tv och rösta har jag aldrig gjort.)

Du verkar så fylld av hat och bitterhet och det påverkar din argumentationsförmåga tyvärr.

Så om man inte bryr sig om sin hemplanet så fylls himlen automatiskt med chemtrails?

Finns det någon annan i denna tråd som kan ge argument för chemtrails. Så att det blir en saklig debatt?
Citera
2016-03-29, 12:16
Medlem
Citat:
DU vet ingen skillnad på moln, contrails och metalldamm som sprayats i atmosfären..
JAG vet skillnad eftersom metalldamm beter sig som chemtrails, dom sprider ut sig över en stor area och sen blir det ett extra lager moln, som inte ser ut som moln, utan mer som dimma.

Du precis som alla andra chemtrailsförnekare är bakom flötet, och kan inte avgöra vad som sprayas i atmosfären, ni kan inte ens avgöra om dom sprayat något eller om det är contrails.

Jag har sett dom spraya över huvudet på mig från ett lågflygande svart flygplan.

Det spelar ingen roll dock eftersom ni är lunch åt stora insekter.. så det selar ingen roll vad ni tror eller inte kan tro.
Var tror du de lyfte ifrån? Hur stor last tror du ett sådant plan kan ta? Hur har de transporterat metalldammet till flygbasen de opererar ifrån? Hur mycket behöver de släppa ut innan de är klara? Hur många flygplan har de? Etc..
Får du ihop det? Verkar det rimligt att det går att hålla hemligt?
Ljug inte mer nu.
Citera
2016-03-29, 13:58
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Verkar det rimligt att det går att hålla hemligt?
Ljug inte mer nu.

Är det inte uppenbart att dom kan spraya långa sträck över hela himmlen i 13 år utan att ni märker något?

Bara cirka 1 av 10 människor kommer nånsin märka att himmlen är fylld med sträck, och att det inte är normalt.

Resten är mentalt handikappade, och om dom nånsin såg sträcken på himmlen så skulle dom försvara sträcken genom att säga att dom inte existerar, eller alltid har varit där eftersom dom är contrails lol.

Chemtrails visar trots allt att media, politiker, och andra högt uppsatta "människor" inte ens är människor som jobbar för mänskligheten..

det är alla trälars värsta mardröm eftersom dom har gett upp egna tankar och åsikter för länge sen, och det är idag media och politiker som tänker åt dom..
att höra att media och politiker inte är trälarnas trälar, är deras värsta mardröm eftersom trälarna har trott att politiker är deras egna trälar som bär slips och aldrig säger svärord medans dom gör sina grova brott mot mänskligheten.. det enda som trälarna krävde av dom dvs.

Med andra ord så är chemtrails-projektet lite för stort för att 90% av mänskligheten nånsin ska kunna greppa det.. eftersom det handlar om så mycket annat som chemtrailsförnekande trälar försöker blunda för.
Citera
2016-03-29, 14:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Är det inte uppenbart att dom kan spraya långa sträck över hela himmlen i 13 år utan att ni märker något?

Bara cirka 1 av 10 människor kommer nånsin märka att himmlen är fylld med sträck, och att det inte är normalt.

Det är väldigt få människor som förnekar att flygplan kan skapa "sträck", jag gissar att 99 av 100 är väl medvetna om fenomenet.

Vad du däremot behöver förklara är hur du vet att det du ser inte är vatten.

Du är även skyldig oss en förklaring till ditt påstående att vatten alltid förångas efter 30 sekunder.
Citera
2016-03-29, 14:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Har vi någonsin fått ett svar kring varför contrails existerade för 20+ år sedan om de nu skulle ha magiskt uppstått för bara 13 år sedan?
Citera
2016-03-29, 15:32
Medlem
KKP, stanna upp lite nu.

Du fick följande fråga avseende chemtrails:

Var tror du de lyfte ifrån? Hur stor last tror du ett sådant plan kan ta? Hur har de transporterat metalldammet till flygbasen de opererar ifrån? Hur mycket behöver de släppa ut innan de är klara? Hur många flygplan har de? Etc..
Får du ihop det? Verkar det rimligt att det går att hålla hemligt?
Ljug inte mer nu.

Ditt svar är

Citat:

Resten är mentalt handikappade, och om dom nånsin såg sträcken på himmlen så skulle dom försvara sträcken genom att säga att dom inte existerar, eller alltid har varit där eftersom dom är contrails lol.

Chemtrails visar trots allt att media, politiker, och andra högt uppsatta "människor" inte ens är människor som jobbar för mänskligheten..

det är alla trälars värsta mardröm eftersom dom har gett upp egna tankar och åsikter för länge sen, och det är idag media och politiker som tänker åt dom..
att höra att media och politiker inte är trälarnas trälar, är deras värsta mardröm eftersom trälarna har trott att politiker är deras egna trälar som bär slips och aldrig säger svärord medans dom gör sina grova brott mot mänskligheten.. det enda som trälarna krävde av dom dvs.

Med andra ord så är chemtrails-projektet lite för stort för att 90% av mänskligheten nånsin ska kunna greppa det.. eftersom det handlar om så mycket annat som chemtrailsförnekande trälar försöker blunda för.

Visst skriver du men inget som ens försök till att svara på frågan. Du och jag har talat om det tidigare att det inte är farligt att säga att man inte vet, istället för att skriva om saker ingen frågat efter.
Citera
2016-03-29, 20:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
bara för att du inte fattar att utomjordingar som kommer ur rök som skymmer solen.. betyder att utomjordiska insekter kommer äta upp dina inälvor som ett bodskapsdjur eftersom du åt djur tills det var för sent att bli skonad för dina synder..

Jaja - lite off-topic kan man tycka.

Du har fortfarande inte förklarat varför vatten från flygmotorer förångas på 30s medan snarlika cirrusmoln kan finnas kvar i timmar.
Citera
2016-03-30, 02:17
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Jag gjorde precis ett litet test. Inget vetenskapligt men lite roligt.

Jag googlade upp massa bilder på vita huset, rotchilds olika villor osv. Fans massor så jag tog dem med "chemtrails" "haarp" vanliga moln som låg över husen. Sedan klippte jag bort husen så man bara såg himlen. Jag la upp bilderna på "chemtrails global watch" på Facebook med frågan.

Are these chemtrails and Who is behind?

Fick massa svar på att det är det garanterat och att det är regeringen och den ekonomiska eliten som ligger bakom. Dom förgiftar oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in