Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-21, 23:14
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Men det är bara bra. Knulla och avla med judar är inte dåligt. Skulle själv vilja ha en sexig judinna.

Nåja, din fetischism är din ensak. Under tiden kan jag konstatera att den judiska elitens hat mot Trump troligen är större än mot Putin. Så inte tycks de se honom som en av dem direkt.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2016-03-21 kl. 23:17.
2016-03-21, 23:16
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Finns det någon tidspunkt, när det är väntat att Trump skall hålla sitt tal ?
Nyfiken här också. Det verkar ju som att detta kan bli spännande. Försökte kolla på streamen nu men kräktes ganska kvickt så jag vill helst kunna slå igång vid rätt tidpunkt istället för att kvävas av den goda middagen jag åt tidigare.
2016-03-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nåja, din fetischism är din ensak. Under tiden kan jag konstatera att den judiska elitens hat mot Trump troligen är större än den mot Putin. Så inte tycks de se honom som en av dem direkt.

Ja, det stämmer nog att agendajudar stör sig på Trump och Putin. Jag är för både Trump och Putin.

Men alla judar är inte agendajudar som Soros. Bra att blanda sig med ett överlägset folk och skapa en bra avkomma.
2016-03-21, 23:17
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Trump är själv jude nästan, dottern Ivanka är judinna, hennes barn och man. Han kanske är som Brother Nathanael?
Hans dotter konverterade till judendom för att gifta sig med en jude. Broder Nathanael är jude(genetiskt och uppväxt).
2016-03-21, 23:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanyahu
Vem är den judiska uppdragsgivaren som står och pratar just nu?

Antar att ni syftar på talaren just nu : Paul Ryan, "speaker of the house".

https://www.gop.com/leaders/speaker-of-the-house-paul-ryan-nt
2016-03-21, 23:23
Medlem
NixYOs avatar
Jag startade en tråd om den pågående AIPAC-konferensen: (FB) AIPAC-konferens 21/3-2016
2016-03-21, 23:23
Medlem
Pervers freakshow.
2016-03-21, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av v6junior
Pervers freakshow.
det är något jävligt skumt med folket där haha. hoppas trump vet vad han har gett sig in i nu är det dags...snart börjar buandet och all incoming haha.
Senast redigerad av M1s4n7hr0p3 2016-03-21 kl. 23:31.
2016-03-21, 23:30
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Jag är dock osäker på att det handlade främst om religiositeten på dessa två herrar, jag tror snarare att det handlade om vad lobbyister och luriga typer i bakgrunden ville.

Jag syftade inte på religion per se utan på ideologisk utopism som uttrycks med religiöst zeal. Denna typ av fanatism är värre hos sekulära idag, och har s.a.s. tagit religionens plats.

Citat:
Trump är den enda som på riktigt har en chans att göra planeten och främst europa till ett bättre ställe att bo på

Japp. Men om man ska vara lite cynisk så kan det bli så att USA är mycket starkare om 8 år, och därför kan göra mycket större skada runt om i världen.

Jämför med Churchill. Ett stort föredöme till man, precis som Trump. Men han var en historisk enskildhet, en sorts stor man som bara dyker upp en gång varje halvsekel. Och han satte inte någon ny standard som gjorde att han fick följare i den politiska toppen i samma stil, och det lär inte Trump få heller. Och i.o.m. att Churchill inte fick några följare i samma stil, hade vi troligen haft en bättre värld utan hans insatser.

Så kan det gå med Trump också. Det kan hända att det är så vi ser på detta om ett decennium. Men visst, just nu är jag så trött på skiten som pågår att jag är beredd att chansa.

Mannen är under alla omständigheter en stor inspiration.

Citat:
Trump2016 för fred!

Han kommer att vara värd Nobels fredspris. Precis som Putin borde ha fått det för sitt fredsskapande införlivande av Krim i Ryssland, som räddade regionen från en skriande militär instabilitet som kunde ha satt igång det tredje världskriget.
2016-03-21, 23:41
Medlem
Readyfreddies avatar
Tydligt att han läser innantill just det här talet, men det är ju förståeligt när han går utanför det gamla vanliga.

Han verkar gå hem hos kroknäsorna i alla fall.
2016-03-21, 23:48
Bannlyst
Då vet vi att Trump är ännu en zionistmarionett.
2016-03-21, 23:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundeeunited
Då vet vi att Trump är ännu en zionistmarionett.

Nej, det vet vi inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in