2016-02-13, 14:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Varför skriver du om det då? Hoppas du på att någon annan ska göra något åt det?
Jag böjar misstänka att det är du som är hjärntvättad.

Detta är en simpel deal mellan er chemtrailsförnekare och oss chemtrailsvetare..

Har vi rätt så blir ni uppätna, har vi fel så ser vi ut som troende människor, troende precis som ni.

Jag skrev mest åt de fåtal chemtrailsvetare, att chemtrails är utomjordingar som terraformar Jorden och ska äta upp troende människor som äter kött.
Det är dags att rensa kroppen på metallerna från att i 13 år andats metallfylld chemtrailsbesprutad luft.
Dom ska göra robotslavar av de troende trälarna.. men bara 10% av mänskligheten kommer bli robotslavar, resten ska dom utrota precis som dom skrev på Georgia Guidestones.

Jag har redan skrivit att troende människor aldrig kommer överleva chemtrails i det här tredje och sista världskriget.. för det är giftiga ämnen i vacciner, kranvattnet, medeciner, livsmedel och i alla sjöar och hav också.

Gifter i mat, vatten och luft i detta sista världskrig.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-02-13 kl. 15:14.
Citera
2016-02-13, 15:35
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Detta är en simpel deal mellan er chemtrailsförnekare och oss chemtrailsvetare..

Har vi rätt så blir ni uppätna, har vi fel så ser vi ut som troende människor, troende precis som ni.

Jag skrev mest åt de fåtal chemtrailsvetare, att chemtrails är utomjordingar som terraformar Jorden och ska äta upp troende människor som äter kött.
Det är dags att rensa kroppen på metallerna från att i 13 år andats metallfylld chemtrailsbesprutad luft.
Dom ska göra robotslavar av de troende trälarna.. men bara 10% av mänskligheten kommer bli robotslavar, resten ska dom utrota precis som dom skrev på Georgia Guidestones.

Jag har redan skrivit att troende människor aldrig kommer överleva chemtrails i det här tredje och sista världskriget.. för det är giftiga ämnen i vacciner, kranvattnet, medeciner, livsmedel och i alla sjöar och hav också.

Gifter i mat, vatten och luft i detta sista världskrig.
Ok, det finns ingen anledning att skriva här, du vill bara svamla lite.
Citera
2016-02-13, 15:36
Medlem
Det vet utomjordingarna som sprayar chemtrails//

En fråga varför hyr Aliens flygplan för att spruta Chemtrails? Kan dom ta sig hit måste dom ha en överlägsen framdrivning och behöver inte betala för flygbensin,,Eller har dom Aktier i flyg och oljeindustrin?
Citera
2016-02-13, 15:39
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
När det gäller chemtrails, elfte September och utomjordingar.. så finns det fysiska bevis som ingen troende människa kan förneka.
Det spelar ingen roll vad ni tror på när det finns så extremt mycket bildbevis för att flygplan har sprayat chemtrails i 13 år, spåren är inte contrails enligt bildbevisen.

Vad är din definition på troende och icke troende egentligen? Du verkar väldigt förvirrad angående det. Du är troende för du tror på detta bibelnonsens. Så vad är en ateist? En ateist är icketroende. Men du kallar ateister för troende. Så vad är vad?
Det finns inga bildbevis, bara okunniga människor som inte förstår vad de ser. Som en grottmänniska som ser månen för första gången och tror det är en gud.

Citat:
Vem som är manipulerad?
Ni är dom enda som är inte bara är manipulerade, utan även hjärntvättade sen dom föddes, ni är dom som tror helhjärtat på media och regeringen, trots att bevisen länge sagt att det inte finns nån verklighetsbild i tv bilden.. och slaveri har aldrig avslutats på Jorden.. enligt bevisen som alla kan se, men som tv-tittarna väljer att inte tro på.

Hur många gånger ska vi gå igenom detta? Ingen här tror helhjärtat på media. Ingen här tror helhjärtat på regeringen. Så vem är det du pratar om? Jag röstar vänster men t.om jag har förlorat förtroendet för regeringen Löfven. De är svikare och står inte för det de borde stå för. Jag vet inte hur jag ska rösta 2018 men förtroende för nuvarande regering finns inte. Jösses... Klicka runt på FB vettja och ta en titt på vad andra Flashbackare säger om regeringen. Förtroende för regeringen... *suck*

Citat:
Vi som satsar på att överleva kommer att detoxa kroppen från alla metaller från chemtrails.
Planeten och sånna som dig kan vi aldrig rädda, vi kan bara rädda oss själva genom att ta avstånd från såna som er och detoxa.

Så kondensstrimmorna är fulla av metaller? Det är något som vore busenkelt att bevisa. Jag är en kemiingenjör och vet exakt hur man ska fixa det. Skulle ta mig dagar att påvisa innehållet i en kondensstrimma. Vad har du gjort de senaste 13 åren? Suttit med tummarna i arslet i en grotta i Gränges?

Citat:
Forskare har slagit larm om att bina dör, i många år nu.. när bina är döda så är det 4 år kvar innan allt på Jorden är utdött.. i sommras låg bina och krälade på marken de fåtal gångerna jag såg bin.

Det har varit prat om att chemtrails dödar bina.

En virusinfektion dödar bina. När vi farmar bin så använder vi samma ras framodlade av oss för maximal honungsproduktion. Det är riskabelt för en enda sjukdom kan då slå ut alla farmade bin. De har alla samma immunförsvar. Och sorgligt som bidöden än må vara så finns det gott om andra polinerande insekter som gör samma jobb. Humlorna t.ex. mår jättebra och polinerar som aldrig förr.

Citat:
Hur som helst så är det 4 år kvar tills allt på Jorden är dött.. och planeten ägs av utomjordiska insekter som sprayade chemtrails och terraformade hela Jorden , mitt framför ögonen på hela mänskligheten.. utan att de troende människorna ens förstod att internet uppfanns för att släppa lös all info åt dom som vill ha info som inte media kan ge ut.

Mvh

Jag åberopar Idiotparadoxen här. För dina superintelligenta insektskompisar är uppenbarligen idioter. De släpper ut gifter som dödar insekter trots att de själva är insekter... De har därmed gjort jorden obeboelig för de själva. Hmm...
Citera
2016-02-13, 16:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
En fråga varför hyr Aliens flygplan för att spruta Chemtrails? Kan dom ta sig hit måste dom ha en överlägsen framdrivning och behöver inte betala för flygbensin,,Eller har dom Aktier i flyg och oljeindustrin?

Ja det är utomjordingar bakom oljeindustrin också.. vilket de fysiska bevisen bevisar med tanke på att vätgasbilar och elbilar finns.. men folk fortsätter att förbränna olja bara för att utomjordingarna vill spraya chemtrails och förändra atmosfären med lite gifter från förbrännd olja.. vilket dom kan andas till skillnad från mänskligheten.

De troende tv tittarna förnekar inte bara chemtrails, utomjordingar och att media är propagandabaserad smörja.. dom förnekar framförallt att dom blivit lurade nånsin ens en gång under alla åren sen dom föddes och fick kvicksilver injicerat genom vacciner i armen.

Livet är som ett skådespel för 9 av 10 människor.. och skådespelet är en tävling som går ut på att låtsas veta saker som man tror på.. och ledarna i tävlingen är politiker, mediakändisar och sportslavarna.. som är duktiga slavar som spelar teater som får de andra trälarna att se upp till dom.

Och så länge 90% av mänskligheten tittar upp på lögnare i media istället för att kolla upp saker på internet.. så kommer chemtrails utrota de troende tv tittarna som tyvär är de 90% av befolkningen som Georgia Guidestones har beskrivit sen 1983 eller när dom stenarna restes.

Tyvär så är det ingen slump att utomjordingar är tabu, chemtrails är tabu, konspirationer är tabu..
för media skapar tabuer om saker som dom inte vill att folk ska prata om.
därför blir man halvt internetmobbad av chemtrailsförnekarna om man pratar om chemtrails.. för deras ägare programmerade dom så genom mediapogrammering av deras tankar.

Och nu ser chemtrailsförnekarna inget som helst problem med att skratta och förlöjliga alla som pratar om utomjoridngar , chemtrails eller andra konspirationer som media är involverade i..
för det blir enklare så än att gå in på internet och höra på båda sidorna i frågan om vad chemtrails och annat är.. vilket är vad vilken mentalt sund människa skulle göra på en döende planet där 2 världskrig har hänt.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-02-13 kl. 16:10.
Citera
2016-02-13, 16:13
Medlem
Hur länge har dom varit här?

Finns det andra sätt dom sprider sin skit?

Släpps chemtrails ut med andra metoder?
Citera
2016-02-13, 16:23
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Tyvär så är det ingen slump att utomjordingar är tabu, chemtrails är tabu, konspirationer är tabu..
för media skapar tabuer om saker som dom inte vill att folk ska prata om.
därför blir man halvt internetmobbad av chemtrailsförnekarna om man pratar om chemtrails.. för deras ägare programmerade dom så genom mediapogrammering av deras tankar.

Utomjordingar tabu? Konspirationer tabu? Bor du verkligen i en grotta i Gränges? Hört talas om ett tv bolag som heter FOX? De har gjort stora pengar just på konspirationsporr som "24", "Prison Break" och "Arkiv X" för att inte tala om Fox News. Vet du verkligen inte om detta? Hela din världsbild kommer ju från Arkiv X som började på 90 talet, innan dina påstådda "chemtrails". Nu förstår jag. Du är en dold reklampelare för rebooten på Arkiv X som går nu. DU är konspirationen som vill att vi ska kolla på TV3 och supa in all reklam de visar. Du är konspirationen!
Citera
2016-02-13, 20:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Hur länge har dom varit här?

Finns det andra sätt dom sprider sin skit?

Släpps chemtrails ut med andra metoder?

Chemtrails har dom släppt över plantor med hjälp av flygplan väldigt länge.. på odlingar.. och i 13 år över människor.

Det bor utomjoridngar i underjordiska städer, och dom har varit här i tusentals år eftersom gudarna har kedjat fast dom på Jorden, precis som alla syndare kedjar fast sig själva med karma genom att synda.
Men sen står det även ett stort moderskepp fyllt med insekter, ett triangelformat moderskepp uppe vid Saturnus eller Uranus måne.. eller en av månarna ska jag säga.

Det är många olika utomjoridngar som samarbetar för att utrota 90% av befolkningen och göra robotslavar av resten.. genom chemtrails, genom tillsatser i mat , och genom att medvetet förgifta haven och grundvattnen runt hela planeten.

Dom är tyvär bakom NASA, alla religioner, regeringar, skolsystem, media och sportslaveri organisationer där dom öppet säljer och köper sportslavar.. utan att de vilsna trälarna i samhället ser några problem med det för då skulle dom bli utmobbade av arbetarsekten i Sverige AB.

Ni chemtrailsförnekare skulle aldrig kunna prata om chemtrails eftersom ni måste passa in bland alla andra vilna trälar som inte vet nånting än.. lol. Fjantigt.

Citera
2016-02-13, 20:15
Medlem
Citat:
Chemtrails har dom släppt över plantor med hjälp av flygplan väldigt länge.. på odlingar.. och i 13 år över människor.

Vad hände för tretton år sedan?
Citera
2016-02-13, 21:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
När det gäller chemtrails, elfte September och utomjordingar.. så finns det fysiska bevis som ingen troende människa kan förneka.
Det spelar ingen roll vad ni tror på när det finns så extremt mycket bildbevis för att flygplan har sprayat chemtrails i 13 år, spåren är inte contrails enligt bildbevisen.
Vem som är manipulerad?
Ni är dom enda som är inte bara är manipulerade, utan även hjärntvättade sen dom föddes, ni är dom som tror helhjärtat på media och regeringen, trots att bevisen länge sagt att det inte finns nån verklighetsbild i tv bilden.. och slaveri har aldrig avslutats på Jorden.. enligt bevisen som alla kan se, men som tv-tittarna väljer att inte tro på.

Kallar du mig för en ovetande TV-tittare?

Citat:
Vi som satsar på att överleva kommer att detoxa kroppen från alla metaller från chemtrails.
Planeten och sånna som dig kan vi aldrig rädda, vi kan bara rädda oss själva genom att ta avstånd från såna som er och detoxa.
Jag vill gärna veta mer om den här detoxen ni kör eftersom jag är ganska intresserad av jälsokost och liknande saker.

Citat:
Forskare har slagit larm om att bina dör, i många år nu.. när bina är döda så är det 4 år kvar innan allt på Jorden är utdött.. i sommras låg bina och krälade på marken de fåtal gångerna jag såg bin.
Vilka forskare? Länka gärna till papper. Dina egna anekdoter är i det här fallet inte värda ett skvatt.
Citat:
Det har varit prat om att chemtrails dödar bina.
Jaså? Var då? Att det har "varit prat" är dessutom inga bevis för varken att bina dör eller att chemtrails existerar.
Citat:
Hur som helst så är det 4 år kvar tills allt på Jorden är dött.. och planeten ägs av utomjordiska insekter som sprayade chemtrails och terraformade hela Jorden , mitt framför ögonen på hela mänskligheten.. utan att de troende människorna ens förstod att internet uppfanns för att släppa lös all info åt dom som vill ha info som inte media kan ge ut.

Mvh
Fyra år kvar alltså. Då vet jag det.

Internet uppfanns för att släppa ut all info åt de som vill ha info som "media" inte ger dem. Jaha. Men varför kallar du då mig och andra här för hjärntvättade troende? Jag fattar verkligen inte vad i helvete det är du säger.
Citat:

Det bor utomjoridngar i underjordiska städer, och dom har varit här i tusentals år eftersom gudarna har kedjat fast dom på Jorden, precis som alla syndare kedjar fast sig själva med karma genom att synda.
Men sen står det även ett stort moderskepp fyllt med insekter, ett triangelformat moderskepp uppe vid Saturnus eller Uranus måne.. eller en av månarna ska jag säga.

Det är många olika utomjoridngar som samarbetar för att utrota 90% av befolkningen och göra robotslavar av resten.. genom chemtrails, genom tillsatser i mat , och genom att medvetet förgifta haven och grundvattnen runt hela planeten.

Dom är tyvär bakom NASA, alla religioner, regeringar, skolsystem, media och sportslaveri organisationer där dom öppet säljer och köper sportslavar.. utan att de vilsna trälarna i samhället ser några problem med det för då skulle dom bli utmobbade av arbetarsekten i Sverige AB.

Ni chemtrailsförnekare skulle aldrig kunna prata om chemtrails eftersom ni måste passa in bland alla andra vilna trälar som inte vet nånting än.. lol. Fjantigt.

Men du, lugn och fin nu. Jag är öppen för alternativa teorier och hemliga konspirationer. Du går dock steget längre och påstår att ALLT och ALLA är en konspiration. Inklusive sommarbina i Sverige. Alla religioner. Alla skolsystem. Alla länder. Förstår du vad det egentligen innebär?
Senast redigerad av crillecrille 2016-02-13 kl. 21:31.
Citera
2016-02-13, 23:23
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Chemtrails har dom släppt över plantor med hjälp av flygplan väldigt länge.. på odlingar..

Du anser alltså att sk. "crop dusting" är chemtrails?
Citera
2016-02-14, 02:28
Moderator
OT raderat.

Trådens ämne är Chemtrails. Det vill säga de vita spåren som ligger kvar på himlen efter flygplan på hög höjd.

Tråden handlar inte om dess deltagare, deras TV-vanor och tilltro till politiker. Den handlar inte heller om definitioner på religiösa "-ister".
Pyramiderna är lika mycket OT som de är stora.

Teorier om utomjordingar ska ha någon koppling till Chemtrails om det ska diskuteras i denna tråd.
Om det svävar ut i någon allmän "utomjordingar invaderar jorden"- teori får det diskuteras i egen tråd.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in