2016-02-27, 18:23
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Vilka svagheter har män som kvinnor inte har?
Jag har svårt att komma på någon. Individuella undantag finns såklart, men rent generellt fördelas det så här:

Höger hand = maskulin/styrka/godhet
Vänster hand = feminin/svaghet/ondska

Så, feminism är helt enkelt inte något bra, medan maskulin kultur är bra skit. Det är liksom tack vare män som vi överhuvudtaget använder datorer, kommunicerar över nätet osv. Kunskapskultur är manligt helt enkelt. Inget fel på kvinnor som är datornördar, men de är av biologiska skäl en raritet. Män är i betydligt högre utsträckning, äkta individualister som går sin egen väg (vilket leder till kunskap i slutändan). De flesta män är dock inte individualister, men om man jämför mellan könen.

Citat:
Säg något kvinnor är bra på som inte män gör bättre.
Skvallra och snacka skit bakom rygg? Kvinnor älskar skvaller och drama.

Citat:
I övrigt håller jag med dig helt.
Coolt
Citera
2016-03-23, 18:42
Medlem
Durcherrss avatar
Ny artikel av Anglin: http://www.dailystormer.com/feminism-and-the-third-worldization-of-the-west/

Citat:
...women are extremely devoted to the entire Jewish program. They like the idea of destroying our race. They view the monkeys they are flooding our countries with as sexual supermen.

They enjoy collectively cucking White men.

And yes, as triggering as it is, many of them like not only the aggressive attention these men show them, but also like the idea of getting raped.

About half of women will openly admit to having rape fantasies. What is ever more disturbing to the blue-pilled male is that is that about half of female rape victims experience orgasm during the rape.

And the thing about White men is that they don’t rape women. Despite the claims of dumb feminist bitches, White men simply are not rapists. It is most likely (or perhaps just blatantly obvious) that the reason women invent fantasies about a patriarchal White male “rape culture” is that they have a deep-rooted desire for men to be sexually aggressive with them. Basically, the false accusation of an oppressive patriarchy is a damning of White men for not creating an oppressive patriarchy.

But you know who has an oppressive patriarchy?

Haji does.

The solution is obviously to reassert masculine dominance over women, at which point White women will be emotionally and sexually satisfied and will no longer desire to be overrun by monkeys from everywhere.

It’s a tall order, I know.

Exakt det jag har sagt hela tiden.
Citera
2016-03-24, 19:09
Medlem
Syskonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Ny artikel av Anglin: http://www.dailystormer.com/feminism-and-the-third-worldization-of-the-west/

Exakt det jag har sagt hela tiden.

Det är inte svårare än att se till samhällen (idag moderna nationer) som inte feminiserats. Hur ser den kvinnliga opinionen ut i Östeuropa? Hur såg den ut i mellankrigets Tyskland? Katolska länder i Sydamerika? Det finns en gemensam nämnare - en generell och stark övervikt av traditionella kvinnor som slår vakt om familj och folk, och det är inte tal om rasskillnader mellan kvinnor från olika delar av kustremsan längst Östersjön. Skillnaden är i vilken omfattning kvinnorna (och männen) fått sina samhällen utsatta för feminisering, judisk kulturmarxism och annan total kulturell ödeläggelse. Kvinnor är inte onda av naturen eller den vita mannens fiende eller något sånt, men män som inte förtjänar kvinnor får inte heller några. Kvinnor är naturresurser att försvara/erövra/bruka, inget allmänt socialbidrag att delas ut utan motprestation. Om inte svenska män är villiga att ta upp kampen kommer något annat folks män göra det, svenska kvinnor har i praktiken ganska lite att säga till om.
Senast redigerad av Syskonen 2016-03-24 kl. 19:11.
Citera
2016-03-27, 12:03
Medlem
Christopher.s avatar
Den svenska nationalismen existerar inte så denna tråd kan kastas på historiens skrothög, att utveckla skiten i dessa pseudodiskussioner leder ingenvart. Själv identifierar jag mig som same då jag skäms över att 7/8-delar av min genetiska härkomst är svensk. Men kvinnor kan aldrig förändra ett samhälle bara bevara en befintlig struktur.
Citera
2016-03-27, 16:29
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Den svenska nationalismen existerar inte så denna tråd kan kastas på historiens skrothög, att utveckla skiten i dessa pseudodiskussioner leder ingenvart. Själv identifierar jag mig som same då jag skäms över att 7/8-delar av min genetiska härkomst är svensk. Men kvinnor kan aldrig förändra ett samhälle bara bevara en befintlig struktur.

Naturligtvis existerar svensk nationalism. Och inte bara det utan svenskars etniska medvetenhet är på uppgång i takt med att samhället raseras av vanvettspolitiken. De som saknar etnisk självbevarelsedrift kommer att gå under när den stora kollapsen kommer och lika bra är det.
Citera
2016-03-29, 09:43
Medlem
Citat:
Vilka svagheter har män som kvinnor inte har? Säg något kvinnor är bra på som inte män gör bättre. I övrigt håller jag med dig helt.

Män startar krig, begår mer än hälften av alla våldsbrott, överger förmågan att tänka för att istället använda knytnävarna...?
Citera
2016-03-29, 12:51
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Män startar krig, begår mer än hälften av alla våldsbrott, överger förmågan att tänka för att istället använda knytnävarna...?

Utan det manliga våldskapitalet hade du aldrig existerat.
Citera
2016-03-29, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Utan det manliga våldskapitalet hade du aldrig existerat.

Nej o jag är väldigt glad över min fina pappa!

Men tycker det är oschyst att fråga; "Vad är mäns svagheter som kvinnan är bättre på?" som om det är något som inte skulle existera alls?

Kvinnor är oftast bättre på att läsa av någon annans känslor bland annat, har oftast bättre resultat i skolan etc.

Har också läst i andra trådar på Flashback att man nästan hånar kvinnors förmågor och skriver att de är endast till för att ha sex med. Det kanske är något skämt de kör med som jag inte fattar.
Jag förstår inte hur man kan tro att ett kön enbart är till för en sak och hånar denne när denne vill något annat.

Dessutom verkar folk inte kunna diskutera på en vuxen nivå, utan måste alltid dra till med någon dryg kommentar. Verkar ha blivit en trend.
Citera
2016-03-29, 14:29
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Nej o jag är väldigt glad över min fina pappa!

Men tycker det är oschyst att fråga; "Vad är mäns svagheter som kvinnan är bättre på?" som om det är något som inte skulle existera alls?

Kvinnor är oftast bättre på att läsa av någon annans känslor bland annat, har oftast bättre resultat i skolan etc.

Har också läst i andra trådar på Flashback att man nästan hånar kvinnors förmågor och skriver att de är endast till för att ha sex med. Det kanske är något skämt de kör med som jag inte fattar.
Jag förstår inte hur man kan tro att ett kön enbart är till för en sak och hånar denne när denne vill något annat.

Dessutom verkar folk inte kunna diskutera på en vuxen nivå, utan måste alltid dra till med någon dryg kommentar. Verkar ha blivit en trend.

Nja, jag ville mest påpeka att männens våldskapacitet inte var det bästa valet av dig. För utan ett skyddande våldskapital så blir det nämligen kvinnor som drabbas hårdast. Du kunde exempelvis ha skrivit att kvinnor har bättre simultankapacitet än män.
Citera
2016-03-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Nja, jag ville mest påpeka att männens våldskapacitet inte var det bästa valet av dig. För utan ett skyddande våldskapital så blir det nämligen kvinnor som drabbas hårdast. Du kunde exempelvis ha skrivit att kvinnor har bättre simultankapacitet än män.

Fast vad skulle de skyddas ifrån då om män inte utförde våld?
Citera
2016-03-29, 19:57
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Fast vad skulle de skyddas ifrån då om män inte utförde våld?

Våldskapitalet kommer alltid att behövas eftersom vi inte vet något om framtiden. Förr var det fientliga stammar och vilda djur. Och visst vore det tråkigt om det inte fanns något våldskapital ifall jorden skulle attackeras av en utomjordisk art?
Citera
2016-03-29, 22:12
Medlem
Vilket skitsnack.

Det är ingen feminism vi ser. Att värna om, skydda och respektera kvinnan som person och fenomen, och att kräva detsamma av andra... är inte feminism. Det är mänskligt förnuft.

Alla funktionella nationalistiska samhällen har gett kvinnan stor vikt. Framförallt, men inte bara, som klassisk modersfigur, skönhet och social influens.
Att kalla sig nationalist om man inte bryr sig om landets kvinnor är bara löjligt. Bara utstötta skinnskallar med mindervärdeskomplex som tänker så.

Som man ser jag kvinnan som musa, älskare, vän, samt moder och därmed främsta influens åt vår nästa generation Svear.

Vidare anser jag inte att individen inte existerar, då jag inte är anti-intellektuell. Inte alla kvinnor passar i den typiska rollen, samma gäller män, och de är likförbannat stor del i folkets och nationens bästa intresse. De är av de våra, och därmed väldigt viktiga.

Även om många, både typiska kvinnor och udda personer, idag är fast i en självdestruktiv masspsykos så är de ändå vårt folk och det är en plikt att leda dessa människor tillbaka till en sund väg.

Precis som draumr-fenomenet i vår fornnordiska visdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in