2016-03-23, 19:14
Medlem
KeyboardCats avatar
Skulle ni säga att skins.nl är gröna? Dvs säljer äkta varor? Tack på förhand .
Mvh keyboardcat
Citera
2016-03-23, 19:55
Medlem
ClowneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyboardCat
Skulle ni säga att skins.nl är gröna? Dvs säljer äkta varor? Tack på förhand .
Mvh keyboardcat
Ja utan tvekan :-) Många här som handlat där ifrån.
Citera
2016-03-23, 20:29
Medlem
KeyboardCats avatar
Tack för svar! Kan tyckas märkligt att frågan överhuvudtaget ställs, men jag tror att man skulle bli förvånad över alla kopior som förekommer därute, även i fysik handel. Men deras hemsida ger ett seriöst intryck och ditt svar blev spiken i kistan?? Det blir en beställning.
Citera
2016-03-23, 20:31
Medlem
KeyboardCats avatar
Skriver från telefonen därav problem med citera inlägg och vissa tecken :-)
Citera
2016-03-24, 00:57
Medlem
Söker en herrparfym jag kan ha när jag sover tillsammans med min flickvän. Jag använder ganska "starka" parfymer till vardags t ex Tom Ford Noir edp så skulle vilja ha något lättare till natten men som även håller länge.

Tycker Gucci Made to Measure edp funkar bra som en lätt parfym men som dock försvinner alldeles för fort enligt mig.

Är ganska dålig på parfymer i allmänhet så kanske har tolkat TF Noir som stark och Gucci MtM som svagare felaktigt, rätta mig gärna i sådana fall . Helst inget över 1000, max 1500.

Uppskattar all respons
Citera
2016-03-24, 11:52
Medlem
Tips på var man kan få tag på prov/flaskor på Dior privée line parfymerna till bra pris?
Citera
2016-03-24, 21:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vill ha tips på bra och goda parfymer till min kille. Han fyller år snart och jag har tänkt ge en parfym. Han är ingen sportig typ så alla sportiga dofter går bort. Vill ha tips på mer klassiska och manliga dofter. Han har haft Hugo boss just diffrent innan. Vilket jag tycker doftar ljuvligt. Diors klassiska Fahrenheit är också god
Citera
2016-03-24, 22:46
Medlem
Experterna kommer in och ger er förslag snart, dom kan sina grejer!

Fick hem min creed aventus batch 15x01, förvånadsvärt fin doft! Visst, fått mycket hype, absolut. Men jag gillar den riktigt mycket. Köpte mig en dekant från ett ställe tidigare innan jag beställde och tog ett sprut på handleden, kände doften fortfarande 24h efteråt. Får se hur det blir med denna, hoppas på minst lika länge. beställde från perfumedreams.de i måndags lunch, och kunde hämta ut idag. Snabb leverans och inga som helst problem.

Fick även hem en dekant av Tierra del Fuego la martina, trevlig doft, lite stark men något för dom som gillar "kryddigt" Skulle jag säga.
Citera
2016-03-25, 21:55
Medlem
Maimoudis avatar
En bekant hade på sig Tom Ford Noir Extreme som jag nu är lite förälskad i och funderar på att köpa. Den relativt dyra prislappen på 1085 kr känns lite för hög för mig som tidigare inte köpt någon ordentlig parfym och jag skulle gärna vilja veta ert omdöme om denna. Är det en bra produkt relativt prislappen eller kan man hitta något liknande för ett betydligt billigare pris?

Anser ni att det är en väldigt stark parfym och bör man således vara försiktig med det och inte ha på sig den till jobbet?

Jag är villig att betala en tusenlapp för en parfym men är man den noobie som jag är så är man ju inte medveten om andra liknande produkter
Citera
2016-03-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vill ha tips på bra och goda parfymer till min kille. Han fyller år snart och jag har tänkt ge en parfym. Han är ingen sportig typ så alla sportiga dofter går bort. Vill ha tips på mer klassiska och manliga dofter. Han har haft Hugo boss just diffrent innan. Vilket jag tycker doftar ljuvligt. Diors klassiska Fahrenheit är också god

Chanel - Pour Monsieur.

Citat:
Ursprungligen postat av Maimoudi
En bekant hade på sig Tom Ford Noir Extreme som jag nu är lite förälskad i och funderar på att köpa. Den relativt dyra prislappen på 1085 kr känns lite för hög för mig som tidigare inte köpt någon ordentlig parfym och jag skulle gärna vilja veta ert omdöme om denna. Är det en bra produkt relativt prislappen eller kan man hitta något liknande för ett betydligt billigare pris?

Anser ni att det är en väldigt stark parfym och bör man således vara försiktig med det och inte ha på sig den till jobbet?

Jag är villig att betala en tusenlapp för en parfym men är man den noobie som jag är så är man ju inte medveten om andra liknande produkter

Har testat den, ingenting för mig. Men tycker du om doften tillräckligt och en doft du kommer använda dig av mycket - kör på! Tom Ford är kvalité. Det är ingen dålig doft, bara att den för mig inte gjorde något direkt intryck, då gillar jag originalet bättre (Noir, som samtidigt påminner en del om Prada Amber Intense...).

Du har även TF Private Blend-serien, men då är det dyrare dofter vi talar om också, men finns många finns en del fina där, om du gillar TF.

Nu tycker jag visserligen att man ska bära en doft när man vill, oavsett årstid, tid på dygnet, jadajada, men ska man vara riktigt petig anses nog TF Extreme mer som en vinterdoft, än vad vi börjar närma oss, våren.
Senast redigerad av Ritinkin 2016-03-25 kl. 22:17.
Citera
2016-03-27, 21:38
Medlem
Maimoudis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin

Har testat den, ingenting för mig. Men tycker du om doften tillräckligt och en doft du kommer använda dig av mycket - kör på! Tom Ford är kvalité. Det är ingen dålig doft, bara att den för mig inte gjorde något direkt intryck, då gillar jag originalet bättre (Noir, som samtidigt påminner en del om Prada Amber Intense...).

Du har även TF Private Blend-serien, men då är det dyrare dofter vi talar om också, men finns många finns en del fina där, om du gillar TF.

Nu tycker jag visserligen att man ska bära en doft när man vill, oavsett årstid, tid på dygnet, jadajada, men ska man vara riktigt petig anses nog TF Extreme mer som en vinterdoft, än vad vi börjar närma oss, våren.

Tack så mycket för hjälpen!

Jag gick tillbaka till Åhlens för att spruta lite olika parfymer på mina armar eftersom att jag kände att de första sekunderna på ett testpapper inte gav mig så mycket info. Det visar sig att YSL la nuit de l'homme EdT och Spicebomb Extreme EdP var de två som jag gillade mest.

Vilken skulle ni föredra mellan dessa två? Jag känner att Spicebomb är lite rikare i sitt innehåll än YSL men samtidigt påminner om Paco Rabanne. Sen tycker jag att båda är relativt svaga och projektionerar inte så mycket men här är jag beredd och anta att det är jag som har ett svagt luktsinne .
Citera
2016-03-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maimoudi
Tack så mycket för hjälpen!

Jag gick tillbaka till Åhlens för att spruta lite olika parfymer på mina armar eftersom att jag kände att de första sekunderna på ett testpapper inte gav mig så mycket info. Det visar sig att YSL la nuit de l'homme EdT och Spicebomb Extreme EdP var de två som jag gillade mest.

Vilken skulle ni föredra mellan dessa två? Jag känner att Spicebomb är lite rikare i sitt innehåll än YSL men samtidigt påminner om Paco Rabanne. Sen tycker jag att båda är relativt svaga och projektionerar inte så mycket men här är jag beredd och anta att det är jag som har ett svagt luktsinne .

YSL La Nuit var en bra doft när den först kom, dels för att kvalitén var så mycket bättre då.
Bra hållbarhet. Nu är den reformulerad inte på långa vägar lika bra som den en gång var.

Jag äger båda dofter, men använder dessa två sällan. Hade nog valt Spicebomb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in