Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Det var en mening utan svorord i alla fall, bra!
Jadu, syftet med att stänga av någon i smyg kan vara för att rädda sporten kanske?
Syftet med att stänga av en spelare en viss tid i smyg istället för att ge en varning kan vara som tidigare nämnt, låta preparatets verkan försvinna ur kroppen, med marginal. ´
Det är snarare du som är synnerligen efterbliven som inte kan tänka dig att världen kan vara annorlunda innan det är bevisat.
Nej, jag kan garantera dig att man gör allt annat än räddar sporten om man skulle göra det. Om du på allvar tror det så tycker jag synd om dig. Visst kan världen var annorlunda än man tror. Men då borde du också förstå det själv...
Hela idén med en tyst avstängning är så urbota dum så att det är orimligt att anta att det sker. Nej det är inte ett bra försök att "rädda" sporten, utan raka motsatsen! Sånt kommer alltid fram förr eller senare. Då är det bättre att ta direkta mutor om man verkligen hatar sporten så mycket som man faktiskt gör om man skulle syssla med sånt.
Men efter att ha läst dina kommentarer angående dopning i andra trådar så är det heller inte rimligt av mig att anta att du är särskilt intelligent för att förstå detta. Så jag ger upp.
"Svärord" heter det förresten och de tillhör svenska språket också.