Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Tack för din snälla kommentar, men ärligt talat så vände det sig i magen efter jag skrev det där. Trump är iallafall bäst och Hillary är värst och däremellan är det bara skit, skit och skit.
Joo håller med där iofs men om man var tvungen att ranka dem så hade jag rankat dem ungefär så med
Citat:
Vissa menar att det här gynnar Cruz...
Om det hade varit så att han hade gått ut med detta direkt så ja. Men nu har han nekat, ljugit, kastat skit på Trump att han skulle ha fake:at denna historien, skällt ut hans tidigare rådgivare i media och kallat hela grejen garbage och falsefications.
Alltså har han inte bara varit otrogen mot sin fru utan ljuger även öppet inför väljarna och försöker kasta över skiten på en annan kandidat när han i själva verket vet att saken är sann. Det tror jag skulle få ett rejält bakslag för Cruz.
Just nu har han bara en utväg enligt mig och det är att stämma The National Enquirer. Men detta kommer han ALDRIG göra om han vet att det är sant.
Hon Amanda Carpenter verkar ju uppriktigt sagt SJUK i huvudet med sina saker hon skrivit på Twitter och Cruz för två år sedan