2008-05-02, 02:45
Medlem
Tänkte ni på att Haley kallade Skills för "Antwon" i senaste delen, vilket även är hans riktiga namn

F.ö Brooke + Lucas = Yeah baby! nu börjar de gå åt rätt håll!

ang. Dan är ju frågan om man kan lita på honom, efter snart 5 säsonger med OTH vet man ju att inte lita på Dan i första taget, kan ju vara ytterligare ett knep från hans sida.
Citera
2008-05-02, 11:36
Medlem
ulf_ekmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
ang. Dan är ju frågan om man kan lita på honom, efter snart 5 säsonger med OTH vet man ju att inte lita på Dan i första taget, kan ju vara ytterligare ett knep från hans sida.

Klart man kan lita på Dan!
Men nu hoppas jag att han ställer till med något, inte vidare kul när han bara går och muttrar och nu dessutom ska dö.

I övrigt så håller jag med om att det börjar gå på tomgång, händer inte mycket nytt. Brooke tycker det är positivt att göra som Angelina och adoptera barn från tredje världen .
Sen så när det kändes som att man hade sett Lindsey och hennes gigantiska huvud för sista gången då dyker hon upp igen. Hoppas hon menar allvar med att inte komma tillbaka till Lucas, som för övrigt är mäkta jobbig. Kan han inte bara bli ihop med Peyton så är det överstökat.

Det är ju ändå rätt skön stämning i OTH så det är ju svårt att sluta kolla.
Citera
2008-05-06, 11:56
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Tänkte ni på att Haley kallade Skills för "Antwon" i senaste delen, vilket även är hans riktiga namn

Han heter ju Antwon Taylor i serien och Antwon Tanner IRL, rätt likt faktiskt
Citera
2008-05-06, 13:59
Medlem
Fastidios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oth^^
Han heter ju Antwon Taylor i serien och Antwon Tanner IRL, rätt likt faktiskt
Han heter väl snarare Antoine i serier?
Citera
2008-05-06, 15:13
Medlem
frellis avatar
Bra avsnitt nu senast (516)! Äntligen basket igen. Älskar Q, skön karaktär. Bra födelning av screentime tycker jag också att det var. Inga sega långdragna scener, utan alla fick lagom mycket tid. Bland de bättre avsnitten på senaste. Kul!
Citera
2008-05-06, 21:07
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Är det bara jag som tycker att Millies och Mouths repliker känns väldigt krystade? De flyter inte alls lika bra som de andras utan känns verkligen som just repliker och inte dialog. Hela deras storyline är visserligen rätt krystad (vattenkriget förra veckan? come on!) så det kanske inte är så konstigt men det är nästan så att det blir pinsamt att se.

Annars tycker jag att serien är lika bra som alltid. Det är skönt att Nathan och Hailey håller sig borta från Dan, men jag har inga förhoppningar om att det kommer att fortsätta så... Klart han kommer lyckas nästla sig in och jag har väldig svårt att tro att han verkligen kommer dö..
Citera
2008-05-06, 21:25
Medlem
jag minns tre scener från det senaste avsnittet: då Lindsey declinar inbjudan till videosamtal, då Nathan krossar glaset och när Brooke nästan börjar gråta i slutet. Det räcker så. Ett djävulskt bra avsnitt.

Kan någon berätta vad låten heter, 22.45 typ, när grabbar sitter och snackar om taktiken i omklädningsrummet? Belöning utlovas.

update; jag sätter också en tusenlapp på att Lucas och Haley hoppar i säng till det kommande avsnittet.
Senast redigerad av cje2 2008-05-06 kl. 21:31.
Citera
2008-05-06, 22:27
Medlem
Adaams avatar
Du menar inte brooke då?
Håller även med "hjärtansfröjd angående mouths och millies repliker, torrt som mandelkubb.
Citera
2008-05-06, 22:39
Medlem
jag hittade låten, Low vs. Diamond - Song we sang away heter den för er som undrar, dock typ helt omöjlig att få tag på.
Senast redigerad av cje2 2008-05-06 kl. 22:51.
Citera
2008-05-06, 23:59
Medlem
JoffaJaffers avatar
http://www.oth-music.com

för er som gillar othmusiken.
Där finns vilka låtar som spelades när i avsnitten
Citera
2008-05-07, 13:04
Medlem
Är de 2 eller 3 delar kvar nu?
Jag har tappat räkningen.