Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-22, 00:01
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
svårt att svälja allt fjäskande..men det var väldigt bra uppträdande och han tog upp några bra poänger...la in lite humor också.

I ärlighetens namn..

Alla kandidater fjäskar för Israel, även Trump. Det är lika säkert som "death and taxes".
2016-03-22, 00:03
Medlem
baggebo1s avatar
Idag dog Trump. Mitt sista inlägg i tråden. Det finns gränser. Radiopsykologen kallar det smart (såna som jag med principer är korkade), men idag gick han över gränsen till ondska.
2016-03-22, 00:04
Medlem
Jag förstår att Trump agerade som han gjorde. Han höll sitt bästa tal.
Tyvärr var det mycket som var svårt att acceptera. Men sån är politiken.

Mina tankar går till Ted Cruz som ska behöva toppa detta..
2016-03-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Idag dog Trump. Mitt sista inlägg i tråden. Det finns gränser. Radiopsykologen kallar det smart (såna som jag med principer är korkade), men idag gick han över gränsen till ondska.

Man får hoppas att några av hans mindre blint lojala följare nu går ut och tydligt fördömer detta. Jag tror att det talet tog död på väldigt mycket inspiration bland hans följare, med all rätt.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Men.., vad väntade ni ?

Han talar faktiskt inför AIPAC, och inte Teamsters eller någon annan organisation..
(även om han gick hårt fram, spec med Iran enligt mig)
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrsoulstar11
Jag förstår att Trump agerade som han gjorde. Han höll sitt bästa tal.
Tyvärr var det mycket som var svårt att acceptera. Men sån är politiken.

Mina tankar går till Ted Cruz som ska behöva toppa detta..

Vad är det han har sagt? Vad har jag missat? Finns så mycket kring Trump just nu så jag hinner inte med.
2016-03-22, 00:11
Medlem
Tråkigt med Baggebo.
Men jag förstår honom.

Jag har hoppet kvar för Trump. Förhoppningsvis spelar han bara korten rätt
fram tills det att han vinner valet. Sen blir det friare tyglar. Tveksamt dock.

Trump
Senast redigerad av mrsoulstar11 2016-03-22 kl. 00:14.
2016-03-22, 00:12
Bannlyst
Citat:
Du borde lyssna på mig

Att USA:s skulle slarva bort sin (enda) allierade i MÖ?
Realpolitik, my ass
2016-03-22, 00:15
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Han har ju dock hävdat att Israel borde gå hela vägen när det gäller rivandet av bosättningarna.

Att gå i motsatt riktning vid talet hade varit förödande eftersom Trump antagligen inte får tillräckligt med röster för att automatiskt nomineras till Repulikanernas kandidat. Jag tror inte ens att han vill gå den riktning du vill, jag tror faktiskt att han är pro-Israel på riktigt. Vi får se hur Trump agerar i verkligheten om han blir President.
2016-03-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
man måste ha båda parterna vid bordet om man ska kunna göra en deal..hoppas bara han inte säljer ut amerika

"Båda parterna vid bordet". Ja oj vad objektiv och neutral han höll sig till frågan. PALESTINIERNA ÄR ELAKA NAZIS SOM KNIVAR JUDEBARN 24/7 OCH MIN DOTTER KNULLAR MED EN JUDE OCH SKA HA ETT FANTASTISKT JUDISKT BARN, OY VEY!
2016-03-22, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Du borde lyssna på mig

Att USA:s skulle slarva bort sin (enda) allierade i MÖ?
Realpolitik, my ass

På vilket sätt är Israel en allierad? Vad har Israel någonsin gjort för USA för gott? Anledningen till att USA har fiender i Mellanöstern är att Israel/judarna kontrollerar deras utrikespolitik.
Senast redigerad av Satanyahu 2016-03-22 kl. 00:18.
2016-03-22, 00:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
"Båda parterna vid bordet". Ja oj vad objektiv och neutral han höll sig till frågan. PALESTINIERNA ÄR ELAKA NAZIS SOM KNIVAR JUDEBARN 24/7 OCH MIN DOTTER KNULLAR MED EN JUDE OCH SKA HA ETT FANTASTISKT JUDISKT BARN, OY VEY!

Berätta gärna hur han borde ha lagt upp talet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in