Citat:
Ursprungligen postat av
Sir.
Detta kan vara det roligaste citatet jag läst på länge på det här forumet.
Tänk, det är precis samma för mig när jag ser era inlägg, jag skrattar från ett hälsosammt ställe i hjärtat, själen antagligen.. men det är inte på grund av hat för att ni inte vill tro på chemtrails..
det är för att jag vet om sanningen redan, och bryr mig inte om vad ni väljer att tro på eftersom ni har fri vilja att trolla med eller ignorera chemtrails..
jag vet att ni är i säkra händer och kommer bli utnyttjade av ledare precis som ni vill.
Men som sagt , vi kan skratta åt varandra för att vi inte förstår vad den andra menar, men jag tycker det är fjantigt att smutskasta som ni gör hela dagarna precis som att ni är trollagenter som får betalt för att skriva ignorans över hela flashback för at yttrandefriheten inte ska komma bort från det viktiga kriget mot jihadistiska badankor som några badankor vill att ni krigar mot i dessa sista dagar.. under en chemtrailsfylld himmel som beskrivs i uppenbarelseboken där det besrkivs tydligt att detta skulle hända.
Vi måste komma överens om att vi inte kommer överens, och att ni redan vunnit tävlingen när jag slutade tävla.. förlåta varandra och gå vidare.
Istället tycker ni att smutskastning är logiskt i dessa sista dagar lol.
Ta hand om er, jag deltar ej i diskutionen längre.
Kjam på er utomjordingsmaten.