2006-11-25, 02:06
Medlem
icys avatar
Grym del. Jobbigt slut, man vill ju se fortsättningen nu. Hoppas förövrigt också på Lucas och Peyton. Så förbannat irreterande när Lucas svansade efter Brooke. Det var dessutom helt ologiskt. Verkligen avskyr Brooke. Finns det någon anti-Brooke sida? Finns det inte, kan väl någon av er vara vänliga och starta en. Jag skulle behöva avreagera mig tror jag. Hade det inte slutat mellan Brooke och Lucas, så tror jag att jag hade sagt ett antal riktigt illa valda ord. Verkligen avskyr den karaktären. Hon är så förbaskat jobbig.
Citera
2006-11-25, 14:17
Medlem
Shuyins avatar
Antagligen så kommer Lucas fri med tio sekunder kvar på klockan och Ravens ligger under med en poäng och...

Ja, vad gör han?

Kommer bli riktigt intressant.

Men jag tror att det löser sig, Ravens vinner och Dan är ju mayor så han fixar väl in de 'onda' snubbarna.
Citera
2006-11-28, 00:43
Medlem
Finns kommentarer av Mark Schwan + andra att lyssna på till alla förutom senaste avnittet på säsong 4 här om någon är intresserad
Citera
2006-11-30, 11:38
Medlem
Citera
2006-11-30, 14:08
Medlem
Strifes avatar
Bland de bästa avsnitten någonsin. Var till en början lite orolig när man fick hör att Ravens förlorade, men det visade ju sig vara en gammal inspelning som tur var. Löjligt spännande match med ett sista utdraget slow motion kast, precis som det ska vara. Fan va skönt när han sänkte trepoängaren. Att äntligen blev Leyton också, var fanemej på tiden. Sen att Breyton blev vänner igen var också glädjande att se.

Äckligt spännande slut! Hur fan ska det gå där? Ja vi får verkligen hoppas att bara det är Daunte som dör, fast det kunde han gott ha, det svinet. Gillade hur Dan the Man offrade sig för Nathan, var fint gjort. Nu sitter man på nålar fram tills nästa avsnitt Episode 10: Songs to Live by or Die By - Original Air Date: 6 December 2006. Vi får se hur det går hoppas på det bästa.
Citera
2006-11-30, 15:46
Medlem
Pjuh, hjärtat stannade fan när Lucas kastade sista bollen. Extremt bra avsnitt, kändes nästan som en cliffhanger för en säsongsavslutning. Och som ni sa innan så var det ju bara tänkt 10 avsnitt från början, men nu kan ju allt hända. Måste ge props till Chad Micheal Murray för hans insats i avsnittet, hans panik när Haley blev påkörd var riktigt bra gjord.

Men fatta inte hur Dante kan dö av Nathan, av bilkrocken isåfall, men av slag? Om han dör med slag, så borde Haley och Lucas definitivt dö i stort sett.
Citera
2006-11-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Att äntligen blev Leyton också, var fanemej på tiden.

Oh ja. De ska vara dom. Och sen ska Mrooke. (Mouth + Brooke). Detta för att Brooke inser vilken ängel han är! Aningen orealistiskt, men va fan : )
Citera
2006-11-30, 20:06
Medlem
tacts avatar
alltså. hela avsnittet kändes som en säsongsavslutning. vad glad jag blir över att det är ett avsnitt nästa vecka.. dom 3 senaste avsnitten har vart underbart bra.
Citera
2006-11-30, 21:42
Medlem
Shuyins avatar
Avsnittet finns inte på torrentbytes än så jag har inte sett det än! Har försökt att inte titta på era kommentarer men de verkar ju bra. Finns det någon bra torrent ute? Så skicka pm tack.
Citera
2006-11-30, 22:48
Medlem
gakashins avatar
Bra avsnitt! vet att låten heter Ray LaMontagne - Lessons learned på slutet, men jag hittar den inte på dc...någon som vet var man kan hitta den?
Citera
2006-11-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Avsnittet finns inte på torrentbytes än så jag har inte sett det än! Har försökt att inte titta på era kommentarer men de verkar ju bra. Finns det någon bra torrent ute? Så skicka pm tack.

Ja det finns det.

: )

Laddade ner det för någon timme sen..

ska du ha?
Citera
2006-11-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gakashin
Bra avsnitt! vet att låten heter Ray LaMontagne - Lessons learned på slutet, men jag hittar den inte på dc...någon som vet var man kan hitta den?

Hittade den på DC.
första försöket t.om

08 - Ray LaMontagne - Lesson Learned.mp3
=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här